Ja-ke den andre skrev:Jag kunde inte förlänga mitt säsongkort just nu på grund utav att han jag gick med flyttat till norge och att jag
kanske ska plugga på annan ort i höst. Så, vem känner igen detta? Tippar på Seppuko.
Hade ett par som hade flyttat eller skulle flytta. Så möjligt att det var jag då
Det var jag som ringde dig De som arbetar kvar i DIF Hockey sliter verkligen hårt nu. Skönt att kunna hjälpa till.
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Kan bli en kul säsong för er ändå. Även hockeymässigt ser det bra ut för er, då jag tror att ni kommer vinna serien (före Leksand och Örebro).
Skapa inte såna tankar nu, då åker vi ur Allsvenskan också...
Haha, som Leksing skulle jag väl i ärlighetens namn inte ha så mycket emot att jinxa er, så att ni misslyckas i år också.
Men nej, ni blir bra i år. Smarta värvningar, ny tränare, revanschlusta och degraderingen kan bli en nytändning för hela föreningen. Ni kommer dessutom få spela hela säsongen som laget som alla vill slå, vilket kommer göra att ni kommer till KS väl förberedda. Ser bra ut för DIF.
Riktigt grymt att klacken är slutsåld. Dock är det väl lite dumt att inte sälja ännu fler klackkort?
Få in mer pengar och höja publiksiffran, speciellt nu i HA då efterfrågan inte kommer vara lika stor?
Leijon skrev:Riktigt grymt att klacken är slutsåld. Dock är det väl lite dumt att inte sälja ännu fler klackkort?
Få in mer pengar och höja publiksiffran, speciellt nu i HA då efterfrågan inte kommer vara lika stor?
Någonstans måste man ju dra ihop snaran. Djurgården tjänar ju inte pengar på klackkorten, och det finns ju säkerligen flertalet som vet om att dom inte kan gå alla matcher men en del. Viktigaste nu är att sälja resterande sektioners klackkort och kämpa för att fylla arenan så mycket det bara går.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Ja-ke den andre skrev:Jag kunde inte förlänga mitt säsongkort just nu på grund utav att han jag gick med flyttat till norge och att jag
kanske ska plugga på annan ort i höst. Så, vem känner igen detta? Tippar på Seppuko.
Hade ett par som hade flyttat eller skulle flytta. Så möjligt att det var jag då
Det var jag som ringde dig De som arbetar kvar i DIF Hockey sliter verkligen hårt nu. Skönt att kunna hjälpa till.
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Haha, du ser. Stort!
Fortsätt kämpa, det verkar hittills gett jävligt bra resultat!
Någon som vet om skidåkaren Mattias Hargin fortfarande köper ett säsongskort till hockeyn och ger bort eftersom han är och åker skider hela vintern?
Träffade honom någon öppningsmatch där hans telefon ringde konstant, var skidlandslagets pressansvarige som undrade vart fan han var då de tydligen hade pressträff samtidigt som öppningsmatchen. Riktigt skön lirare.
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Helt galet det här med klacken, trodde fortfarande halva JK var väldigt skeptiska till hockeysegmentet efter förra säsongen (tänker främst Abbe, Larsson, derbyn osv). Speciellt mystiskt när JK inte pushat för säsplåtar ALLS. De har väl inte ens haft en notis på sidan om det?