SHL 2014-15

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Låst
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: SHL 2014-15

Inlägg av Mattias_87 »

Aik började hemma förra säsongen, vilket antagligen gör att vi kommer att få första matchen borta då vi tog deras plats? Trist. Förra året släpptes spelschemat för SHL 2a Maj, hoppas det kommer ungefär nu också. Aldrig varit så taggad inför en säsong, även fast vi antagligen kommer få en sjukt tuff säsong.
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
Daniel942
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Daniel942 »

Mattias_87 skrev:Aik började hemma förra säsongen, vilket antagligen gör att vi kommer att få första matchen borta då vi tog deras plats? Trist. Förra året släpptes spelschemat för SHL 2a Maj, hoppas det kommer ungefär nu också. Aldrig varit så taggad inför en säsong, även fast vi antagligen kommer få en sjukt tuff säsong.
So what? Bortapremiär?
Jag är där, det löftet la jag i måndags. Oavsett om det är Luleå eller HV71. :D
DIF!
Användarvisningsbild
JohanPez

Inlägg av JohanPez »

Mattias_87 skrev:Aik började hemma förra säsongen, vilket antagligen gör att vi kommer att få första matchen borta då vi tog deras plats? Trist. Förra året släpptes spelschemat för SHL 2a Maj, hoppas det kommer ungefär nu också. Aldrig varit så taggad inför en säsong, även fast vi antagligen kommer få en sjukt tuff säsong.
En hemmapremiär är alltid en hemmapremiär, huruvida det är första eller andra omgången är ju egentligen ganska ovidkommande.

Ja till Globen i hemmapremiären, hockeyhungern kommer vara stor hos såväl oss inbitna som mariginalarna till hösten och man snackar inte bort skillnaden på intäktssidan i vårt ekonomiska läge.

Sent from my iPad using Tapatalk
Användarvisningsbild
Vikas

Inlägg av Vikas »

Mats Bäcklin för tydligen samtal med Tommy Salo om att stiga in Leksands bås kommande säsong.

Fas 2 i vår stora infiltrationskomplott?
Senast redigerad av Vikas den 2014-04-14 19:03:49, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
bastis7

Inlägg av bastis7 »

Vilket motstånd vill ni helst ha i premiären? Lyxand elr Fbk hemma i premiären hade varit rätt nice! :)
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Mattias_87 »

Leksand såklart. Sen är ju Färjestad och Brynäs okej också.
Avskaffa tre mot tre.
litto

Inlägg av litto »

Ge mig HV hemma i premiären!

Då får Nilson ett helvete...
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

bastis7 skrev:Vilket motstånd vill ni helst ha i premiären? Lyxand elr Fbk hemma i premiären hade varit rätt nice! :)
HV. Skulle vara roligt att se hur Nilson inte vågar sig ut på isen.
Användarvisningsbild
Doyle

Inlägg av Doyle »

HV...Utan tvekan, welcome back guys :twisted:
Användarvisningsbild
Malto

Inlägg av Malto »

Vikas skrev:Mats Bäcklin för tydligen samtal med Tommy Salo om att stiga in Leksands bås kommande säsong.

Fas 2 i vår stora infiltrationskomplott?
Haha. Japp. Ut med dem.
1962FenderStrat

Inlägg av 1962FenderStrat »

Mackan Nilson bet säkerligen ner naglarna till nagelbanden när Djurgården gick upp.. Åka in på Hovet 2 eller 3 gånger nästa säsong tror jag inte är något han ser fram emot. Jag kan redan nu höra hur ramsorna kommer låta och det är inget jag skriver ut här! :)
Highwind

Inlägg av Highwind »

Bjuds det på utematch på tele2-arena kommer knivsöder att skaka av vrål och sång. Jag har svårt att se världens genom tiderna mest högljudda match som ett jippo. Det är ett statement som visar vilka som är världens bästa hockeyfans.
Användarvisningsbild
XantE

Inlägg av XantE »

1962FenderStrat skrev:Mackan Nilson bet säkerligen ner naglarna till nagelbanden när Djurgården gick upp.. Åka in på Hovet 2 eller 3 gånger nästa säsong tror jag inte är något han ser fram emot. Jag kan redan nu höra hur ramsorna kommer låta och det är inget jag skriver ut här! :)
Marcus Nilson * Klapp klapp klapp* Marcus Nilson :D nä inte riktigt va? ;)
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

XantE skrev:
1962FenderStrat skrev:Mackan Nilson bet säkerligen ner naglarna till nagelbanden när Djurgården gick upp.. Åka in på Hovet 2 eller 3 gånger nästa säsong tror jag inte är något han ser fram emot. Jag kan redan nu höra hur ramsorna kommer låta och det är inget jag skriver ut här! :)
Marcus Nilson * Klapp klapp klapp* Marcus Nilson :D nä inte riktigt va? ;)
Hoppas på något mer innovativt än att det gapas könsord.

Psykologisk terror på högsta nivå vore om hela Hovet tystnar varje gång Mackan är på isen/rör pucken.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Godnoken

Inlägg av Godnoken »

Känns väl rätt sådär att häckla någon som pumpat/pumpar in aktier i DIF Hockey va?
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Låst