Sex ggr nu...förevigtdjurgården skrev:Är det fjärde gången Hultström träffar första möjliga ben eller?
SHL: Karlskrona HK - Djurgårdens IF 28/12-16
Re: SHL: Karlskrona HK - Djurgårdens IF 28/12-16
Det är rätt enkelt. Dåliga värvningar. Vi har inte materialet.Magnutz skrev:Ytterligare ett friläge.
Det håller inte att ge bort över tio rena frilägen per match. Då förlorar man.
Kvällens match var enormt plågsam att se, tyvärr. Vad beror det på? Fan vet men vi gör inte som det är tänkt, så mycket kan jag nog se.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Fy fan vilket jävla pisslag det här är. Vad i helvete håller Tjocke på med egentligen? Ska sportcheferna sitta på sina feta arslen hela vägen ner i Hockeyallsvenskan och glo? Låna av framtiden javisst. Men om alternativet är att harva i pissallsvenskan så är det bra mycket klokare.
Ridderwall? Ljungh? Tambellini? När Ahlén är stjärnan så undrar man ju egentligen vad fan som händer.
Ridderwall? Ljungh? Tambellini? När Ahlén är stjärnan så undrar man ju egentligen vad fan som händer.
0 poäng. Låna från framtiden.
Verkar som om vi inte är ensamma i botten om 0 poäng dock.
Verkar som om vi inte är ensamma i botten om 0 poäng dock.
Pinsamt rakt igenom. Jag tror vi åker ur i år. Laget är felbyggt och ledningen hittar på ursäkter istället för att agera.
Avgå Jocke.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Uselt.
Vi tappade klart allt i början av både första och andra. Det satte prägel på hela matchen och den blev precis som khk ville ha det.
Vi tappade klart allt i början av både första och andra. Det satte prägel på hela matchen och den blev precis som khk ville ha det.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Året 11/12 hade vi alltså vid denna omgång (28) 40 inspelade poäng.
I framgång och motgång, Djurgården.
- Lee Harvey Oswald
Man måste ge gom cred iaf (de oranga).
Dom vet hur man staplar poäng på hög
Vi går mot en rekordsäsong, har nog aldrig sett laget prestera sämre spelmässigt.
Snopet för Tjocke, när vi skulle bli ledande för utveckling av hockeyn...inte bara i Sverige utan i Europa också (avd realistiska mål, jälva idioter
)
Dom vet hur man staplar poäng på hög
Vi går mot en rekordsäsong, har nog aldrig sett laget prestera sämre spelmässigt.
Snopet för Tjocke, när vi skulle bli ledande för utveckling av hockeyn...inte bara i Sverige utan i Europa också (avd realistiska mål, jälva idioter

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Perfekta resultat för oss idag. Givetvis tog vi inte chansen.
Haha. Lite kul är det väl. Sätt en tänkare, läs Johansson, som aldrig kommer att få Nobelpriset i fysik direkt, att fundera ut ett spelsystem. Och håll fast vid det fast det inte funkar. Och vips, så har vi ett bottenlag.
Galet korkat.
Galet korkat.
Min gissning är att vi har ett material. Nu ska tränarna/ledarna klura ut hur detta material kan bli den bästa versionen av sig själva.pulverapa skrev:Det är rätt enkelt. Dåliga värvningar. Vi har inte materialet.Magnutz skrev:Ytterligare ett friläge.
Det håller inte att ge bort över tio rena frilägen per match. Då förlorar man.
Kvällens match var enormt plågsam att se, tyvärr. Vad beror det på? Fan vet men vi gör inte som det är tänkt, så mycket kan jag nog se.
Något är galet med anfallsspelet. Under kvällens match får vi inte fäste i anfallszonen en enda gång. Det går inte. Det får inte se ut så. Det går inte att vinna hockeymatcher om man bara spelar hockey i försvarszon + mittzon.
Orolig? Japp.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jävla rövhattar! Så här uselt får det inte se ut! Nu är kvalet ett faktum. Tack, verkligen, tack...
Skickat från min F8331 via Tapatalk
Skickat från min F8331 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
Frölunda bara vinner och vinner, skickar iväg nån femma på J-VM och tar upp andra som nätar mer än våra dyraste spelare... Så chanserna på fredag ser ju galet bra ut... 

Lägg till Jocke som sportchef, som tycker det är viktigare att gamla polare får jobb än att bygga ett välbalanserat och kompetent lag och ledarstab.Malto skrev:Haha. Lite kul är det väl. Sätt en tänkare, läs Johansson, som aldrig kommer att få Nobelpriset i fysik direkt, att fundera ut ett spelsystem. Och håll fast vid det fast det inte funkar. Och vips, så har vi ett bottenlag.
Galet korkat.
Avgå Jocke.
Jag ber till varje hockeygud som kan tänkas finnas att vi klarar oss kvar i SHL denna säsong och kan bygga på nytt ännu en gång. Inget ont om våra målisar, men jag hoppas Mantas kommer tillbaka. In med lite hjärta vid namn Ante och ta hem Cehlin. Kronwall har följt säsongen och inser att han måste komma hem och stärka backsidan. Jacob Josefson gör samma sak.
Ja, drömma kan man ju alltid göra. Det enda som håller mig vid liv just nu känns det som.
Ja, drömma kan man ju alltid göra. Det enda som håller mig vid liv just nu känns det som.