Jag börjar tro de är dumma i huvet. Varför kan de inte göra något rätt ute på isen. Tränarstaben måste ju få gråa här av detta... Sarghockey... och .. annat. Näe, vilken jävla sörja, vilken skit.Djurgårn skrev:Den här jävla sarghockeyn som grabbarna älskar att spela kommer ta död på den här föreningen. Jävla idioter.
KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.
Re: KS: Timrå IK - Djurgårdens IF, 27/3 2012.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Ajaj nu hörde jag "visa hjärta Djurgården", nu kommer de klappa ihop totalt.
Att vi ALDRIG kan få något gratis. Fantastiskt jävla uselt, hatar livet.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hur i helvete ska vi kunna få in pucken. Räcker ju inte ens med öppet mål längre.
Vilar en förbannelse över detta.
Vilar en förbannelse över detta.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
MEN GÖR MÅL NÅGON GÅNG DÅ ERA TANDLÖSA ÖVERBETALDA KÖTTSKALLAR!
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
Extremt trött på att dumpa ner pucken i anfallzon och byta. Helvete, börjar rinna över något extremt nu...
-
- Säsongskort: Ja
Jävligt kul att horungen Lundström ska spela sitt livs match idag också, helt underbart. Att rövle också tagit ledningen är ju bra... Skjut mig någon.
Hade vi värvat Linkan när vi hade chansen är jag 1000% säker på att han hade bidragit till att vi klarat tiondeplatsen. De tre målen LHC hade tillgodo hade han lätt fixat.
Men han skulle ju inte höja laget var de ja. Och Mats Larsson,sover du fortfarande gott ditt jävla äckel?
DIF i allsvenskan säsongen 2012/2013 är numera fakta. Även om jag varit övertygad om det sedan strax efter årsskiftet och definitivt då inget gjordes innan transferfönstret stängde.
Hela Sverige skrattar åt detta skämt till "storklubb".
Men han skulle ju inte höja laget var de ja. Och Mats Larsson,sover du fortfarande gott ditt jävla äckel?
DIF i allsvenskan säsongen 2012/2013 är numera fakta. Även om jag varit övertygad om det sedan strax efter årsskiftet och definitivt då inget gjordes innan transferfönstret stängde.
Hela Sverige skrattar åt detta skämt till "storklubb".
Magnutz skrev:Jag börjar tro de är dumma i huvet. Varför kan de inte göra något rätt ute på isen. Tränarstaben måste ju få gråa här av detta... Sarghockey... och .. annat. Näe, vilken jävla sörja, vilken skit.Djurgårn skrev:Den här jävla sarghockeyn som grabbarna älskar att spela kommer ta död på den här föreningen. Jävla idioter.
Ja, jag menar, har man inte upptäckt efter ca 60 matcher att sarghockeyn inte fungerar kanske man ska prova nånting annat. Men inte DIF inte. Herregud...
- Lidingö DIF
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ja. Sarghockey ska vara borta tills nästa säsong! Åt helvete borta.
Vilka följer med Timrå upp, tror ni?
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
De spelar ju precis som vanligt de små fjollorna. CRASH THE NET FÖR HELVETE! Hur svårt ska det vara? Ni får ju fan 200 000 i månaden era äckel.
Rögle.Lidingö DIF skrev:Ja. Sarghockey ska vara borta tills nästa säsong! Åt helvete borta.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
haha stolpträff igen