HA 22/23: Björklöven - Djurgårdens IF 6/1
Jag har inte haft mycket för Falk denna säsong även om jag har hans tröja här i garderoben från 2014 men han är ju den enda som står för att det är jobbigt att möta DIF just nu.
Jag skiter i att han inte är den bästa spelaren, bara att han hela tiden står och irriterar deras målis och backar framför mål är ju guld värt.
Nu när jag tittar på repriser från matchen nu så är han ju alltid där framme och irriterar.
Jag skiter i att han inte är den bästa spelaren, bara att han hela tiden står och irriterar deras målis och backar framför mål är ju guld värt.
Nu när jag tittar på repriser från matchen nu så är han ju alltid där framme och irriterar.
Håll inte andan. Vi får inte glömma att den här föreningen misskötts sedan innan vi halkade ner i HA senast.Harmageddon skrev: ↑2023-01-06 19:38:03Mora kan gå om oss imorgon redan.
Härliga tider väntar om inte DIF börjar hitta rätt ”snart”
Precis vad detta lag saknar, en Hank eller Brodda som han spelade förr.LasseTM skrev: ↑2023-01-06 19:39:53 Jag har inte haft mycket för Falk denna säsong även om jag har hans tröja här i garderoben från 2014 men han är ju den enda som står för att det är jobbigt att möta DIF just nu.
Exakt vad jag sa i någon annan tråd nyligenBigJ skrev: ↑2023-01-06 19:42:07Precis vad detta lag saknar, en Hank eller Brodda som han spelade förr.LasseTM skrev: ↑2023-01-06 19:39:53 Jag har inte haft mycket för Falk denna säsong även om jag har hans tröja här i garderoben från 2014 men han är ju den enda som står för att det är jobbigt att möta DIF just nu.
-
Håller med om Falk.
Jag har varit väldigt kritisk till honom men just detta som han gör ikväll är något man saknat hela säsongen.
Så jäkla kul att han gör mål också i matchen där han får spela forward.
Jag har varit väldigt kritisk till honom men just detta som han gör ikväll är något man saknat hela säsongen.
Så jäkla kul att han gör mål också i matchen där han får spela forward.
- Harmageddon
Om Falk får fortsätta spela FW och tränarna ser hans inställning samt prestation efter kvällens match så gäller det att Falk följer upp det i resterande matcher.BigJ skrev: ↑2023-01-06 19:42:07Precis vad detta lag saknar, en Hank eller Brodda som han spelade förr.LasseTM skrev: ↑2023-01-06 19:39:53 Jag har inte haft mycket för Falk denna säsong även om jag har hans tröja här i garderoben från 2014 men han är ju den enda som står för att det är jobbigt att möta DIF just nu.
Inte att det blir en en gångs företeelse. Först då kan man kalla honom för Hank, Ölvestad, Eklund, etc.
Kort o gott gäller det göra jobbet varje kväll. Men ikväll får man njuta av hans inställning.
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Fan vad Liss ser intresserad ut….
Vad är det med det här forumet och alltid tycka att våra interna poängligaledare är sämst i laget?
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Falk har studsat till ett par byten
Men det kommer inte att vara nått som gör att han blir en bättre spelare
Falk är Falk
Sätter honnom inte på en pedistal
Men det kommer inte att vara nått som gör att han blir en bättre spelare
Falk är Falk
Sätter honnom inte på en pedistal
The DIF ONE
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Falk har varit sidsteppad hela säsongen och fått mycket skit härinne men när han väl får spela så gör han det så gott det går och visar vilja och hjärta för DIF
mer sådant
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ptja. Är du intern poängligaledare och förmodligen bär ganska hög lön som Liss och Brodin gör, då förväntas du leverera match efter match. Inte svårare än så. Brodin och Liss är skitdåliga ikväll. Som så många gånger förr.
Spela fult
-
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
–
Hur tolkar man Tobias Pehrsson ????
Vi i Djurgården Hockey behöver en spelvision, en spelidé, som bygger på olika dimensioner, som bygger på olika delar. I grund och botten ska inte det bero på om det är Linus Hultström eller Olle (Alsing) eller om det råkar vara (Tobias) Ekberg eller (Marcus) Högström eller någon annan spelare. Vi har en vision om det spel vi vill spela och den ska de här olikheterna anpassa sig till och rätta in sig efter. Då blir vi framgångsrika, framåtlutade, presterar bättre och gör utvecklingsresor. Vår vision är likadan 2018/2019 då vi gick till SM-final som den är idag 2020/2021 om än att det är 13-14 spelare utbytta.
Vi i Djurgården Hockey behöver en spelvision, en spelidé, som bygger på olika dimensioner, som bygger på olika delar. I grund och botten ska inte det bero på om det är Linus Hultström eller Olle (Alsing) eller om det råkar vara (Tobias) Ekberg eller (Marcus) Högström eller någon annan spelare. Vi har en vision om det spel vi vill spela och den ska de här olikheterna anpassa sig till och rätta in sig efter. Då blir vi framgångsrika, framåtlutade, presterar bättre och gör utvecklingsresor. Vår vision är likadan 2018/2019 då vi gick till SM-final som den är idag 2020/2021 om än att det är 13-14 spelare utbytta.
The DIF ONE
Tror Falk är en av få som gett allt han har i varje byte denna säsong, sånt gillas. Sen hur hans kunnande är var en annan sak, men så är det ju med Hank oxåHillberry blue skrev: ↑2023-01-06 19:56:08 Falk har varit sidsteppad hela säsongen och fått mycket skit härinne men när han väl får spela så gör han det så gott det går och visar vilja och hjärta för DIFmer sådant
Exakt som det står… men bara för att det låter bra behöver det inte vara en bra ideGULD skrev: ↑2023-01-06 19:59:54 –