Domarnivån är fel. De är otillräckliga och bara så sjukt jävla dåliga.Capcash skrev:BRA utvisning.. cp-blinda domare!
Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 26/1 2012 Derby 4/5
Re: Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 26/1 2012 Derby 4/
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Jim Morrison
Skum statistik dom hade.lajjnus skrev:Varit inne på 29 mål ja.Jim Morrison skrev:Shit, Daniel Tjärnqvist har -29 såg jag nu :S
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Japp, för att vara Europa top3-liga (om inte bästa ifall man inte räknar KHL) så har vi brutalt låg nivå (krav?) på våra domare... helt sjukt!Magnutz skrev:Domarnivån är fel. De är otillräckliga och bara så sjukt jävla dåliga.Capcash skrev:BRA utvisning.. cp-blinda domare!
Holm, Honken, Gustafsson och Claesson är helt jävla sopdåliga, troligtvis dom sämsta backarna i Elitserien just nu.
Härligt av Eriksson där, jäkligt synd att Printz är som alla andra och skjuter rakt på...
Snart kommer första målet, frågan är bara åt vilket håll.
Snart kommer första målet, frågan är bara åt vilket håll.
...och sedan kan du krydda med bombom och kyle
Kyle har varit bäst hittills i den här matchen, och det är den här matchen jag utgår ifrån.Donkels skrev:...och sedan kan du krydda med bombom och kyle
Synd att halva det här forumet har nån slags jävla linköpings-mentalitet. Ni är vidriga att ni vågar uttala er om ni inte vet vad som hänt. Samma pack som alltid..
Snuten förstör en match - igen. Låta det fortgå eller göra något åt det? Jag föredrar alternativ 2.
Snuten förstör en match - igen. Låta det fortgå eller göra något åt det? Jag föredrar alternativ 2.
Och det vet du naturligtvis?18HS91 skrev:Synd att halva det här forumet har nån slags jävla linköpings-mentalitet. Ni är vidriga att ni vågar uttala er om ni inte vet vad som hänt. Samma pack som alltid..
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Sorry, jag är inte lika jävla tuff som du.. jag är busy med att kolla hockey och fatta att det INTE HJÄLPER att mucka med snuten! (vafan tror du egentligen, att de ska säga "jafan ni har rätt, sorry!")18HS91 skrev:Synd att halva det här forumet har nån slags jävla linköpings-mentalitet. Ni är vidriga att ni vågar uttala er om ni inte vet vad som hänt. Samma pack som alltid..
...och jag utgår från säsongen i sin helhetKentta skrev:Kyle har varit bäst hittills i den här matchen, och det är den här matchen jag utgår ifrån.Donkels skrev:...och sedan kan du krydda med bombom och kyle
Tycker att laget rör på sig i varje fall. Lite oroligt i försvaret, det ser rörigt ut. Jag tror Challes tal om Djurgårdsandan gjort lite susen, tror att vissa (typ Almtorp & Carlsson) inte hade en susning opm detta. Det gjorde susen att Hardy fick det skrivet i ansiktet också.
KÄMPA!
KÄMPA!
Kul för dig.Donkels skrev:...och jag utgår från säsongen i sin helhetKentta skrev:Kyle har varit bäst hittills i den här matchen, och det är den här matchen jag utgår ifrån.Donkels skrev:...och sedan kan du krydda med bombom och kyle
Om du kan förklara för mig vad det hjälper att arbeta emot snuten så tar jag tillbaka mina meningar angående det.18HS91 skrev:Synd att halva det här forumet har nån slags jävla linköpings-mentalitet. Ni är vidriga att ni vågar uttala er om ni inte vet vad som hänt. Samma pack som alltid..
Jaha nu börjar raset