Allsvenskan 2012/13
Re: Allsvenskan 2012/13
Hur ser matchen ut mellan vik - ssk? Ser det ut som om att ssk skulle kunna kvittera?
Hoppas inte örebro vinner mot tingsryd, om dom gör det så nosar dom oss i arslet. Resultaten går verkligen INTE vår väg ikväll.. tråkigt.
Hoppas inte örebro vinner mot tingsryd, om dom gör det så nosar dom oss i arslet. Resultaten går verkligen INTE vår väg ikväll.. tråkigt.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Allsvenskan 2012/13
Ganska dålig idé. Min var bättre.SirDIFalot skrev:Tänk om de andra lagen hade fått ändra på sina förlustmatcher också?minalman skrev:Tänk om vi kunnat göra samma sak i våra nyckelmatcher mot Troja, Tingsryd, Karlskrona...Henke95 skrev:... hur många gånger har inte lag spelat över sin egna förmåga, som om de inte fanns en morgondag när de mött Djurgården.supreme skrev:Södertälje är klar sämre än senast. Inte alls samma press på motståndarna och även Nylander/Fleury känns svala.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Henke95 skrev:Det är ju inte bara SSK som fungerar så; hur många gånger har inte lag spelat över sin egna förmåga, som om de inte fanns en morgondag när de mött Djurgården, för att i nästa match vika ner sig totalt.supreme skrev:Södertälje är klar sämre än senast. Inte alls samma press på motståndarna och även Nylander/Fleury känns svala.
Men vafan. Om man spelar i Djurgården som har ett uttalat mål att gå upp så lär man spela därefter. "Nej det andra laget hade bättre inställning" Snacket köper jag inte eller något annat skylla ifrån sig snack heller.
Ta Ljungh tex. han vill gärna vara en del av ett vinnande lag men är inte alls beredd att göra det som krävs för att bidra till att det ska bli så.
Nej det var inget personligt påhopp och det är flera som underpresterat. Men jag kan inte nämna alla jag pratat med!
Jag tror vi också hade vunnit om vi hade mött ssk hemma på hovet.
Domaren blåser när Västerås målvakt missar pucken med plockhandsken vid blockeringsförsök... Pucken studsar ut till Södertäljespelare som skickar in den i öppet mål.. Där räddade domaren Västerås från 4-4...
- SirDIFalot
- SirDIFalot
Har Malmö verkligen åtta raka torsk för övrigt? Kul att uppleva något sånt.
Expert.
Verkligen dem värsta resultaten som kunde hända. SSK måste ha bränt bra mycket bränsle mot oss, för dem var stundtals bleka i matchen.SirDIFalot skrev:Jävla pissresultat i varenda match...
Ja Malmö har 8 raka.
- -daniel-
Pungsvett.
- minalman
Allsvenskan 2012/13
Toppen! Nu är det både karlskoga och södertälje vi kan jaga! .......... 

- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Ja riktiga jävla pissresultat. Men vinner vi imorgon är det match igen. Borta mot Karlskoga kommer vara en riktig jävla nyckelmatch.
Avskaffa tre mot tre.
Bryter väl den sviten mot oss på Hovet..SirDIFalot skrev:Har Malmö verkligen åtta raka torsk för övrigt? Kul att uppleva något sånt.
Äh, klart man hoppats lite på topp 3 nu på slutet men den tanken trodde jag aldrig skulle inträffa när det gick som tyngst där innan Tony tog över. Då tittade man fan nästan nedåt mot fel kvalseriestreck.
Håller vi fjärdeplatsen så känns det ändå rätt bra. Örebro blir tuffaste konkurrenten men får vi några poängs försprång så tror jag vi fixar dom. Har en del respekt för dom i en eventuell kvalserie, så skönt att bli kvitt dom där.
Tror också att vi slipper lite press i kvalserien om vi kommer underifrån som lite underdogs. Passar nog oss fint. Hinner inte fundera och sega till så mycket heller. Bättre att vi torskade mot ssk nu för att ta revansch när det gäller som mest.
Sådär behövde skriva av mig lite positiva tankar.
Håller vi fjärdeplatsen så känns det ändå rätt bra. Örebro blir tuffaste konkurrenten men får vi några poängs försprång så tror jag vi fixar dom. Har en del respekt för dom i en eventuell kvalserie, så skönt att bli kvitt dom där.
Tror också att vi slipper lite press i kvalserien om vi kommer underifrån som lite underdogs. Passar nog oss fint. Hinner inte fundera och sega till så mycket heller. Bättre att vi torskade mot ssk nu för att ta revansch när det gäller som mest.
Sådär behövde skriva av mig lite positiva tankar.