Fast Vejdemo är i Nordamerika om två säsonger och Alvarez antagligen i Malmö, men annars så.Kall-El skrev:I övrigt gillar jag linan med Ljungh som center och Alvarez och Vejdemo som forwards. De har genomgående visat upp en jämnhet som inga linor har nått upp till. ( En lina jag dessutom tror att vi kan få behålla över flera säsonger. )
SHL Omgång 10: HV71 - Djurgårdens IF 17/10
- Farstakostym
Re: SHL Omgång 10: HV71 - Djurgårdens IF 17/10
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Fullständigt utspelade. Vilken tur att hv var ineffektiva.
Detta hade kunnat sluta riktigt illa.
Vi blev rejält testade och klarade verkligen inte att möta upp deras kraft och tyngd.
Årets första stöld av poäng.
Alltid något.
Mantas fortsätter övertyga.
Högström bäste utespelare, som tillsammans med Sallinen och målvakterna utgör ryggraden i laget.
Detta hade kunnat sluta riktigt illa.
Vi blev rejält testade och klarade verkligen inte att möta upp deras kraft och tyngd.
Årets första stöld av poäng.
Alltid något.
Mantas fortsätter övertyga.
Högström bäste utespelare, som tillsammans med Sallinen och målvakterna utgör ryggraden i laget.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Tragiskt och pinsamt. Som den gode Dr. Who sa: "Glömska är mänsklighetens superkraft."kronwalled skrev:Kom precis hem från matchen (bor i Jönköping promenadavstånd från Kinnarps).
Matchen åt sidan, så var det några Djurgårdare som skämde ut sig rejält utanför bortasektionen efter matchen.
Det jag såg var att en Djurgårdare tjafsade med en hv-supporter, vakter höll undan dem. Djurgårdaren börjar ropa svartskalle över alla barnfamiljer efter hv-supportern som går nerför trappan och ut ur arenan.
Väl utanför har denna förlorare hämtar 4-5 vänner i 20-årsåldern som kommerr springandes och hoppar på denne hv-supportern som står själv (kan inte ha varit mer än 16-17 år gammal).
Ett antal Djurgårdare gripna, jag gick därifrån vid detta tillfälle. Kan ha hänt mer efter som jag inte såg...
Vad fan är detta för as som söker sig till våra läktare? Hur kort är minnet från Myggan hos folk?