Skellefteå - Djurgårdens IF, 6/11 2010
Re: Skellefteå - Djurgårdens IF, 6/11 2010
Fantastiskt! Underbart!
Härliga Djurgår´n!
Härliga Djurgår´n!
Lustigt att de väljer att kämpa i den här matchen men inte i förra....
Härligt jobbat DIF. Nu tar vi nya tag och får ordning på spelet efter uppehållet.
Åh en sådan härlig! Förtjänade 3poäng, riktigt skönt.
Riktigt skönt med 3p. Nu blir det uppehåll vilket jag tycker man borde ängna till att träna på ett sätt att slå gnaget! 

SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Snacka om att det var viktigt för självförtroendet med en bortavinst innan uppehållet! Härliga DIF!
Snacka om att det var viktigt för självförtroendet med en bortavinst innan uppehållet! Härliga DIF!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Tack DIF för en bra hockey match! Tack även Sandberg! Å vad denna seger var viktig för självförtroendet.
- Lee Harvey Oswald
SM-guld SM-guld SM-guld!
Typ...
Intressant, på det 2 senaste bortamatcherna har DIF gjort 11 mål!
Då kanske vi kan leva med det virrigaste försvaret & 3 sämsta målvakterna någonsin, iaf fram till jul...
Typ...

Intressant, på det 2 senaste bortamatcherna har DIF gjort 11 mål!
Då kanske vi kan leva med det virrigaste försvaret & 3 sämsta målvakterna någonsin, iaf fram till jul...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Asså fan jag gillar min magiska känsla!Salas skrev:Av någon anledningen så känner jag mig jävligt positiv inför den här matchen (jag är inte ironisk).
Det känns jävligt bra likt känslan jag hade inför matchen mot Timrå, och jag känner på mig att vi besegrar Saik med uddamålet.
Jag får den lite då och då, och det är kul att se att jag får rätt även idag.
Härlig seger för övrigt. Även om matchen var långt ifrån felfri så fanns viljan och kämpaglöden där.
Härliga Djurgårn!
Blir bra att det nu är uppehåll.
Analysera och gå igenom säsongen noggrant nu Hardy! För efter uppehållet måste spelet bli bättre.
Analysera och gå igenom säsongen noggrant nu Hardy! För efter uppehållet måste spelet bli bättre.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tja, var väl ganska ok med en vinst. Känns ganska bra ändå.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Haha, Staffan hade en istid på 28:08 idag.
För övrigt har Oscar Eklund totalt -4 på de två senaste matcherna.
För övrigt har Oscar Eklund totalt -4 på de två senaste matcherna.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Det gör inget för mig att BomBom är lite lam i egen zon när han är så bra offensivt. Då tar han en tröja alla dagar i veckan. Och när han kom var alla överlyckliga "äntligen en elak back!" och sen gnäller på att han sitter utvisad, trots att det var en cp-billig utvisning.
Jimmie är en krigare som gör 10+10 per säsong och leder laget med sin inställning, ett föredöme. Men kalla honom "hockeymördare" om ni vill. Vad förväntar ni er av honom? 25 baljor per säsong?
För övrigt tycker jag det börjar bli dags att dra ner Widing i en tredje/fjärdelina. 19 matcher i PP och med Krüger och andra bra framspelare, Nilson visa gånger. 19 matcher på sig att komma igång utan att göra det. Nej nu räcker det. Upp med någon som förtjänat den platsen bättre. Men Widing får gärna kriga tillbaka den platsen.
Jimmie är en krigare som gör 10+10 per säsong och leder laget med sin inställning, ett föredöme. Men kalla honom "hockeymördare" om ni vill. Vad förväntar ni er av honom? 25 baljor per säsong?
För övrigt tycker jag det börjar bli dags att dra ner Widing i en tredje/fjärdelina. 19 matcher i PP och med Krüger och andra bra framspelare, Nilson visa gånger. 19 matcher på sig att komma igång utan att göra det. Nej nu räcker det. Upp med någon som förtjänat den platsen bättre. Men Widing får gärna kriga tillbaka den platsen.
Expert.
Ja om Ragnersson inte kan spela mer tycker jag pengarna ska gå till en målvakt. Där är svagaste länken just nu.
Kan nog bli ett ganska skönt avbrott nu för Widing och Ekman. De kan nollställa sig och gå in från 0 igen. Då kanske det kan vända!SirDIFalot skrev:Det gör inget för mig att BomBom är lite lam i egen zon när han är så bra offensivt. Då tar han en tröja alla dagar i veckan. Och när han kom var alla överlyckliga "äntligen en elak back!" och sen gnäller på att han sitter utvisad, trots att det var en cp-billig utvisning.