Mattias_87 skrev:Ja, verkligen trist. Nästan så jag hoppas dom inte får dispens för sin arena.
De har ju ändrat det där nu, eller håller på åtminstone (?). Jag har för mig att det räcker med att visa upp en plan för hur man tänker ändra om och hur lång tid det ska ta så kan SHL godkänna.
Andspe skrev:Så.. Karlskrona till SHL nästa år.. Blir säkert så att rögle tar sig upp och Karlskoga och Björklöven slår ut varsitt SHL-lag.. Kul.. Riktigt kul..
Karlskrona, Karlskoga, Vita hästen och Mora. Drömmen för SHL.
Vita Hästen och Björklöven får gärna gå upp. Norrköping och Umeå är två städer med en hel del invånare som nog kan bidra med rätt bra tryck på läktaren i framtiden.
Jag ser gärna Vita Hästen, Björklöven, Malmö och Västerås.
Korta bortaresor till Norrköping och Västerås, Malmö är en rolig resa. Umeå likaså.
Vi skulle dra mycket folk mot Västerås och Malmö hemma, vi drar mer mot Björklöven hemma än Modo hemma.
Mora, Karlskoga, Karlskrona och Rögle för att få SHL att gråta dock.
Rätt kul, nu när vi själva nyligen gjort resan så har man betydligt större sympati för KHK som underdog upp till SHL. Däremot ser jag nog hellre att VIK går upp, fy fan för att sitta på E22 i evigheter för sketna bortamatcher jämfört med någon timme på E18 till Västerås.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Jag tror aldrig jag skrivit att det var rätt att skicka iväg honom, så jag kan med gott samvete skriva att vi gjorde fel. Vem? Bägge.
Edit: Trucken/Dustin förstås.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Praetori skrev:Rätt kul, nu när vi själva nyligen gjort resan så har man betydligt större sympati för KHK som underdog upp till SHL. Däremot ser jag nog hellre att VIK går upp, fy fan för att sitta på E22 i evigheter för sketna bortamatcher jämfört med någon timme på E18 till Västerås.
Kul för alla Djurgårdare där i närheten!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)