lilleman skrev:Jag har en fråga till, jag ska göra en film om fighter,publiken,mål. Ett problem är att jag inte har filmat någonting till min film. Därför undrar jag hur man snor klipp ifrån andra filmer på t.ex Youtube?
Om någon kan säga det så lovar(!) jag att jag gör en film på minst 10 min.
Läs anteckningarna.
1. install the application.
2. copy the crack and registration file to main dir.
3. run the registration file
4. start the program and activate with the serial you want.
5. enjoy
lilleman skrev:Jag har en fråga till, jag ska göra en film om fighter,publiken,mål. Ett problem är att jag inte har filmat någonting till min film. Därför undrar jag hur man snor klipp ifrån andra filmer på t.ex Youtube?
Om någon kan säga det så lovar(!) jag att jag gör en film på minst 10 min.
Du kan också hämta programmet Free FLV Converter på Download.com.
Redigera filmer kan du göra i Windows Movie Maker som ingår i Windows.
För er som undrar så kommer jag börja med min film efter slutspelet PGA av att det är slutspel och jag vill ha hela säsongen när jag gör filmen och PGA av att jag har överdrivet mycket i plugget nu......
Dag efter dag, månad efter månad, år efter år.
sitter vi och diskuterar, hetsar och snackar missnöje glädje sorg.
Vi är som en familj PÅ NÄTET på DIF forum.
till saken, jag är väldigt intresserad av att dom flesta som skriver i forumet skulle ta och trycka ihop sig på sektion 23 under en match bara för att snacka och "chilla lite" personligen är jag sugen att se beuta med sin rullator
blårandigt skrev:Dag efter dag, månad efter månad, år efter år.
till saken, jag är väldigt intresserad av att dom flesta som skriver i forumet skulle ta och trycka ihop sig på sektion 23 under en match bara för att snacka och "chilla lite" personligen är jag sugen att se beuta med sin rullator
blårandigt skrev:Dag efter dag, månad efter månad, år efter år.
sugna?
helt tråkigt skulle ju inte det vara
Skulle absolut vara grym roligt. Lite svårt dock för oss som bor så långt bort
spiik skrev:Möjligt att detta nämnts tidigare och att jag missat det men vet någon hur efterspelet var till den uppskjutna Brynäs-matchen?
Hur blev DIF ersatta för de tappade publikintäkterna och utebliven kringförsäljning?
Jag ställde en fråga om det till "Fråga Djurgården hockey" men fick inget svar.
Ok, jag ställde en delikat fråga också en gång som det aldrig dök upp nåt svar på heller. De föredrar att svara på frågor som: "Vilka färger har Djurgårn på sina matchställ?" eller "Vad heter kaptenen i Djurgårn?"
God tanke med "Fråga Djurgården Hockey" men dem selekterar väldigt strikt själva vad de vill svara på.