Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Jacob Josefsson är tydligen på väg till VM om inte Devils säger nej.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Låter ganska självklart att han i och med succén fått nya, än mer saftiga bud från andra håll.dutti skrev:Det är ändå ett ganska FETT avståndstagande han gör. Han inte bara säger att inget är klart, han öppnar också för KHL och andra klubbar. Är han verkligen SÅ mån om att förneka skiten?- De Sverige-historiene er ikke sanne. Det er en ball som har begynt å rulle, og som har vokst seg veldig stor. Jeg har fokus på sluttspillet her, og har ikke avklart noen ting ennå. Jeg åpner også for å fortsette i Russland, og det er også andre klubber som er interesserte, sier Patrick Thoresen.
Jag är rädd.
Tvivlar inte på att han var muntligt klar för oss, men det där låter som att "ja" har blivit "kanske" som slutligen landar i ett "nej".
Får fan hoppas att han inte sitter och drar ut på det dock, så att DIF på allvar kan tävla om Danielssons signatur istället.
Säg den glädje som varar
Lou har sagt ja, så han kommer spela vm.Vikas skrev:Jacob Josefsson är tydligen på väg till VM om inte Devils säger nej.
2014-04-07, vad hände?
En plats för Sörensen i VM känns långt bort just nu. Synd.
Om man får vara egoist så känns det ganska bra att han inte får någon plats. Tänk om han får vara med, gör toksuccé och strax därefter ligger ett fett khl/nhl-kontrakt på bordet.ciirree skrev:En plats för Sörensen i VM känns långt bort just nu. Synd.
Montén tar klivet upp i finrummet igen. Assisterande coach i LHC nästa säsong.
i
Sörensen ser riktigt pigg ut mot Tjeckien. Tycker han bara blir bättre och bättre ju mer han spelar i TK.
Edit: Målskytt och en av de bästa svenska spelarna ikväll (och det var inte många).
Edit: Målskytt och en av de bästa svenska spelarna ikväll (och det var inte många).
Nej tack till Sören i VM. Han är helt klart värt det, men det är ett på tok för bra skyltfönster såhär tidigt. Nepp nästa säsong kommer han vara redo för en etablerad roll i landslaget. Efter nästa säsong får varje DIF-match ses som en bonus. Nästa säsong ska han få sitt riktiga genombrott som SHL-stjärna.
Josefson var dock en bomb. Trodde jag inte, men riktigt roligt. Grattis Jacob!
Josefson var dock en bomb. Trodde jag inte, men riktigt roligt. Grattis Jacob!
Mål av Sören igen...
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
- Jim Morrison
Nu börjar man bli orolig.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Helvete vad bra Sörensen är. Älskar den grabben.
Spela fult
Han uppträder väldigt moget över hela isen. Väldigt imponerad.
Gillar även Martin Johansson.
Gillar även Martin Johansson.
Sörensen är kung däremot är Janmark precis lika vek som han alltid är när det blir lite tightare spel
Thoresen och gänget leder med 4-0 efter en period.
Sörensen är riktigt bra nu. Kul att se. Man märker direkt när den extra dosen självförtroende kickar in i honom.
Håller med om Janmark. Förstår inte hur han kunde bli uttagen.
Håller med om Janmark. Förstår inte hur han kunde bli uttagen.