SHL 25/26 Djurgårdens IF - Skellefteå 13/9
Skott på mål! Offensiv tekning. Nu smäller det. !!!
Gillar ändå att det är Viggo som vevar
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
- Jim Morrison
Fan, lite bett i Viggo också.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
Fegt av zebrorna skall vara 2+2 på gult!
Viggo Björk har redan uträttat mer än 200k ikonen kommer göra på hela säsongen
Förutsatt att kruger + JJ alltid spelar så har jag tyckt att vi behöver 1 topp6 fw till. Gärna en tydlig 1a center, så kruger blir 2C och JJ 3C.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-09-13 15:13:47Altså. Jag kritiserade det här laget mitt under sillyn för jag tyckte det såg tunt ut, och blev totalt förlöjligad här inne.Jim Morrison skrev: ↑2025-09-13 14:43:47 Ja hörni, det här kommer bli en riktigt tuff säsong.
Tror vi har ett skott på mål i fem mot fem under period ett.
Men efter 20 spelade minuter, då är vi tillräckligt långt in i säsongen för att veta![]()
Ska vi bli ett mittenlag/straxt under så behöver vi åtminstone landa I något liknande:
Ny 1C Hudon Sniverly
Kruger Ylönen Pettersen/Klasen
JJ Frondell Eklund
Saltsten/Rensfeldt/Blomgren/Grewe/Björck.
Costmar och Brodin borde man gjort sig av mig.. Det är ett misslyckande att iWikegård inte lyckats med det. Costmar måste man sett tidigt att det var överflöd och Brodda tillför inte 1/10 del av lönen. Med dom ut, och en en 1C In, hade vi varit 15 fw plus ett par j20 grabbar..Absolut tillräckligt. Och ett bättre djup där vi kan hantera en skada på topp 6 på ett mycket bättre sätt än nu.
SkallePer skrev: ↑2025-09-13 15:42:32Förutsatt att kruger + JJ alltid spelar så har jag tyckt att vi behöver 1 topp6 fw till. Gärna en tydlig 1a center, så kruger blir 2C och JJ 3C.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-09-13 15:13:47Altså. Jag kritiserade det här laget mitt under sillyn för jag tyckte det såg tunt ut, och blev totalt förlöjligad här inne.Jim Morrison skrev: ↑2025-09-13 14:43:47 Ja hörni, det här kommer bli en riktigt tuff säsong.
Tror vi har ett skott på mål i fem mot fem under period ett.
Men efter 20 spelade minuter, då är vi tillräckligt långt in i säsongen för att veta![]()
Ska vi bli ett mittenlag/straxt under så behöver vi åtminstone landa I något liknande:
Ny 1C Hudon Sniverly
Kruger Ylönen Pettersen/Klasen
JJ Frondell Eklund
Saltsten/Rensfeldt/Blomgren/Grewe/Björck.
Costmar och Brodin borde man gjort sig av mig.. Det är ett misslyckande att iWikegård inte lyckats med det. Costmar måste man sett tidigt att det var överflöd och Brodda tillför inte 1/10 del av lönen. Med dom ut, och en en 1C In, hade vi varit 15 fw plus ett par j20 grabbar..Absolut tillräckligt. Och ett bättre djup där vi kan hantera en skada på topp 6 på ett mycket bättre sätt än nu.
För mig går Viggo före Eklund varje dag.
- Harmageddon
Mycket roligare att titta på andra perioden och man ligger helt klart mycket närmare motståndarna.
Pengar el. inte så hoppas jag att DIF smäller dit 3-2 ist.
Pengar el. inte så hoppas jag att DIF smäller dit 3-2 ist.
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Haha, Krogdahl i första täck
Sjukt. Han är 2 år äldre än yngsta jag har. Helt galet att han kan tävla mot vuxna. HELT galet.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Jim Morrison
Viggo Björck. Smart, teknisk och ettrig.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Nån dåre ifrågasatte varför Viggo spelar i stället för Brodin, se matchen så förstår du.
Tror Costmar, Eklund, Blomgren kommer få det svårt iår med speltid. Möjligen Eklund pga att han är draftad.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja