It is ON! Spela hockey på Hovet 26/12 Annandagshockey

Prat om allt mellan himmel och jord, som inte nödvändigtvis har med ishockey att göra.
Magnutz
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: It is ON! Spela hockey på Hovet 26/12 Annandagshockey

Inlägg av Magnutz »

SirDIFalot skrev:
Magnutz skrev:För ni som INTE är säsongare: Vill DU se matchen? Boka en biljett via Janne Ednertz jan.ednertz(a)difhockey.se - pris från 100kr beroende på var du vill sitta.

Ersätt (a) med ett @ så kommer mailet rätt.
Ska det kosta att se ER spela?

Nu är vi ju inte ens på Eddie Meduza nivå längre....
Hehehe, matchen EFTER (DIF - Cluben) våra matcher förstås. Ber om ursäkt för min otydlighet! :lol:
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

100 spänn är rätt bra och på isen är det nog ingen större skillnad - från ett gäng avdankade tjockisar till ett annat ;)
Säg den glädje som varar
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

DIF_Soldier skrev:100 spänn är rätt bra och på isen är det nog ingen större skillnad - från ett gäng avdankade tjockisar till ett annat ;)

Vi vill väl gärna tro det ;)
18 Till I Die!
Användarvisningsbild
seppuko
Kontakt:

Inlägg av seppuko »

Körde tvåmål idag faktiskt. Var ju grym! (Eller inte)
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Det som absolut roligast med att vara med på Annandagshockeyn är att man får vara en Djurgårds-spelare för några timmar. Man får komma ner i "katakomberna" och dra på sig ett tvättäkta DIF-ställ och spelares gamla utrustning. Klubborna är spelarnas avlagda. Det är ett jävligt trevligt koncept och där fokus inte ligger till 100% på matcherna på isen (bara ~90%...)

Kvaliteten på de som är med brukar vara otroligt olika, men det gör inget. Det är sjukt kul ändå! Sen finns det ju ändå en del sk vinnarskallar som inte tål att förlora eller att vissa inte ger sitt 120% på isen, och det är väl de som inte njuter mest av alla kanske. ;) Eventet är oöverträffat i min bok och har ni möjlighet, boka er för satan! Att duscha efter matcherna, byta om och knalla upp till Hyllan och käka en burger-tallrik och efter det se matchen.. Det är tamejfan "Kalle Ankas Jul" på amfetamin. Grymt!

Gör som den gode seppuko och kör något ispass på allmänhetens åkning. Det kan ge en viss trygghet!
Användarvisningsbild
Challen
Säsongskort: Ja

Inlägg av Challen »

Magnutz skrev:Det som absolut roligast med att vara med på Annandagshockeyn är att man får vara en Djurgårds-spelare för några timmar. Man får komma ner i "katakomberna" och dra på sig ett tvättäkta DIF-ställ och spelares gamla utrustning. Klubborna är spelarnas avlagda. Det är ett jävligt trevligt koncept och där fokus inte ligger till 100% på matcherna på isen (bara ~90%...)

Kvaliteten på de som är med brukar vara otroligt olika, men det gör inget. Det är sjukt kul ändå! Sen finns det ju ändå en del sk vinnarskallar som inte tål att förlora eller att vissa inte ger sitt 120% på isen, och det är väl de som inte njuter mest av alla kanske. ;) Eventet är oöverträffat i min bok och har ni möjlighet, boka er för satan! Att duscha efter matcherna, byta om och knalla upp till Hyllan och käka en burger-tallrik och efter det se matchen.. Det är tamejfan "Kalle Ankas Jul" på amfetamin. Grymt!

Gör som den gode seppuko och kör något ispass på allmänhetens åkning. Det kan ge en viss trygghet!

Får studiebidrag på onsdag, finns det plats då så bokar jag :)
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Härligt! ;)
Användarvisningsbild
Challen

Inlägg av Challen »

Magnutz skrev:Härligt! ;)
500 spänn är det fan värt :)
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Challen skrev:
Magnutz skrev:Härligt! ;)
500 spänn är det fan värt :)
Lätt värt! Att glida runt på Hovets is är magiskt!
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Tror dock att jag passar den här säsongen också. Inte av skadeorsaker som det var förra året men av diverse småanledningar. Nr 1, att jag inte får med mig någon polare eller ens en bekant, Nr 2: Skridskokunskaperna är förmodligen sämre än någonsin :lol:
100% DJURGÅRDSJ***L
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Jockmaniac skrev:Tror dock att jag passar den här säsongen också. Inte av skadeorsaker som det var förra året men av diverse småanledningar. Nr 1, att jag inte får med mig någon polare eller ens en bekant, Nr 2: Skridskokunskaperna är förmodligen sämre än någonsin :lol:
Hahah först går du på twilight och skyller på "frugan" - sen "har du ingen polare" att gå med. WTF! Skärpning. Skämskudde!
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Magnutz skrev:
Jockmaniac skrev:Tror dock att jag passar den här säsongen också. Inte av skadeorsaker som det var förra året men av diverse småanledningar. Nr 1, att jag inte får med mig någon polare eller ens en bekant, Nr 2: Skridskokunskaperna är förmodligen sämre än någonsin :lol:
Hahah först går du på twilight och skyller på "frugan" - sen "har du ingen polare" att gå med. WTF! Skärpning. Skämskudde!
Ja, nu är det dags att avgå Jock! :evil:
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Frågade faktiskt "frugan" som du så fint kallar det Magnus, om hon ville följa med men hon hatar hockey :lol:

Vad ska man göra? :wink:
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
Challen

Inlägg av Challen »

Kriga jock!!!!!
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Jockmaniac skrev:Frågade faktiskt "frugan" som du så fint kallar det Magnus, om hon ville följa med men hon hatar hockey :lol:

Vad ska man göra? :wink:
It saddens my heart, but I have to tell you: There is only ONE thing you can do. Spela Hockey den 26e och visa kärringen vart fan skåpet står. Och du var ju för helvete med på Twilight - vilket jag heligt utgår ifrån var under pistolhot. Det är all hävkraft du behöver. Annars "rulla bort, skaffa ny". 8)

(Råd givna ovan följes med stor försiktighet)
Skriv svar