Djurgårdshjälpen

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Husmusen
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Husmusen »

Fick mitt skal i dag och herrejösses vilken dynga. Väldigt snygg design men efter en provmontering åkte skalet i papperskorgen. Trodde man skulle byta ut bakdelen på S4:an och ersätta med ny baksida men det här skalet gjorde mobilen obrukbar pga att den ger en kant runt knapparna.

Skicka pengarna direkt till insamlingen är mitt råd.

Mvh
Husmusen
skinza
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av skinza »

Husmusen skrev:Fick mitt skal i dag och herrejösses vilken dynga. Väldigt snygg design men efter en provmontering åkte skalet i papperskorgen. Trodde man skulle byta ut bakdelen på S4:an och ersätta med ny baksida men det här skalet gjorde mobilen obrukbar pga att den ger en kant runt knapparna.

Skicka pengarna direkt till insamlingen är mitt råd.

Mvh
Husmusen
Hej Husmusen,

Först vill jag såklart beklaga att du inte är nöjd.
Ett skal är just ett skal och något som man sätter på telefonen för att skydda den. En ny baksida är just en ny baksida och således inte ett skal.

Det är tråkigt att du försöker klanka ner och sprida skit om det här projektet pga. din egna ovetskap. Att få kommentarer så som "herrejösses vilken dynga" är inte direkt kul när man driver ett projekt där pengar får till Djurgården.

Något som jag undrar över även är varför du inte tog kontakt med oss? Då hade vi självklart löst ditt problem och tagit tillbaka skalet enligt ångerrätten. Har skalet åkt i papperskorgen blir det dock lite svårt.
Användarvisningsbild
Husmusen

Inlägg av Husmusen »

Hej,

Det var inte meningen att vara otrevlig. Ber om ursäkt för det. Hade ingen aning om skillnaden mellan skal och baksidor då jag aldrig använt dylika produkter innan. Jag är inte intresserad av någon retur då jag vill att Djurgården ska ha pengarna.

Det är säkert en jättebra produkt om man vill ha en tjockare telefon och inte har behov av att komma åt volym- eller skärmsläckningsknappen.

Mvh
Husmusen
skinza

Inlägg av skinza »

Husmusen skrev:Hej,

Det var inte meningen att vara otrevlig. Ber om ursäkt för det. Hade ingen aning om skillnaden mellan skal och baksidor då jag aldrig använt dylika produkter innan. Jag är inte intresserad av någon retur då jag vill att Djurgården ska ha pengarna.

Det är säkert en jättebra produkt om man vill ha en tjockare telefon och inte har behov av att komma åt volym- eller skärmsläckningsknappen.

Mvh
Husmusen
Ingen fara!

Det faktum att telefonen blir tjockare är tyvärr inget man kommer undan.
Det är meningen att man ska komma åt dessa knappar. Skicka gärna en bild med skalet på telefonen till info@skinza.se så kan vi undersöka ifall det är något fel med just det skal du fått.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Drog in en hundring till. Uppe i 1400kr nu. Kör på nu!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Andy
Säsongskort: Ja

Inlägg av Andy »

Då jag fått frågan förtydligar jag att insamlingen inte ligger bakom försäljningen av skalen.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Violator77

Inlägg av Violator77 »

Läste lite om Växjö Lakers nyss. Ganska likt Leksand, med skillnaden att det faktiskt går att ta reda på en del kring det som sker i Växjö. I Leksand verkar det mesta ske utan att allmänhetens får reda på det.

Växjö har alltså en skuld på 256 miljoner till kommunen för byggandet av Vida arena. Denna skuld betalar de runt 2 miljoner i ränta om året på. Försök gå till er bank och få under 0,8% i ränta på lånen och se vad de säger!

Utöver detta får de 18 Mkr per år i bidrag av kommunen, dvs motsvarande 64% av DIFs totala spelarbudget. Att de sedan får alla intäkter från biljetterna och försäljning på matcherna och evenemangen i arenan förstår ni redan...

Låt oss tillsammans göra det vi kan för att radera dessa orättvisa skillnader och hjälpas åt att skapa bättre förutsättningar för vårt älskade lag!

http://foreningsinsamling.se/fundraisers/fairplay2014/
Säsongskort | Hovet A9 | Tele2 A109
Ständig medlem | DIF Hockey | DIF Fotboll | Järnkaminerna
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Det bara att slanta upp! Fortfarande väldigt många av oss som inte gjort det än så: Get Going!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Mattias_87

Inlägg av Mattias_87 »

Planeras det några insamlingar i samband med match? Kan locka den vanlige äldre mannen som inte sitter vid datorn så mycket.
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
Andspe

Inlägg av Andspe »

Hur går det med ölen? När får vi reda på nästa resultat? =)
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
ciirree

Re: Sv: Djurgårdshjälpen

Inlägg av ciirree »

Andspe skrev:Hur går det med ölen? När får vi reda på nästa resultat? =)
Den nya ölen samtalas med bryggeriet i detta nu. Inte långt kvar nu :)

Den andra har jag ingen koll på i nuläget.
Användarvisningsbild
ALLTID DIF

Inlägg av ALLTID DIF »

Hur mycket är det som kommit in nu när Juli är över ???
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

Ölförsäljningen stäms av varannan månad. Nästa avstämning gäller juni och juli. Resultatet redovisas här inom de närmaste veckorna.

Passar på att be alla som kan att köpa mer öl och att slanta in. Det är viktigt att nå 1 miljon till nedsläpp. Bara om vi jobbar tillsammans kommer vi att lyckas.

Hjälp oss också att sprida ordet. Många är de Djurgårdare som ännu inte bidragit.
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

Lade just till 33.118 SEK på insamlingssidan. Dessa pengar är medel som satts in direkt på det SEB konto DIF satt upp för Djurgårdshjälpens insamlingar.

Räknar med att kunna redovisa siffrorna för försäljningen av Alberget 4A under nästa vecka. Detta belopp som avser försäljningen i juni och juli kommer sedan att läggas in på insamlingssidan.

Ni har väl inte missat Superstarten? Detta blir nästa viktiga steg i vår kampanj. Hjälp oss att hausa den på sociala medier och sprid ordet till alla Djurgårdare.

Vill också passa på att meddela att www.djurgardshjalpen.com är uppdaterad samt uppmana alla som kan att fortsätta skänka pengar och köpa Alberget 4A. Tillsammans kan vi nå miljonen innan första nedsläpp!
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

www.djurgardshjalpen.com är uppdaterad.

http://foreningsinsamling.se/fundraiser ... m=fairplay finns nu 661.556 SEK insamlat.

Vi behöver er hjälp med att hasa Superstarten samt att nå 700.000 insamlade kronor. Sprid ordet i Sociala medier, på forum och hetsa alla Djurgårdare ni känner.

Tillsammans når vi snart 1 miljon!
Skriv svar