SHL 2014-15
Re: SHL 2014-15
Luleå forts värva. Niko Hovinen, mv, klar.
KG - öka
Skickat från min iPhone med Tapatalk
KG - öka
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
"Det är den här budgeten som ska vända skutan"ciirree skrev:Luleå forts värva. Niko Hovinen, mv, klar.
KG - öka
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Ungefär så ja.minalman skrev:"Det är den här budgeten som ska vända skutan"ciirree skrev:Luleå forts värva. Niko Hovinen, mv, klar.
KG - öka
Sitter på ett plan destination utomlands. Janne Järlefelt platsen bredvid mig. Och jag är inte på väg till Bahamas. 

- SkönaDjurgårn
Hawaii?pulverapa skrev:Sitter på ett plan destination utomlands. Janne Järlefelt platsen bredvid mig. Och jag är inte på väg till Bahamas.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Sibirien?SkönaDjurgårn skrev:Hawaii?pulverapa skrev:Sitter på ett plan destination utomlands. Janne Järlefelt platsen bredvid mig. Och jag är inte på väg till Bahamas.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Måste man flyga till Södertälje?pulverapa skrev:Sitter på ett plan destination utomlands. Janne Järlefelt platsen bredvid mig. Och jag är inte på väg till Bahamas.
Tror på ett hembesök till Tyler Plante...pulverapa skrev:Sitter på ett plan destination utomlands. Janne Järlefelt platsen bredvid mig. Och jag är inte på väg till Bahamas.
- Jim Morrison
Ja, säga vad man vill om Osten, men sin roll verkar han definitivt kunna.
Han tänker inte handlöst se på när hans lag faller mot kval, vilket var det JJ gjorde.Sanny Lindström i Expressen skrev:En sak är säker.
Lars ”Osten” Bergström har inte haft ledigt under jul.
Redan innan jul värvades backarna Chad Billins och Jonathan Sigalet.
När han igår värvade målvakten Niko Hovinen är det en tydlig signal mot laget och supportrarna att Luleås ambitioner är bra mycket större än dagens tabellplacering.
Då ska man ha i åtanke att den tilltänkta förstecentern Stephen Dixon fått sparkan och ska ersättas. Luleå sägs också vara intresserade av Janne Pesonen
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Äntligen ska han värva den Finska Centern som va på G sist som vi nästan fickManijock skrev:Tror på ett hembesök till Tyler Plante...pulverapa skrev:Sitter på ett plan destination utomlands. Janne Järlefelt platsen bredvid mig. Och jag är inte på väg till Bahamas.

- Lee Harvey Oswald
mb81 skrev:Måste man flyga till Södertälje?pulverapa skrev:Sitter på ett plan destination utomlands. Janne Järlefelt platsen bredvid mig. Och jag är inte på väg till Bahamas.

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Jim Morrison
Pesonen till SAIK. Bottenlösa fickor...
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Mycket kommunpengar där. Men sen tjänade de rätt mycket stålar på sälja Jimmie och Möller har jag för mig plus att många dyra löneposter försvann. Var mer förvånande att de inte gjorde fler sådana värvningar i somras. Sevc, Kabanov och Zackrisson var väl de meriterade värvningar de gjorde då. Widing, Calof och Lindholm var ju inga dyra värvningar direkt.Jim Morrison skrev:Pesonen till SAIK. Bottenlösa fickor...
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 0094935.ab
Men dra åt helvete Kruse och Leksand.
Expert.
Oj nu dök det alltså upp ett väldigt spännande läge för ledningen om dom kontaktas av leksand ang. denna jippomatch där dom prövas..SirDIFalot skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 0094935.ab
Kommer man förankra hos supportrarna att VÅR förening ska förknippas med jippomatch eller skiter man i vad supportrarna/medlemmarna har att säga (som skett många gånger tidigare)?
Senast redigerad av Difiale den 2014-12-31 01:09:52, redigerad totalt 1 gånger.