Djurgårdens IF - Timrå IK, 17/1 2012.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 17/1 2012.
Hade hoppats på "Challe Berglunds Järnkaminer!" men så långt tänkte inte klacken.
Det här är nog för övrigt alla bottnarnas botten.
Det här är nog för övrigt alla bottnarnas botten.
Säg den glädje som varar
Mycket märkligt att ES sämsta PP lag kan skapa så mycket tryck och så enkelt komma in i våran zon och ställa upp.
Men när vi har PP så skjuter vi i rundeln, ingen som knappt jagar efter utan det är samma person som skjuter in den i anfallszon som jagar efter den. Och som jag skrev innan så är passningar mellan spelarna så sega eller helt åt helvete att det inte finns en chans i helvete att vi ska få motståndarnas box att röra sig. Timrå kan ställa alla 4 spelare som koner och DIF hade ändå inte lyckats göra ett PP mål.
Visst fan har vi usla spelare, men tror mer på att allt detta usla spel under säsongen handlar om tränarna. Ingen ska vara kvar till nästa säsong. Står ngn kvar så vet jag att hela föreningen skiter i detta lag och i fansen.
Monten och Johansson är inga som kan elda på spelarna och skälla då de spelar uselt. Märker man på Monten som står och hånflinar i båset(Hoppas det är för han själv tycker DIF är så usla)
Hardy kunde skrika och skälla en gång i tiden. Men den gubben har väl slutat med det. Dessutom har han väl inte krav kvar då han ändå ska sluta efter denna säsong. Så han skiter väl i vad detta lag presterar under den tid han är kvar.
Nej fy fan vad vi är usla, känns så jävla hårt och tråkigt att behöva säga så om sitt eget lag i hjärtat. Men detta är fanimej det värsta jag sett. Skulle tro att detta är sämre än under "kris" säsongerna.
Då hade vi iallafall Linkan som kunde göra det omöjliga och ge oss 3p trots vi inte förtjänade.
Vem fan ska göra det oväntade i år.
Det oväntade står våra backar för i år fast åt andra hållet och ger motståndarna 3 p istället..
Hoppas verkligen de inser allvaret just nu och skärper till sig. Och att tränarna ger dem en rejäl skrapa i periodpaus.
Men när vi har PP så skjuter vi i rundeln, ingen som knappt jagar efter utan det är samma person som skjuter in den i anfallszon som jagar efter den. Och som jag skrev innan så är passningar mellan spelarna så sega eller helt åt helvete att det inte finns en chans i helvete att vi ska få motståndarnas box att röra sig. Timrå kan ställa alla 4 spelare som koner och DIF hade ändå inte lyckats göra ett PP mål.
Visst fan har vi usla spelare, men tror mer på att allt detta usla spel under säsongen handlar om tränarna. Ingen ska vara kvar till nästa säsong. Står ngn kvar så vet jag att hela föreningen skiter i detta lag och i fansen.
Monten och Johansson är inga som kan elda på spelarna och skälla då de spelar uselt. Märker man på Monten som står och hånflinar i båset(Hoppas det är för han själv tycker DIF är så usla)
Hardy kunde skrika och skälla en gång i tiden. Men den gubben har väl slutat med det. Dessutom har han väl inte krav kvar då han ändå ska sluta efter denna säsong. Så han skiter väl i vad detta lag presterar under den tid han är kvar.
Nej fy fan vad vi är usla, känns så jävla hårt och tråkigt att behöva säga så om sitt eget lag i hjärtat. Men detta är fanimej det värsta jag sett. Skulle tro att detta är sämre än under "kris" säsongerna.
Då hade vi iallafall Linkan som kunde göra det omöjliga och ge oss 3p trots vi inte förtjänade.
Vem fan ska göra det oväntade i år.
Det oväntade står våra backar för i år fast åt andra hållet och ger motståndarna 3 p istället..
Hoppas verkligen de inser allvaret just nu och skärper till sig. Och att tränarna ger dem en rejäl skrapa i periodpaus.
There is no I in TEAM!!!!
Stulle skrev:Matchens höjdpunkt så här långt är ju endå reaktionen på kameramannen när timråspelaren slår sönder klubban
Haha ja jag såg när han lackade ur. Det borde de ha filmat på istället för matchen, mycket mer roligt att se på.
Nej men seriöst, har alltid ogillat att det buas. Men nu tycker jag det är legitimt. Spelar ingen roll om tre tongivande spelare är borta, ingen kliver fram och visar något. Bedrövligt.
-
Tim och Wesslau-Timrå 1-0. Är inte förvånad alls att vår Glada Hudik ledning fortsatt garvar när de pissar på skölden. Jag vet inte vem som är pp-ansvarig men han måste sparkas pronto. Otto står och skyller på att formationerna inte är samspelta. PP har tamefan sugit hela säsongen. Ta ansvar jävla fjollor! Människor på Kumlabubunkern harmer moral än er. Ni får mig för första gången att skämmas för att jag är Djurgårdare. Dra åt helvete!
Hur fan kan ni gnälla på Carlsson när Tjärna fläsket för närvarande sabbar så mångas liv med sin blotta närvaro. En skam för sig själv och kan fan inte fatta att den chipstomten spelat i landslag och i NHL. Att Carlsson håller allsvensk klass är väntat. Det får Järlan och Hardy ta på sig helt. Totalt oscoutad.
Hur fan kan ni gnälla på Carlsson när Tjärna fläsket för närvarande sabbar så mångas liv med sin blotta närvaro. En skam för sig själv och kan fan inte fatta att den chipstomten spelat i landslag och i NHL. Att Carlsson håller allsvensk klass är väntat. Det får Järlan och Hardy ta på sig helt. Totalt oscoutad.
100% DJURGÅRDSJ***L
AVGÅ ALLA FÖR FAN! Den sämsta jävla skiten jag sett på länge. Vilket jävla pissgäng som spelar i djurgårdens tröjor samt står i båset.
Sämre än Bajen! ...ja jag tror fan det 

http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
Egentligen. Jag tror fan inte vi spelar sämre idag. Inte sett till laget som är på isen. Hade vi haft DT, Jimpa, Mika, Mackan på isen... bah, det jag vill säga är att "så här spelar vårt lag utan nyss nämnda fyra spelare".
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
"Nu kom det iaf några passningar på raken" sa Anders Fredriksson i C+ sändningen angående att DIF faktiskt lyckades slå två pass i rad till rätt adress.
Väldigt komiskt.
Väldigt komiskt.
- Jim Morrison
Nä, vi spela lika jävla värdelöst mot Växjö och Brynäs och det med dom där fyra nämnda spelarna i laget.Magnutz skrev:Egentligen. Jag tror fan inte vi spelar sämre idag. Inte sett till laget som är på isen. Hade vi haft DT, Jimpa, Mika, Mackan på isen... bah, det jag vill säga är att "så här spelar vårt lag utan nyss nämnda fyra spelare".
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- super djurgårn
Så snyggt!
Första tillfället på hela säsongen som Claesson gör någonting bra.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- Jim Morrison
Så jävla sorgligt om vi vinner denna match, då det endast kommer leda till att ledningen tror att nuvarande lag duger och att det är dom som ska vända skeppet, som tidigare sagt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vi skall tacka f*n för att Wesslau i alla fall är vaknare än resten utav konerna som bara står där och tittar...
Bäst på planen idag är fan C+ komentatorn som dragit några humorpikar mot hur dåligt det är. Och då är det riktigt illa....
Bäst på planen idag är fan C+ komentatorn som dragit några humorpikar mot hur dåligt det är. Och då är det riktigt illa....
Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
- Nummer19
- Säsongskort: Ja
Precis! Med det här laget är det knappt att vi ens slår ett riktigt dåligt Timrå. Men ledningen är väl säkert jätte nöjda!Jim Morrison skrev:Så jävla sorgligt om vi vinner denna match, då det endast kommer leda till att ledningen tror att nuvarande lag duger och att det är dom som ska vända skeppet, som tidigare sagt.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams