HA 24/25 Djurgårdens IF - Nybro 8/12
Känns som att Nybro vill det här betydligt mer än vi.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Herregud, trodde vi skulle få energi av det där målet, inte panik.
Brist på alternativ? Wikegård får ta på sig det.
Ja, helt ofattbart när vi har ytterligare 6 backar
Hädiska insatser av många ”bärande” spelare idag. Blixt gör nästan aldrig en dålig match, tryck in 2:an nu!
Vad håller backarna på med??
Hahah till och med den blir en retur 

Communication breakdown mellan Andrén och Sisons...
It's the hope that kills you.
- Harmageddon
Med facit i hand kunde jag valt ett annat inlägg att svara på men ikväll är jag frustrerad över allt och alla.daaviid skrev: ↑2024-12-08 18:09:29Alright. Jag tolkade det som att du tycker jag har skyllt på Andrén vid ett flertal tillfällen idag. Men ok då hänger jag nog med lite bättre.Harmageddon skrev: ↑2024-12-08 18:01:47
Ta och läst inlägget igen som du ständigt skriver till andra forumiter.
Ingenting av det jag lyfter upp handlar om målvakten! Men det finns många som vill tro det
Nej, jag tror inte enbart målvaktspelet utan lagets totala mentala kapacitet som tryter. DIF är bara mesiga och bekväma ikväll
Det som jag ursprungligen funderade på var om det kan sitta en liten osäkerhet inom spelarnas skallben, som gör att dom tänker lite för mycket och därmed inte gör det dom ska på isen. Att detta kanske sker lite oftare om dom känner sig mer osäkra på målvakten.
Men, det är verkligen dåligt över hela isen idag så det är nog bara en rejäl härdsmälta i skallbenet på samtliga idag, oavsett.
Du lyfter helt klart upp en intressant fråga.
Samtidigt tror jag att spelare som Thoresen och Krüger skulle höja sin röst om man vore så osäkra på Andrén. Lite inflytande måste dem ändå ha med tanke på deras gedigna erfarenhet så måste Andrén betyda något. Såvida inte båda dem ser någon som inte vi ser.
DIF känns bipolärt om man ska uttrycka sig.
Skönt med en reducering iaf
Senast redigerad av Harmageddon den 2024-12-08 18:23:37, redigerad totalt 2 gång.
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Alla ni som säger att Thoresen aldrig gör en dålig match.... Den här då?
Dom parkerar bussen på deras blå, och vi går i fällan hela tiden
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Alltså den här jävla Dick Axelsson som tydligen ska vara så jävla bra. Har inte sett han på hela matchen för utom några tama puckkladd. Om han inte gör poäng kan han ju kliva av för då bidrar han inte med något till laget.
Stick Dick!
Stick Dick!
Förstår inte hur folk kan klaga på enskilda spelare idag det finns ingen som är bra idag.