Arnesson har varit ihop med Högström vår bästa back, hoppas det bara är en sjukdom. Nån uppdatering på Fernholm?minalman skrev:Senast sades det "sjuk". Kan vara samma fortfarande.Örebroarn skrev:Skada på Arnesson?
Skadetråden
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Skadetråden
Vila i frid Blue Brigade STHLM 08-13
Håller med. Vi behöver få in Arnesson igen och med Falk och Nordlund tillbaks kanske vi kan låta Norell spela J20-hockey igen eller lånas ut till HA. Fernholm kommer nog inte tillbaks.Bluebrigade08 skrev:Arnesson har varit ihop med Högström vår bästa back, hoppas det bara är en sjukdom. Nån uppdatering på Fernholm?minalman skrev:Senast sades det "sjuk". Kan vara samma fortfarande.Örebroarn skrev:Skada på Arnesson?
-
Instämmer, Norell håller tyvärr inte riktigt.Örebroarn skrev:Håller med. Vi behöver få in Arnesson igen och med Falk och Nordlund tillbaks kanske vi kan låta Norell spela J20-hockey igen eller lånas ut till HA. Fernholm kommer nog inte tillbaks.Bluebrigade08 skrev:Arnesson har varit ihop med Högström vår bästa back, hoppas det bara är en sjukdom. Nån uppdatering på Fernholm?minalman skrev:Senast sades det "sjuk". Kan vara samma fortfarande.Örebroarn skrev:Skada på Arnesson?
Vila i frid Blue Brigade STHLM 08-13
Fernholm siktar på att vara tillbaka om en månad om allt går som det ska.
Luktar Tjärnqvist om allting. Helt klart en viktig back fram till en otäck hjärnskakning. Så frågan är i vilket skick han kommer tillbaka, om han ens kommer tillbaks? Daniel Tjärnqvist var inte att känna igen efter den smällen. Åkte runt och såg allmänt rädd ut. Tvekade, kladdade och backade ifrån hettan. Tror Fernholm kommer göra detsamma. Han vet att en sådan smäll till, och karriären är troligtvis över.JLindgren skrev:Fernholm siktar på att vara tillbaka om en månad om allt går som det ska.
Håller fortfarande fast vid att vi ska plocka in en back till. Fernholm får ses som en bonus när/om han kommer tillbaka. Håller han? Grymt då har vi ytterligare en stabil back att tillgå. Håller han inte? Då är han ersatt och kan bubbla lite i bakvattnet resten av säsongen.
- SirDIFalot
- Mattias_87
Nu blir jag förbannad igen. Hämndaktion på Forsberg är ett måste.
Avskaffa tre mot tre.
Re: Sv: Skadetråden
Nej. Systemet måste ändras. Inget blir bättre med hämndaktioner. Riv upp skitstraffet han fick och stäng av figuren resten av säsongen. Det är vad som är rätt när det gäller bestraffning för det Forsberg gjort.Mattias_87 skrev:Nu blir jag förbannad igen. Hämndaktion på Forsberg är ett måste.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag tror även Forsberg skaffat sig en ny och sämre karriär pga överfallet. Han har dålig karma nu.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Han konverterar o blir en smutsig hund i Mogadishus gränder i Somalia. Straff i likhet med Fernholms elände 

Runken var alltså skadad inte petad som det spekulerades i.
Skadeläget börjar annars ljusna och snart är det väl bara långtidsskadade Basse och Fernholm som är borta.
Skadeläget börjar annars ljusna och snart är det väl bara långtidsskadade Basse och Fernholm som är borta.
Mindre bra att det rör sig om två nyckelspelare dock.mb81 skrev:Runken var alltså skadad inte petad som det spekulerades i.
Frågan är också om de kommer spela mycket mer hockey all med tanke på vilken typ av skador det rör sig om.
Om jag ska vara ärlig så tyckte jag faktiskt inte Fernholm utmärkte sig så mycket när han var med däremot så tror jag en frisk Lauritzen vore bra för vårt sniperbestånd
Dom som gjort bort sig i ärendet Fernholm är disciplinnämnden. Ett gäng jävla tattare som precis som SHL styrelse är fullkomliga idioter. Sedan att Forsberg inte skäms mer än fanskapet gör är bara äckligt. Hoppas innerligt att vi förnedrar fulspelande Luleå nästa gång vi möts.
Och Osten tycker straffet var för hårt.....