Säsongen 21/22
- Jim Morrison
Säsongen 21/22
Förstår inte varför dom inte gör en anspelning på den förra loggan istället. Till exempel som detta förslag på en ny logo till Chicago Blackhawks. Måste ju vara den enklaste lösningen och övergången.

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 21/22
Verkligen! Otroligt viktigt nu att rida vidare på de lite positivare vindarna vi fått efter nyår och ge allt vi har på läktarna! Läge för JK-dagen mot Brynäs?
Säsongen 21/22
Det känns som det är en helt annan glädje och kämpaglöd i DIF sen Jocke försvann. I alla fall när man ser på matcherna.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Säsongen 21/22
Verkar som att båda lulematcherna kan flyttas
-
Säsongen 21/22
Står ”Är skadad. Rehabar och tränar dagligen.” på både Högström och Josefson i rapporterna som släpps varannan vecka.
Vad betyder det ens? På Svedberg ex så har man ju skrivit att han beräknas vara spelklar till nästa säsong.
Finns alltså en chans att vi kan få se comeback på någon av de förstnämnda? Eller har jag bara missat en mer tydlig info?
Tycker ”tränar dagligen” låter ganska bra jag.
Vad betyder det ens? På Svedberg ex så har man ju skrivit att han beräknas vara spelklar till nästa säsong.
Finns alltså en chans att vi kan få se comeback på någon av de förstnämnda? Eller har jag bara missat en mer tydlig info?
Säsongen 21/22
Räkna inte med detNattuggla_ skrev: ↑2022-02-03 22:29:53 Står ”Är skadad. Rehabar och tränar dagligen.” på både Högström och Josefson i rapporterna som släpps varannan vecka.
-
Säsongen 21/22
Bläddrade tillbaka och såg att det stod likadant i November på Josef.#10 skrev: ↑2022-02-03 22:31:00Räkna inte med detNattuggla_ skrev: ↑2022-02-03 22:29:53 Står ”Är skadad. Rehabar och tränar dagligen.” på både Högström och Josefson i rapporterna som släpps varannan vecka.
Aja.
Hade bra känsla imorse. Nu jävla ångest igen. Lyckas man landa en riktigt bra center och back så kanske det går vägen. Men tvek att vi lyckas hitta spets nu.
Säsongen 21/22
Båda Luleå matcherna flyttade, vi möter dom hemma nästa lördag 12 feb och borta 1 mars
Säsongen 21/22
Och där drog Frölunda tillbaka nya loggan....
Det går bra nu!
Det går bra nu!

-
Säsongen 21/22
Kan dom inte bara skissa fram Joel Lundqvists ansikte på tröjan med FHC i pannan och bli klara med det här nångång. Alla vet redan att det kommer att sluta så tillslut ändå!
Säsongen 21/22
Ja men starkt ändå att de backar. Jag hade varit skogstokig över det första klavertrampet om jag varit Frölundasupporter.
Hoppas ingen dåre någonsin får för sig att byta ut vår fina sköld.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Säsongen 21/22
Då våra matcher flyttades fram så spelar vi inte förrän 9e i nästa vecka.
Tills dess har Malmö 1 match men Timrå 3 stycken. Så det är bara slå på TVn och jobba in så många 0 poängare vi kan (om inte dessa också flyttas såklart, men borde ha kommunicerats ut isåfall).
Tills dess har Malmö 1 match men Timrå 3 stycken. Så det är bara slå på TVn och jobba in så många 0 poängare vi kan (om inte dessa också flyttas såklart, men borde ha kommunicerats ut isåfall).
-