Kan du ge fan i att lägga upp meningslösa bilder i VARJE post?Rocky3000 skrev:
Vilken underbar bild! Man blir lycklig i hela kroppen!Fan va kul det ska bli att se han lira!
Välkommen Gabriel Landeskog
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Välkommen Gabriel Landeskog
DIF!
Daniel942 skrev:Kan du ge fan i att lägga upp meningslösa bilder i VARJE post?Rocky3000 skrev:
Vilken underbar bild! Man blir lycklig i hela kroppen!Fan va kul det ska bli att se han lira!
Ah fyfan, håller med!

-
AgreeDaniel942 skrev:Kan du ge fan i att lägga upp meningslösa bilder i VARJE post?Rocky3000 skrev:

Daniel942 skrev:Kan du ge fan i att lägga upp meningslösa bilder i VARJE post?Rocky3000 skrev:
han verkar ha en fetish för bilder.

- -daniel-
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/a ... 5588443.ab
Man skall väl inte tolka det här för mycket men det låter ju som att Gabriel definitivt kan tänka sig stanna även efter två månader om det fortfarande är lockout. Låt oss hoppas.
Man skall väl inte tolka det här för mycket men det låter ju som att Gabriel definitivt kan tänka sig stanna även efter två månader om det fortfarande är lockout. Låt oss hoppas.
- SirDIFalot
Som de flesta kanske redan märkt är Landeskog inte direkt en 100%-ig avslutare. 270 skott i Colorado ifjol resulterade i 22 mål. Men han har ju en fysisk och en hockeyhjärna som ger honom otroligt många skottlägen per match. Vilket gör att han får iväg 6-7 skott per match typ. Då bör ju åtminstone ett kunna resultera i mål.
Trots ovanstående är han sjukt bra för att vara 19 år gammal. Men fatta på vilken nivå han skulle ligga på om han hade lite känsligare handleder i avslutslägena? Wow.
Trots ovanstående är han sjukt bra för att vara 19 år gammal. Men fatta på vilken nivå han skulle ligga på om han hade lite känsligare handleder i avslutslägena? Wow.
Expert.
Du har höga krav. killen är 19 och kommer att ösa in mål både i NHL och DIF det är jag helt övertygad omSirDIFalot skrev:Som de flesta kanske redan märkt är Landeskog inte direkt en 100%-ig avslutare. 270 skott i Colorado ifjol resulterade i 22 mål. Men han har ju en fysisk och en hockeyhjärna som ger honom otroligt många skottlägen per match. Vilket gör att han får iväg 6-7 skott per match typ. Då bör ju åtminstone ett kunna resultera i mål.
- Ja-ke den andre
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 5588443.ab
Lovar han att stanna om lockouten fortsätter i detta klipp?
- SirDIFalot
Njae. Det skulle jag inte tolka det som.Ja-ke den andre skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 5588443.ab
Expert.
Höga krav? Sir påpekade ju bara att han inte är någon naturlig målskytt, vilket ju stämmer. Om han kan utveckla sitt skytte ytterligare kommer han bli en riktig världsspelare. Herregud vilken potential han har.ken1968 skrev:Du har höga krav. killen är 19 och kommer att ösa in mål både i NHL och DIF det är jag helt övertygad omSirDIFalot skrev:Som de flesta kanske redan märkt är Landeskog inte direkt en 100%-ig avslutare. 270 skott i Colorado ifjol resulterade i 22 mål. Men han har ju en fysisk och en hockeyhjärna som ger honom otroligt många skottlägen per match. Vilket gör att han får iväg 6-7 skott per match typ. Då bör ju åtminstone ett kunna resultera i mål.
- SirDIFalot
Jag har inte alls särskilt höga krav. Och jag tycker Landeskog är enormt bra. Fråga min omgivning eller lyssnarna till NHL-podcasten på SvenskaFans. Vem är det jag tjatar mest om. Blev väl nästan lite tragiskt för något avsnitt sedan när vi pratade kaptenskap i tidig ålder och min polare sa "Crosby är ju å andra sidan en mycket bättre spelare än Landeskog" och automatiskt slank det ur ett "Njaaaaeee..." ur mig.ken1968 skrev:Du har höga krav. killen är 19 och kommer att ösa in mål både i NHL och DIF det är jag helt övertygad omSirDIFalot skrev:Som de flesta kanske redan märkt är Landeskog inte direkt en 100%-ig avslutare. 270 skott i Colorado ifjol resulterade i 22 mål. Men han har ju en fysisk och en hockeyhjärna som ger honom otroligt många skottlägen per match. Vilket gör att han får iväg 6-7 skott per match typ. Då bör ju åtminstone ett kunna resultera i mål.
Expert.
- SirDIFalot
http://www.tv4.se/sport/avsnitt/avsnitt ... -05-145764
Rätt kul att se Gabbe i spelargången innan.
Rätt kul att se Gabbe i spelargången innan.
Expert.
Jättehäftigt att se Gabriel på hovet. Snacka om en spelare som bara tar för sig därute som om det vore helt naturligt. Åkningen såg så där läskigt snabb ut. Den snabbaste jag tidigare sett på hovet är nog Näslund (trots slutet på karriären) men nu vetifan.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Hade höga förväntningar på honom, och snacka om att han levde upp till dom.
Han har ju foppa-stilen. Trampar in offensivt i hög fart, tacklas i offensiv zon, skyddar puck och visar vägen i varje byte. Vinnarskalle och arbetsmoral som lyfter laget.
Vi får verkligen hoppas att han stannar hela säsongen, han kommer bli en viktig kugge.
Som Sir sa, så är han ju ingen renodlad skytt ännu, vilket visade sig på straffarna, men han kommer nog hitta nätet med åren också, var så säkra.
Han har ju foppa-stilen. Trampar in offensivt i hög fart, tacklas i offensiv zon, skyddar puck och visar vägen i varje byte. Vinnarskalle och arbetsmoral som lyfter laget.
Vi får verkligen hoppas att han stannar hela säsongen, han kommer bli en viktig kugge.
Som Sir sa, så är han ju ingen renodlad skytt ännu, vilket visade sig på straffarna, men han kommer nog hitta nätet med åren också, var så säkra.
- SirDIFalot
Landeskog har fått ett A på sin tröja. Ett tydligt statement från lagledningen hoppas jag. Inte att Linkan har "petats" från det eller så.. Det vore larvigt och onödigt.
Expert.