Detblir3poäng skrev: ↑2021-11-18 20:43:48
Bara jag som tycker att Aaro kommer lindrigt undan? Ändå han som ska ha hand om defensiven.
Bara jag som tycker Jocke kommer lindrigt undan.. Det här är hans bord, hans val. Naiva val. Det är alltid en övertro på ganska mediokra individer. Han gamblar och snålar och hoppas att alla ska göra det över förväntan. Sen lappar han ihop sina misstag så gott han kan men det håller ju liksom inte.
Lindrigt? Han får väl kritik i princip varje dag både från supportrar och media. Jag tror att han ska sluta kladda för mycket bara och vara ödmjuk nog att inse att han inte kan spelet lika bra som någon annan hade kunnat. Typ Tjomme.
Kritik är väl det minsta man kan förvänta sig, klubben är påväg att köras ner i HA igen, men visst. Jag läser inte mycket på sociala medier men här inne översköljs han ju inte av kritik precis. Han ska bort sen är jag nöjd.
FAAN vad förbannad jag blir. 9 spelare tillbaka och vi ska börja klättra, så får vi det här?
Vad fan pysslar våra "stjärnor" med? Carey, Rhett, Holland helt jävla osynlig. Backarna fan mer vilsna är Waldo!
Riktigt jävla besviken är jag! Jävla alibilir med jävla ointresserade nollor!
Skickade vi Hank för att han inte platsade i det här?
Jävla skämt. Fyfan!
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Kul att lillfimpen är tillbaka. Hoppas han kan hjälpa till ordentligt i detta fuskbygge. Lär inte se honom mer i svensk hockey på mycket länge efter denna säsong…
Dusinator skrev: ↑2021-11-18 21:07:00
Kul att lillfimpen är tillbaka. Hoppas han kan hjälpa till ordentligt i detta fuskbygge. Lär inte se honom mer i svensk hockey på mycket länge efter denna säsong…