Frajn skrev:Någon som vet mer exakt hur det är tänkt att allt ska gå till? T.ex motionsgruppen som jag funderar på, är det en vända upp och sen klart? Lär ju inte palla fler svängar
Räkna med en runda.
Går det bra kan det bli en till.
Haha då kanske man ska våga sig på den gruppen då. Hade varit grymt roligt att tävla mot laget men fysiken är ju inte vad den varit
Frajn skrev:Någon som vet mer exakt hur det är tänkt att allt ska gå till? T.ex motionsgruppen som jag funderar på, är det en vända upp och sen klart? Lär ju inte palla fler svängar
Räkna med en runda.
Går det bra kan det bli en till.
Haha då kanske man ska våga sig på den gruppen då. Hade varit grymt roligt att tävla mot laget men fysiken är ju inte vad den varit
Jag såg att Rögle gick back med 1.5 miljoner den här säsongen, och mycket tack vare bonusavtal för spelarna i truppen efter avancemanget till ES. Har vi liknande bonusar i avtalen, tror ni? Antagligen.
-daniel- skrev:Jag såg att Rögle gick back med 1.5 miljoner den här säsongen, och mycket tack vare bonusavtal för spelarna i truppen efter avancemanget till ES. Har vi liknande bonusar i avtalen, tror ni? Antagligen.
Ja, det är ju bra men undra hur avtalen är utformade egentligen. Kan ju handla om rätt stora summor som äter upp en del av de 25 miljonerna från TV-avtalet vilket i sin tur påverkar den kommande säsongens budget... aja, lyxproblem i sådana fall.
Mash skrev:Någon som är 100% säker på vilken tid Linkan skrapar triss imorgon? Läste runt 10:40 men det låter sent. Litar inte helt och hållet på Aftonbladet
Tror nog 10.40 stämmer. Annars kan du ju alltid gå upp 07.55