SHL: Omgång 19 : Djurgårdens IF - Växjö 16/11-2017
Re: SHL: Omgång 19 : Djurgårdens IF - Växjö 16/11-2017
Fan va dåligt att ge bort två pinnar. Nåja, nya tag.
Rån. Men Växjö är serieledarna av en anledning. Vi förtjänar dock vår plats i tabellen.
Med tanke på vilka spelare vi har borta så är vi ändå 33sek från att ta tre pinnar mot ettan. Starkt och förlusten är sånt skit som händer i Hockey.
PP klart fall framåt. Synd att vi inte kan kapitalisera för då hade vi dödat matchen tidigare.
Nya friska tag mot KHK. Ta FLYGET den här gången.
Sent from my XT1580 using Tapatalk
Med tanke på vilka spelare vi har borta så är vi ändå 33sek från att ta tre pinnar mot ettan. Starkt och förlusten är sånt skit som händer i Hockey.
PP klart fall framåt. Synd att vi inte kan kapitalisera för då hade vi dödat matchen tidigare.
Nya friska tag mot KHK. Ta FLYGET den här gången.
Sent from my XT1580 using Tapatalk
Senast redigerad av Praetori den 2017-11-16 21:16:29, redigerad totalt 2 gång.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Avgå, vad fan är det för jävla fjortis kommentar.Morwin skrev:Värdelösa straffar, värdelösa i 3e perioden o låta dem komma in i matchen.... Avgå
Skickat från min F8331 via Tapatalk
Att Bergfors inte får slå en till istället för Ljungh.
Fattar inte strategin vid val av straffskyttar.
Synd att en viss back bjuder in Växjö två gånger om med onödiga utvisningar i tredje perioden. Känns som vi hade punkterat matchen där annars.
eller calleEspenK skrev:Att Bergfors inte får slå en till istället för Ljungh.
Oj oj, behöver inte ens kommentera om du ska vara en f***a.#10 skrev:Avgå, vad fan är det för jävla fjortis kommentar.Morwin skrev:Värdelösa straffar, värdelösa i 3e perioden o låta dem komma in i matchen.... Avgå
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Gå och lägg dig hos mammaMorwin skrev:Oj oj, behöver inte ens kommentera om du ska vara en f***a.#10 skrev:Avgå, vad fan är det för jävla fjortis kommentar.Morwin skrev:Värdelösa straffar, värdelösa i 3e perioden o låta dem komma in i matchen.... Avgå
Jävligt tråkigt att domarna skall försöka ta huvudrollen i alla jävla matcher, dom skötte väl det skapligt tills 3:e perioden när dom började bli petigare och tog Urbom 2ggr rätt hårt dömt men SKITER i att visa ut de kommunalanställda äcklerna de solklara saker dom kom undan med i både slutminuter och övertid.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Att skicka in spelare som Ljungh och AJF i straffar e fan tjänstefel.
Tycker överlag att vi inte förtjänade någon vinst idag tyvärr, märks att Högström var borta.
Tycker överlag att vi inte förtjänade någon vinst idag tyvärr, märks att Högström var borta.
Det är väldigt enögt att säga att de skötte det skapligt. ALLA våra PP:n var billiga utvisningar.Henke_F skrev:Jävligt tråkigt att domarna skall försöka ta huvudrollen i alla jävla matcher, dom skötte väl det skapligt tills 3:e perioden när dom började bli petigare och tog Urbom 2ggr rätt hårt dömt men SKITER i att visa ut de kommunalanställda äcklerna de solklara saker dom kom undan med i både slutminuter och övertid.
Blockad rövhatt. Du är säkert aikare oxå.#10 skrev:Gå och lägg dig hos mammaMorwin skrev:Oj oj, behöver inte ens kommentera om du ska vara en f***a.#10 skrev:Avgå, vad fan är det för jävla fjortis kommentar.Morwin skrev:Värdelösa straffar, värdelösa i 3e perioden o låta dem komma in i matchen.... Avgå
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Som sagt, istället för att ta in tre pinnar så drar plast iväg med en pinne. Uselt att bjuda in dom. Matchen var stabil fram tills den onödiga utvisningen bakom offensiv målbur. Skämmes.
Senast redigerad av daaviid den 2017-11-16 21:21:28, redigerad totalt 2 gång.
Vi fick ju några billiga vi oxåJanzoo skrev:Det är väldigt enögt att säga att de skötte det skapligt. ALLA våra PP:n var billiga utvisningar.Henke_F skrev:Jävligt tråkigt att domarna skall försöka ta huvudrollen i alla jävla matcher, dom skötte väl det skapligt tills 3:e perioden när dom började bli petigare och tog Urbom 2ggr rätt hårt dömt men SKITER i att visa ut de kommunalanställda äcklerna de solklara saker dom kom undan med i både slutminuter och övertid.
Den måste det bli anmälning på i efterhand!EspenK skrev:Sluta filma. Du är utanför målgården din råtta.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109