klintan85 skrev: ↑2025-05-14 16:32:47
Jag tror de mesta börja hända efter vm.
Jag tror det mest händer i juli och framåt. Vi måste ha några kanadensare och får vänta på "Free agency frenzy" och följderna av det.
Jag tror också vi väntar ut Free agent. Men är det risken med att vänta eller är det något annat som gör att du tänker att vi måste ha några kanadensare?
Jag tror det mest händer i juli och framåt. Vi måste ha några kanadensare och får vänta på "Free agency frenzy" och följderna av det.
Jag tror också vi väntar ut Free agent. Men är det risken med att vänta eller är det något annat som gör att du tänker att vi måste ha några kanadensare?
För att svenska marknaden är i princip död. Det finns väl ingen större risk med att vänta heller. Det finns alltid spelare at hämta därborta. Det här med att det är så angeläget på forumet att ha ett lag spikat i typ maj har ju uteslutande med känslomässiga anledningar att göra.
Jag har innerst inne full förståelse att saker tar tid, att man jobbar för fullt och att vi kommer få ett lag på banan i höst. Men det suger att, likt förra säsongen, man inte promotar kommande säsong lika hårt. Förra året var det betydligt mer ”köp säsongskort, vi ska upp” osv.
Även om spelare inte presenteras som en morot för att förlänga så går det ju göra andra saker. Bara någon minut med Wikegård där han förklarar läget(ännu en gång) gör ju att suget växer. Eller att någon annan i föreningen gör ett kort inslag.
Den som väntar på något gott…..orkar inte vänta!
För att svenska marknaden är i princip död. Det finns väl ingen större risk med att vänta heller. Det finns alltid spelare at hämta därborta. Det här med att det är så angeläget på forumet att ha ett lag spikat i typ maj har ju uteslutande med känslomässiga anledningar att göra.
Träningen drar väll igång nästa vecka?
Tror om Wiken fått välja. Så hade han nog viljat ha klart lagbygget nu ( vi vet om omständigheterna, samt tror på Wiken ). Det känslomässiga. Är väll att vi är typ 3-4 alt? Vilket är frustrerande!
Nej i många fall kan det ju vara bäst att vänta. Dom bästa spelarna är ju de som kommer sitta och vänta och vara precis på gränsen till att få ett nytt kontrakt där borta och sen kommer de komma ut på europeiska marknaden om de inte får något. Så jag håller med.
Jag tolkade mest att det specifikt var just Kanadensare vi måste ha, men gissar att jag tog dig FÖÖÖR mycket på orden där?
Dopaminkickarna måste in vet du
Senast redigerad av Knickedick den 2025-05-14 19:18:27, redigerad totalt 1 gånger.
Rensfeldt är så värd en förlängning, en klippa till ledare och ansikte utåt.
Att sillyn enligt många (inklusive jag) går långsammare än önskat har absolut mer med känslor att göra än hjärna. Personligen fattar jag att det tar tid med nhl/ahl marknaden och att vi är sena inne. Det är 100% upprymdhet av avancemang och vad för lag vi drar fram som ska etablera oss