Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.
Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.
Ramlar som käglor.....
Fy fan i helvete vad jag är trött på denna hockey säsong, vårat fittlag suger rövhål. jag orkar inte med detta, detta är fan det jobbigaste jag vet. vill bara kunna sluta tänka på dif i några dagar/veckor. FITTA
Skrattetande... Printz och klybertanz i ubåset... Vilka backar e kvar i spel då?
Gustafsson också...
Gustafsson också...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Det är ändå något tragikomiskt med dessa filmningar
Tycker dom att det är roligt att vinna med nedriga kärringtricks, så visst. Orkar inte bry mig.
Tycker dom att det är roligt att vinna med nedriga kärringtricks, så visst. Orkar inte bry mig.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Det kommer alltså helt seriöst bli kvalserien till våren, men det är väl inte mer än rätt?
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Om Cehlin bara hade gjort sitt jobb, när han hade öppet mål för 0-1...
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Jim Morrison
Filmningar? Visst, men det är så in i helvete dumma tacklingar av Gustafsson och Klubertanz så jag vet inte vad. Vem FAN tacklar någon i ryggen under numerärt underläge eller tacklar där öht? DOM TACKLAR I RYGGEN. "HÅRT" ELLER "LÖST" SPELAR INGEN ROLL, DOM ÄR ÄNDÅ DÄR
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
jag skrev nyss till han på facebook att han sög pung och kan dra åt helveteminalman skrev:Om Cehlin bara hade gjort sitt jobb, när han hade öppet mål för 0-1...
Detta är på tok för låg nivå. Välkommen tillbaks om 2 veckor. //Mod.
Hur tänker man när man sätter klubban i ryggslutet på en spelare som står med mage mot sarg och man vet att man får en 2:a om man gör det, oavsett om man knappt rör spelaren...
Jag är inte arg, och inte besviken.
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
När är första kvalserie omgången?
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Det är som att ha blivit dumpad av sin tjej. Hur mycket man än vill glömma bort skiten i några månader går det inte.
Pinsamma DIF, snart möter vi Bajen hockey.
Pinsamma DIF, snart möter vi Bajen hockey.
Losing all hope was freedom.
Patetiska jävla utvisningar. Liknar mer och mer Serie A än svensk elitseriehockey. Fy fan, jag blir äcklad.
Dels så ska klubban inte vara uppe i ryggen men att det är käglor på isen är så jävla sorgligt. Stå upp och ta matchen eller börja på konståkning, helvete fy fan.
Fortsätt kämpa.. Glöden finns där idag, bara otur att vi inte får in puckhelvetet.
Dels så ska klubban inte vara uppe i ryggen men att det är käglor på isen är så jävla sorgligt. Stå upp och ta matchen eller börja på konståkning, helvete fy fan.
Fortsätt kämpa.. Glöden finns där idag, bara otur att vi inte får in puckhelvetet.
Det var ju väldigt smart av dig.Cendun skrev:jag skrev nyss till han på facebook att han sög pung och kan dra åt helveteminalman skrev:Om Cehlin bara hade gjort sitt jobb, när han hade öppet mål för 0-1...
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Är det inte läggdags snart?Cendun skrev:jag skrev nyss till han på facebook att han sög pung och kan dra åt helveteminalman skrev:Om Cehlin bara hade gjort sitt jobb, när han hade öppet mål för 0-1...
Jag är inte arg, och inte besviken.
- Jim Morrison
Som sagt. Även när vi spelar "bra" så suger vi oerhört. Vi har ju INGEN som kan göra mål i DIF. INGENMash skrev:Patetiska jävla utvisningar. Liknar mer och mer Serie A än svensk elitseriehockey. Fy fan, jag blir äcklad.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.