Djurgårdens IF - VIK Västerås HK 11/2 2014
Re: Djurgårdens IF - VIK Västerås HK 11/2 2014
Sparka Adam
Swype:at från min Sony Xperia Z1 i tapatalk
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
Som sagt, för att ha nåt i en kvalserie ska man ha en bra målvakt. Challe har aldrig förstått det utan kör istället budgetlösning på den viktigaste positionen i laget
Utan tvekan Sveriges mest inkompetenta sportchef. Järlan inkluderad.
Utan tvekan Sveriges mest inkompetenta sportchef. Järlan inkluderad.
Matcher som denna ska vi bara vinna. Så jävla synd att vi inte kunde satsa på bättre målvakter den här säsongen.
Vänta lite nu... Den som skall hängas för VIKs tredjemål är ju utespelaren som har pucken under kontroll, men inte klarar av att slå ut den. Så jävla praktuselt att jag saknar ord.
Jag stängde ner nu. Orkar inte ens kolla klart när vi har en målvakt som läcker som såll och 4-5 såkallade målskyttar som bränner 5-6 klara lägen vardera!
Så jäkla trött...
Alla ni som dyrkar Adam kan försöka rädda honom från den!? Nej .. tänkte väl det!
Så jäkla trött...
Alla ni som dyrkar Adam kan försöka rädda honom från den!? Nej .. tänkte väl det!
Re: Sv: Djurgårdens IF - VIK Västerås HK 11/2 2014
Adam kanske iaf kan ta en puck?Kall-El skrev:Vänta lite nu... Den som skall hängas för VIKs tredjemål är ju utespelaren som har pucken under kontroll, men inte klarar av att slå ut den. Så jävla praktuselt att jag saknar ord.
Skickat från min SGP311 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Vi möter serieledarna som jag tycker spelat riktigt bra de senaste matcherna. Är helt nöjd med ett X! Hoppas vi kniper sista poängen också.
Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.
Challes melodi är ju att satsa stort på offensiva backar och forwards... målvakter och defensiva backar och i viss mån även centrar däremot kan man chansa med när det borde vara precis tvärtom.
Re: Sv: Djurgårdens IF - VIK Västerås HK 11/2 2014
nöjd att vi ger bort poäng när dem inte hsft ett skit i hela matchen?Zephyrox skrev:Vi möter serieledarna som jag tycker spelat riktigt bra de senaste matcherna. Är helt nöjd med ett X! Hoppas vi kniper sista poängen också.
Skickat från min SGP311 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Losermentalitet!Zephyrox skrev:Vi möter serieledarna som jag tycker spelat riktigt bra de senaste matcherna. Är helt nöjd med ett X! Hoppas vi kniper sista poängen också.
JÄVLA KUKSUGAR SOPOR
Kall-El skrev:Vänta lite nu... Den som skall hängas för VIKs tredjemål är ju utespelaren som har pucken under kontroll, men inte klarar av att slå ut den. Så jävla praktuselt att jag saknar ord.
Lidström går ju även bort sig så Adam har inte speciellt stor chans. Misstag av kollektivet helt enkelt. Framåt
Granskning, på vad
Jävla bajsmacka! Helvetes satans jävla kuk!
Reideborn fortsätter att förlora matcher åt oss. Men men, det här är nog första säsongen jag varit med om där man spelat majoriteten av tiden med sämsta målvakten.
Djurgården kan spela precis hur bra som helst men det går inte att vinna. Det är alltid någonting som står i vägen. Tyngden i skölden. Idag, och som oftast är det våran horribelt usla korpmålvakt som slänger våra poäng åt helvete. Om han mot all förmodan skulle spela okej, så är det en domare, eller någon speciell utespelare som kastar in puckarna. Gulligt på något sätt!
Men steg ett, skicka Reideborn och ta upp en juniskeeper som reserv till stackars Mattsson.
Djurgården kan spela precis hur bra som helst men det går inte att vinna. Det är alltid någonting som står i vägen. Tyngden i skölden. Idag, och som oftast är det våran horribelt usla korpmålvakt som slänger våra poäng åt helvete. Om han mot all förmodan skulle spela okej, så är det en domare, eller någon speciell utespelare som kastar in puckarna. Gulligt på något sätt!
Men steg ett, skicka Reideborn och ta upp en juniskeeper som reserv till stackars Mattsson.