Intro/Intromusik
Re: Intro/Intromusik
Vad heter den låten som spelas när spelarna kommer in på isen?
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tiesto - Maximal CrazyMellen skrev:Vad heter den låten som spelas när spelarna kommer in på isen?
DIF!
Re: Sv: Re: Intro/Intromusik
Vänta va?pulverapa skrev:Det har väl att göra med att det finns en in-/utgång. :Skalle99 skrev:En stilla undran. Jag funderar på varför hemmalagen alltid skall komma in först på matcherna.
På 80-90 talet släppte man alltid in bortalaget i häxkitteln först för att låta dem buas ut totalt. De skulle sedan få stå kvar där i häxkitteln och känna på hemmatrycket då DIF åkte ut på isen. Jag tror typ alla lag har så i ES att de låter hemmalaget åka ut först. Är det ett beslut av hockeyligan att det skall vara så ? samt AS följt efter ?
Vad tycker ni ?
- SkönaDjurgårn
Sv: Re: Sv: Re: Intro/Intromusik
Pulvers familj går alltid ut i bestämd ordning - de har ju bara en ytterdörr.Stentuff skrev:Vänta va?pulverapa skrev:Det har väl att göra med att det finns en in-/utgång. :Skalle99 skrev:En stilla undran. Jag funderar på varför hemmalagen alltid skall komma in först på matcherna.
På 80-90 talet släppte man alltid in bortalaget i häxkitteln först för att låta dem buas ut totalt. De skulle sedan få stå kvar där i häxkitteln och känna på hemmatrycket då DIF åkte ut på isen. Jag tror typ alla lag har så i ES att de låter hemmalaget åka ut först. Är det ett beslut av hockeyligan att det skall vara så ? samt AS följt efter ?
Vad tycker ni ?

Intro/Intromusik
.. Och sen får ingen komma in igenSkönaDjurgårn skrev:Pulvers familj går alltid ut i bestämd ordning - de har ju bara en ytterdörr.Stentuff skrev:Vänta va?pulverapa skrev:Det har väl att göra med att det finns en in-/utgång. :Skalle99 skrev:En stilla undran. Jag funderar på varför hemmalagen alltid skall komma in först på matcherna.
Vad tycker ni ?

Jag tror min gode pulverapa läste lite snabbt. Meningen är ju att motståndarna ska komna in först och vara kvar på isen under DIFs entré.
-
Bry er inte om pulver, han är från Sköndal, dem tänker anorlunda där:P
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Återinför "The Saints Are Coming". Så jävla trött på klappdängan vi spelar nuförtiden när spelarna äntrar isen. Herregud.
Saknar den gamla jumbotronen gör jag också. Det var bättre förr.
- John Terry
- Djurgården Hockey
- SirDIFalot
Vad gör man med introt om Challe kliver ner som tränare och t.ex Säcken tar över?
- -daniel-
Den absolut viktigaste frågeställningen i Djurgårdens historia.oskais skrev:Vad gör man med introt om Challe kliver ner som tränare och t.ex Säcken tar över?
Man gör Luddes film till intro.oskais skrev:Vad gör man med introt om Challe kliver ner som tränare och t.ex Säcken tar över?
http://www.youtube.com/watch?v=mS5lhcYk5MU
Intro/Intromusik
Fasiken vad jag saknar tifon på hockeyn! Att inte DIF löst detta ännu talar sitt tydliga språk.Zcheiten skrev:
Återinför "The Saints Are Coming". Så jävla trött på klappdängan vi spelar nuförtiden när spelarna äntrar isen. Herregud.
Saknar den gamla jumbotronen gör jag också. Det var bättre förr.
2014-04-07, vad hände?
Nej, men högst relevant i den här tråden, något ditt svar inte är.-daniel- skrev:Den absolut viktigaste frågeställningen i Djurgårdens historia.oskais skrev:Vad gör man med introt om Challe kliver ner som tränare och t.ex Säcken tar över?
Några mer korkade utspel? Vi är alla lika jävla bittra över den här situationen, gör inget misstag på den punkten.
- -daniel-
Men du kan ju inte på allvar tro det skulle spela någon som helst roll att Challe såfall skulle figurera på jumbotronen i ett kort ögonblick? Förstår inte ens hur du kan komma på tanken.oskais skrev:Nej, men högst relevant i den här tråden, något ditt svar inte är.-daniel- skrev:Den absolut viktigaste frågeställningen i Djurgårdens historia.oskais skrev:Vad gör man med introt om Challe kliver ner som tränare och t.ex Säcken tar över?
Några mer korkade utspel? Vi är alla lika jävla bittra över den här situationen, gör inget misstag på den punkten.
Menar du det skulle vara som falsk marknadsföring eller? Såfall har DIF fallerat i 2,5 år i rad nu... (man får liksom inte den underhållning publiken betalar för).