Snackar vi om dagens match eller hela jävla säsongenMagnutz skrev:Krampaktigt, stelt och fantasilöst spel. Horribelt och smärtsamt att beskåda. Dags för whiskey.Buford skrev:Ser tyvärr(!) inte matchen, men är spelarna på väg att lägga sordin på Challes kväll?
Djurgårdens IF - Färjestads BK, 24/1 2012 - TRÖJA I TAKET!
Re: Djurgårdens IF - Färjestads BK, 24/1 2012 - TRÖJA I TAKE
Ta en stänkare åt mig också isf...Magnutz skrev:Krampaktigt, stelt och fantasilöst spel. Horribelt och smärtsamt att beskåda. Dags för whiskey.Buford skrev:Ser tyvärr(!) inte matchen, men är spelarna på väg att lägga sordin på Challes kväll?
Tja, det lite samma sak. Matchen ser ut som säsongen i sin helhet (so far). Vi är liksom aldrig med i matchen. Alltid steget efter.Äppelmos skrev:Snackar vi om dagens match eller hela jävla säsongenMagnutz skrev:Krampaktigt, stelt och fantasilöst spel. Horribelt och smärtsamt att beskåda. Dags för whiskey.Buford skrev:Ser tyvärr(!) inte matchen, men är spelarna på väg att lägga sordin på Challes kväll?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Nummer19
- Säsongskort: Ja
Utan Wesslau är vi ingenting! Absolut INGENTING! Vilken hjälte han är!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
hmm,, utan wesslan så hade nog det snarare varit 1-7.. inte 1-4 som jag skrev innan, sorry, rättat mig nu! 
Hellvetes jävla hardy, GÖR NÅGONTING!!!!!!! Timeout skulle ha tagits för 15 min sen!
Eller hur?!#10 skrev:Hellvetes jävla hardy, GÖR NÅGONTING!!!!!!! Timeout skulle ha tagits för 15 min sen!
Man börjar ju tro att detta är våran gameplan då INGET!! ändras ifrån match till match?!
- Jim Morrison
Fimpen för helvete, så jävla osmart gjort
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Lee Harvey Oswald
Avdelningen IQ-befriat, heja ...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- super djurgårn
Nu kommer 1-2 kuuuuuul
Är ju standard att vi drar på oss en skit utvisning i slutet av varje match...Jim Morrison skrev:Fimpen för helvete, så jävla osmart gjort
Hur jävla dum får man vara att ta en så solklar utvisning med 3 min kvar i detta läge.
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
Det verkar som ni är förvånade? Patenterad fimpare det där ju.
Näe, jag är trött nu. Det är inte bra nånstans förutom på en post: Målvaktsposten. Gustaf Wesslau.
Det andra... nje.
Det andra... nje.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.