HV71 - Djurgårdens IF, 1/12 2011
- Lee Harvey Oswald
Re: HV71 - Djurgårdens IF, 1/12 2011
Puck out...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Det här kommer ej hålla dom minutrar som är kvar.
14,5 efter slarv av claesson
Bom-Bom is pimpin in da house
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tror inte mina nerver skulle klara en sån lång bergodalbana som DIF presterar ....men varje match står man där o skriker o hoppas likförbannatLee Harvey Oswald skrev:Men....du får en favorit i repris redan nu på lördag...borta mot luleå.kotten skrev:Carlsson är en total jävla katastrof. Obeskrivligt korkad och dålig spelare. Som nämnts är Norman även han en total flopp, vad hände liksom?
Oavsett resultat så är detta 2h15min jag aldrig får tillbaka av mitt liv. Satan vad tråkig match.
Sagt det förut, släng in en hög med lag till i serien och utöka till 86 omgångar, får helt enkelt inte nog av detta.
Tänk att det kanske är slut redan i Mars/April.
Skulle vilja se detta DIF ända tills midsommar, om det gick
aik gör 2-2...
tänkte på det här med PP... vi har en kanske han som e bäst i sverige på att stå framför mål och störa och styra puckar...Varför står han aldrig där längre?
HV71 - Djurgårdens IF, 1/12 2011
Målet kom lägligt, Hardy var säker beredd på att ta ut Wesslau vilken sekund som helst
För att han är en fet och trög överbetald medelmåtta som turade in massa mål förra säsongen och efter det tror sig vara nån stjärnspelare som inte behöver gå in i skiten.Gneblon skrev:tänkte på det här med PP... vi har en kanske han som e bäst i sverige på att stå framför mål och störa och styra puckar...Varför står han aldrig där längre?
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Längtar till straffläggningen där man får se alla möjliga sorters CLOWN KONSTER där den ena försöker vara värre än den andre i att misslyckas kapitalt.
There is no I in TEAM!!!!
Poäng iaf det käns ju positivt. Men matchen har varit ett sömnpiller utan dess like.
Vinner vi på OT / ST ligger vi 8a.
Viktig pinne ändå.
Är Åberg skadad eller petad? Endast 4.36 minuters speltid idag.
Är Åberg skadad eller petad? Endast 4.36 minuters speltid idag.
- Lidingö DIF
- Säsongskort: Ja
HiV är monstruöst urusla. Detta borde DIF vinna....eller?
OT: Trumman och den lådvinspimplande speakern kommer kosta mig terapi.
OT: Trumman och den lådvinspimplande speakern kommer kosta mig terapi.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Skicka fram Cehlin så är ditt scenario klart. Skulle tro att han lyckas tappa pucken innan offensiva blå. Brodin kanske kan skyffla sig fram lite längre. Sedan får ytterligare en tongivande junior vid namn Norman skjuta strax utanför vänstra krysset.Bigge skrev:Längtar till straffläggningen där man får se alla möjliga sorters CLOWN KONSTER där den ena försöker vara värre än den andre i att misslyckas kapitalt.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Menar du att vi inte kommer få se Kempes NHL97-finter (rakt in i sargen) idag?BOMBOM BOUCHARD skrev:Skicka fram Cehlin så är ditt scenario klart. Skulle tro att han lyckas tappa pucken innan offensiva blå. Brodin kanske kan skyffla sig fram lite längre. Sedan får ytterligare en tongivande junior vid namn Norman skjuta strax utanför vänstra krysset.Bigge skrev:Längtar till straffläggningen där man får se alla möjliga sorters CLOWN KONSTER där den ena försöker vara värre än den andre i att misslyckas kapitalt.
EDIT: Nevermind, är nog gonatt nu med PP:t...
Senast redigerad av Capcash den 2011-12-01 21:23:44, redigerad totalt 1 gånger.