Brukar inte publiken lämna arenan i paus
HA 24/25: Djurgårdens IF - Östersund 1/3
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Om vi mött Kalmar idag hade det blivit överkörning. Av Kalmar alltså.
Jag slipper gärna hjärnspökena som kommer sätta sig i våra skallar om vi tappar poäng ikväll.
Hade vi spelat så här mot Kalmar hade vi åkt på rå-däng.
Lyckades få lite uppkoppling på flyget... Men 2-2? Är det ens möjligt?? Hur illa ser det ut?
It's the hope that kills you.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Jo, Inte helt och hållet förhoppningsvis. Om de nu inte ska ut och röka.
It's easier to be an asshole to words than to people
Jag har inte sett på hela matchen men av det jag har sett, sjukt att ÖIK har lika många utvisningsminuter som vi. Borde ha varit ett gäng till förutom det missade matchstraffet här i slutet.
Har inte gnällt på Andrén alls i år, för det är tillräckligt många som har gjort, men han får inte släppa returen på 2:an. Behandlar pucken som om att det är en hal tvål
Har inte gnällt på Andrén alls i år, för det är tillräckligt många som har gjort, men han får inte släppa returen på 2:an. Behandlar pucken som om att det är en hal tvål
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Att spela Costmar ofta och i pp

Och har minifimp tänt en för stark cigg? Tycker det är en bra match…..
Usch, är vi inte mer sugna på Shl än så här?
Modo, Brynäs och Hv förstod alla vikten av att vinna serien. Man SKA skaffa alla fördelar man kan.
Nja, vinnarmentaliteten i den här klubben har varit försvunnen i årtionden, trodde vi hade fattat vad som krävs men inte.
Videll avgör detta i öppen bur, 2-4.
Sedan är seriesegern rökt ganska snart.
Länge sedan jag varit så besviken. Det ser håglöst och oinspirerat ut. Som om inget står på spel.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Andrén som håller oss kvar, riktigt uselt i egen zon, inklusive bp och detta har varit ett flertal matcher nu, känns inte bra.
Den tog väl i masken? (Den lossnade efteråt iaf)crike skrev: ↑2025-03-01 19:39:56 Jag har inte sett på hela matchen men av det jag har sett, sjukt att ÖIK har lika många utvisningsminuter som vi. Borde ha varit ett gäng till förutom det missade matchstraffet här i slutet.
OK, tack. Då går jag på spriten istället...
It's the hope that kills you.
Vi har alltså två av tre gånger gått till övertid mot Östersund den här säsongen, och det är inte heller något nytt att DIF spelar skit mot bottenlag. Ändå är folk förvånade?