Hans brorsa går det desto bättre förAdamPickard skrev:Chet Pickard spelade denna säsong i Danmark alltså. Snacka om att hans karriär går utför.
Synd
Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
-
Kalliasson
Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Jag gillade Chet.AdamPickard skrev:Chet Pickard spelade denna säsong i Danmark alltså. Snacka om att hans karriär går utför.
Synd
Kruger avgör för Chicago i 6:e perioden. Kul.
Vadå kul, ska dom bli ett nytt Gefle dom också?Vikas skrev:Kruger avgör för Chicago i 6:e perioden. Kul.
Född till sportchef.
Kruger är kung!
Riktigt skoj att Kruger får lite uppmärksamhet, det är han värd.
Det var nog bra för serien att Hawks tog denna matchen. Ducks känns väldigt tunga. Lite som vi när vi rullade på 5-6 forwardspar : )
Det var nog bra för serien att Hawks tog denna matchen. Ducks känns väldigt tunga. Lite som vi när vi rullade på 5-6 forwardspar : )
Ja, roligt. =)Vikas skrev:Kruger avgör för Chicago i 6:e perioden. Kul.
Filmklipp: http://video.nhl.com/videocenter/consol ... 06&lang=en
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
-
Túrin Turambar
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ante Engqvists rättigheter har blivit trejdade till Salavat Yulaev! Ingenting är påskrivet, men det ser ut att kunna bli en liten svensk-koloni där igen med Svedberg (usch), Omark och Ante.
Glömde i introt, men det var förstås bara en tidsfråga innan Björne Nord skulle bli omnämnd i samband med Stanley Cup-finalen.
Det är Strålle Strålman som plötsligt avslöjar att han som ung var tungt Djurgården-fan och börjar räkna upp gamla järnkaminer han hade som idoler.
– Håkan Södergren, Thomas Eriksson, Thomas Johansson, Björn Nord, Christian Due-Boje, Patric Kjellberg…det var mina killar, säger han.
Från Per Bjurmans NHL-blogg.
En vacker dag när Kronwall och Strålman är vårt första backpar...
Det är Strålle Strålman som plötsligt avslöjar att han som ung var tungt Djurgården-fan och börjar räkna upp gamla järnkaminer han hade som idoler.
– Håkan Södergren, Thomas Eriksson, Thomas Johansson, Björn Nord, Christian Due-Boje, Patric Kjellberg…det var mina killar, säger han.
Från Per Bjurmans NHL-blogg.
En vacker dag när Kronwall och Strålman är vårt första backpar...
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Berättade inte Strålman att han är DIF när Columbus skulle spela i Globen i någon premiär?
Expert.
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Det stämmer, att Strålman är DIF är sen gammalt.SirDIFalot skrev:Berättade inte Strålman att han är DIF när Columbus skulle spela i Globen i någon premiär?
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Även Hjalmarsson är Djurgårdare. (För den som inte visste.)
2014-04-07, vad hände?
"Öster, är inte det bara ett väderstreck?Jepe skrev:Även Hjalmarsson är Djurgårdare. (För den som inte visste.)
– Det är det ju också, men framförallt är det ett fotbollslag. Fast jag håller på Djurgården. Det är brorsan som dunkat i mig, han är stenhård djurgårdare. Det blev svårt för honom när jag flyttade till HV och vi mötte Djurgården. Han tyckte definitivt att det var skönt att jag flyttade hit..."
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 2341060.ab
Född till sportchef.
Trevligt! gillar oväntade spelare som visar sig vara Djurgårdareandroid skrev:"Öster, är inte det bara ett väderstreck?Jepe skrev:Även Hjalmarsson är Djurgårdare. (För den som inte visste.)
– Det är det ju också, men framförallt är det ett fotbollslag. Fast jag håller på Djurgården. Det är brorsan som dunkat i mig, han är stenhård djurgårdare. Det blev svårt för honom när jag flyttade till HV och vi mötte Djurgården. Han tyckte definitivt att det var skönt att jag flyttade hit..."
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 2341060.ab