Agree, skiter egentligen i hur det går i dessa matcher, bara vi går hela ur domMagnutz skrev:Farlig match för oss. Vi har inte råd att förlora spelare på skadelista i en kalle-anka-turnering. Jo, jag tycker säsongens seriespel är 100ggr viktigare än chl.
CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014
- Lee Harvey Oswald
Re: CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Re: Sv: CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014
Givetvis var det lite svar på tal just för att han gjorde mål precis efter sågningen. Kunde inte låta bliBOMBOM BOUCHARD skrev:Men dåså.ciirree skrev:Come again?BOMBOM BOUCHARD skrev:Ånej, flera på forumet var riktigt nöjda med Nisse ut/Deilert in.Vikas skrev:Deilert...
Alla utom Challe visste att han skulle floppa.
Vad han nu hade utvecklat sedan sist har jag glömt. Fysiken?
Nisse hade inte i närheten skottet Deilert har. Nisse hade höstlöv
Svar: Skottet

Jag är den som hyllat värvningen av Deilert men jag är LÅNGT ifrån nöjd. Så ni har rätt om honom hittills.
Vi måste ha hockeysveriges långsammaste backar.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Alltså med de nya blålinjerna så ser ju varje PP hyperfarligt ut.. kan tänka mig att lagen kommer snitta säkert 5% (om inte mer) i PP effektivitet under denna säsongen (jämfört med förra säsongen då givetvis).
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tycker jag verkligen inte. Men har kunnat få ut mer av den enorma talangen.Jim Morrison skrev:Ja, Dick Axelsson är ju dålig(?)BOMBOM BOUCHARD skrev:Lika bra som Dick Axelsson?Jim Morrison skrev:Sörensen alltså. Förstår ni hur bra han kommer vara i 25-29-årsåldern?
Hoppas bara Sören tar vara på sin bättre.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Jim Morrison
Förstår vad du menar. Sörensen har lite annorlunda spelstil dock. Hans snabbhet/rörlighet är sjuk. Tänker mig honom starkare och några fler kilon på kroppen vid 27-årsålder... Vore ju fantastiskt roligt om vi kunde behålla honom typ, karriären ut.BOMBOM BOUCHARD skrev:Tycker jag verkligen inte. Men har kunnat få ut mer av den enorma talangen.Jim Morrison skrev:Ja, Dick Axelsson är ju dålig(?)BOMBOM BOUCHARD skrev:Lika bra som Dick Axelsson?Jim Morrison skrev:Sörensen alltså. Förstår ni hur bra han kommer vara i 25-29-årsåldern?
Hoppas bara Sören tar vara på sin bättre.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Tror vi hade haft ett så mycket bättre spel med Samme och Lauritzen med.
Avskaffa tre mot tre.
Ehh 5% i pp är väll ändå ganska så skit uselt över 20% brukar väl vara godkänt i nederkantcaptcash skrev:Alltså med de nya blålinjerna så ser ju varje PP hyperfarligt ut.. kan tänka mig att lagen kommer snitta säkert 5% (om inte mer) i PP effektivitet under denna säsongen (jämfört med förra säsongen då givetvis).
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
Vilket intro? Vårat kommer till SHL ska du se. Här är det chls intro samt en on ice projection med våran sköld.ciirree skrev:Är det någon som vet om introt ikväll är samma intro som vi kommer ha i SHL? Isåfall måste de ändras, vi kommer bli utskrattade. Det var mesigt och pinsamt.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Jag hoppas han menar 5% mer än föregående säsong.4.9.5 skrev:Ehh 5% i pp är väll ändå ganska så skit uselt över 20% brukar väl vara godkänt i nederkantcaptcash skrev:Alltså med de nya blålinjerna så ser ju varje PP hyperfarligt ut.. kan tänka mig att lagen kommer snitta säkert 5% (om inte mer) i PP effektivitet under denna säsongen (jämfört med förra säsongen då givetvis).
Hej alla! Kan någon förklara varför inte Micke S. är på isen ikväll? Är han skadad? 2-1 underbart! Håll tätt bakåt, full fart framåt!
Senast redigerad av Rocky3000 den 2014-09-05 20:47:48, redigerad totalt 1 gånger.
Ja givetvis 5% mer.. sorry för klumpigt formulerat.supreme skrev:Jag hoppas han menar 5% mer än föregående säsong.4.9.5 skrev:Ehh 5% i pp är väll ändå ganska så skit uselt över 20% brukar väl vara godkänt i nederkantcaptcash skrev:Alltså med de nya blålinjerna så ser ju varje PP hyperfarligt ut.. kan tänka mig att lagen kommer snitta säkert 5% (om inte mer) i PP effektivitet under denna säsongen (jämfört med förra säsongen då givetvis).
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Jim Morrison
Självklart. En ytterligare dimension.Mattias_87 skrev:Tror vi hade haft ett så mycket bättre spel med Samme och Lauritzen med.
Någonting i mig säger ändå att båda två hade spelat om det var en SHL-match.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Han slängde handskarna i period två!Rocky3000 skrev:Hej alla! Kan någon förklara varför inte Micke S. är på isen ikväll? Är han skadad? 2-1 underbart! Håll tätt bakåt, full fart framåt!

Procentenheter om man ska vara ännu mer noggrann. //Kapten Besserwisser
Krossa Berlin nu i tredje!
Krossa Berlin nu i tredje!
It's easier to be an asshole to words than to people