Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägget
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg
Jävlar vilket allvar det togs på då. Tar nog paus från silly-tråden någon vecka oc avvaktar och ser vad som händer bara.
Expert.
- Lee Harvey Oswald
HahaSirDIFalot skrev:Jävlar vilket allvar det togs på då. Tar nog paus från silly-tråden någon vecka oc avvaktar och ser vad som händer bara.
Skön tråd att välja att skämta i, när du i princip aldrig nånsin skämtar i nån annan tråd överhuvudtaget

Inte konstigt om folk tog det på allvar
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
SirDIFalot skrev:Jävlar vilket allvar det togs på då. Tar nog paus från silly-tråden någon vecka oc avvaktar och ser vad som händer bara.
Äh SDA ta inte folk allt för allvarligt här

- SirDIFalot
Nä, det var inget skämt. Det florerar lite rykten som jag personligen skulle gilla. Men tar nog ett steg tillbaka och ser vad som händer istället för att varenda inlägg framöver ska tolkas på ett eller annat sättLee Harvey Oswald skrev:HahaSirDIFalot skrev:Jävlar vilket allvar det togs på då. Tar nog paus från silly-tråden någon vecka oc avvaktar och ser vad som händer bara.
Skön tråd att välja att skämta i, när du i princip aldrig nånsin skämtar i nån annan tråd överhuvudtaget![]()

Expert.
-
SirDIFalot skrev:Nä, det var inget skämt. Det florerar lite rykten som jag personligen skulle gilla. Men tar nog ett steg tillbaka och ser vad som händer istället för att varenda inlägg framöver ska tolkas på ett eller annat sättLee Harvey Oswald skrev:HahaSirDIFalot skrev:Jävlar vilket allvar det togs på då. Tar nog paus från silly-tråden någon vecka oc avvaktar och ser vad som händer bara.
Skön tråd att välja att skämta i, när du i princip aldrig nånsin skämtar i nån annan tråd överhuvudtaget![]()
Nej det tycker jag är orättvist mot oss som inte har hört ryktena

Roligare att se dig skriva ngt att det pågår saker än att det inte händer något alls.
Då det ju visat sig att dina rykten stämt rätt ofta.
Re: Sv: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första in
Är det inte Klasen:Morwin skrev:hahaha lassen :pSalas skrev:Defensivt inriktad back med 46 VM-matcher på meritlistan enligt mina uppgifter.Sjöwall skrev:Ojojoj...
-Skickat från min OnePlus One via TapaTalk-
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk

Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Craig Schira ryktas vara klar för Luleå, inte illa pinkat.
Vad får vi in? En NHL-avdankad Dogge?
Vad får vi in? En NHL-avdankad Dogge?
Jonas Nordqvist är ett starkt rykte.
- Jim Morrison
Oj oj ojTuzzen skrev:Jonas Nordqvist är ett starkt rykte.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Ska vi ha in två nya centrar är det väl rätt logiskt att den andra centern blir Aulin eller Nordqvist. Klart ok andracentrar tycker jag iaf. Hellre än Falk.
-
Mikael Samuelsson slutar alltså med ishockey. Bekräftat och klart.
Han har intressanta synpunkter i intervjun med hockeytorsk.
Hyllar Heinerö som en riktigt stor talang och anser att han blev dåligt/hårt behandlad av lagledningen. Verkar se honom som våran största talang tillsammans med Sörensen.
Blir ju lite aktuellt med tanke på att så många här vill att vi gör oss av med honom alternativt lånar ut honom.
Hyllar Heinerö som en riktigt stor talang och anser att han blev dåligt/hårt behandlad av lagledningen. Verkar se honom som våran största talang tillsammans med Sörensen.
Blir ju lite aktuellt med tanke på att så många här vill att vi gör oss av med honom alternativt lånar ut honom.
-
Jonas Nordqvist som 2/3 center känns verkligen som ett starkt alternativ.
Sörensen - Sallinen - Puustinen
Alvarez - Ljung - Brodin
Rundqvist - Nordqvist - Fällström
Hank - Hage - Ahlen
Nya:
Daniel Brodin
Juuso Puustinen
Tomi Sallinen
Jonas Nordqvist
Sörensen - Sallinen - Puustinen
Alvarez - Ljung - Brodin
Rundqvist - Nordqvist - Fällström
Hank - Hage - Ahlen
Nya:
Daniel Brodin
Juuso Puustinen
Tomi Sallinen
Jonas Nordqvist
- -daniel-
Jag är böjd att hålla med Samme, begriper inte hur alla kan klanka ner så evinnerligt på Heinerö. Det är svårt att som kreativ forward ta plats i ett lag, men han har ju alla förutsättningar som krävs... Hoppas Heinerö får chansen på allvar, då tror jag han kommer ta den.Harold Camping skrev:Mikael Samuelsson slutar alltså med ishockey. Bekräftat och klart.
Att inte Heinerö fick chansen beror på att Zabel inte gillade honom.Harold Camping skrev:Mikael Samuelsson slutar alltså med ishockey. Bekräftat och klart.
-
Känner något liknande. Dessutom så är det nog ännu svårare att vara en kreativ forward i Djurgården. Ett bottenlag med en blek offensiv i övrigt.-daniel- skrev:Jag är böjd att hålla med Samme, begriper inte hur alla kan klanka ner så evinnerligt på Heinerö. Det är svårt att som kreativ forward ta plats i ett lag, men han har ju alla förutsättningar som krävs... Hoppas Heinerö får chansen på allvar, då tror jag han kommer ta den.Harold Camping skrev:Mikael Samuelsson slutar alltså med ishockey. Bekräftat och klart.
Vilken sportchef det än blir så är vi inne i ett otroligt viktigt skede. Våra kommande värvningar blir förmodligen de viktigaste på länge. Kolla bara på Leksand som skulle " ta nästa steg " i år.
När hade vi en spelare som gjort över 40p i SHL senast? Nilson för 5-6 år sen?
Det går fan troll i både DIF Hockey och DIF Fotboll. Känns inmurat i väggarna att vi inte kan vaska fram poängspelare hur fan vi än beter oss.