Växjö Lakers - Djurgårdens IF, 18/11 2011
- norrlandsgold
Re: Växjö Lakers - Djurgårdens IF, 18/11 2011
Wesslau , sök till teaterskolan, som du kastar dig och lämnar målet öppet kan man ju tro dom skjuter kulor på dig..
Det finns bara ett mål.. Träffa det!
-
Metal Machine
Fyfan Djurgårn. Jag pissar på er. Patetiska as. Nu är kvällen sabbad. Tack.
Näe, det kändes jävligt tungt att tappa en säker 3a. Vi skiter helt enkelt på oss som vanligt i 3:e perren och tror som sagt att det går att deffa 20mins utan problem. Inte första gången det händer och garanterat inte sista... det märks att det saknas en hel del självförtroende i detta laget! 
Jävligt trist och skit samma i extra poängen, det är hela grejjen att vi inte kan skärpa oss 2 matcher i rad och inse att man måste spela hockey i *60* minuter och inte 40!...
Pissig insats pga 3:e perioden,,, Fisklunda lär göra jävligt ont i nästa möte!
Jävligt trist och skit samma i extra poängen, det är hela grejjen att vi inte kan skärpa oss 2 matcher i rad och inse att man måste spela hockey i *60* minuter och inte 40!...
Pissig insats pga 3:e perioden,,, Fisklunda lär göra jävligt ont i nästa möte!
Senast redigerad av Capcash den 2011-11-18 21:13:11, redigerad totalt 1 gånger.
Dags att börja spela igen när det står 3-3. Jävla as. Inkompetenta idioter.
Kanske bra att vi tappade. Med en stor portion tur kanske spelarna lär sig att matchen är minst 3x20 minuter.Fast jag tvivlar 
Är jag den enda som lyssnar på radiosporten? För jävla trög kommentator där han precis konstaterade att det är en "typisk derbymatch". WTF.
- Jim Morrison
Sluta filma Hardy och laget. Klarar inte av att ens se på deras patetiska jävla uttryck. Hoppas ni grinar ikväll. Fast nej, nu är det väl expressbuss till Stockholm och sedan krogen nästa. Hoppas det smakar.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Skiter i om djurgårn tar två poäng eller inte idag (vilket de inte kommer göra), Hardy ska gå för nu räcker det!
- Lee Harvey Oswald
Ner till 9:e igen, där hör vi hemma.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nja, de har ju gjort likadant flera andra gånger. De här laget skiter ned sig vid minsta press.MGC skrev:Kanske bra att vi tappade. Med en stor portion tur kanske spelarna lär sig att matchen är minst 3x20 minuter.Fast jag tvivlar
Stabbiga backar och en målvakt som det är tacksamt för motståndarna att kasta in puckar mot.
Vi är som Tjuren Ferdinand, ska ha lugn och ro. Någon enstaka gång sätter vi oss på humlan och vi blixtrar till och visar upp en imponerande sida.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Gör vi inte mål i förlängningen kan vi glömma straffläggningen.
DIF har clowner till straff skyttar. Medans Växjö har en hel drös målskyttar...
*Trumvirvel*
Nu kom det klassiska....
*Trumvirvel*
Nu kom det klassiska....
Senast redigerad av Bigge den 2011-11-18 21:17:58, redigerad totalt 1 gånger.
There is no I in TEAM!!!!
Det här är fan skandal.
VÄND ER OM FÖRFAN!!!!! får ju förfan damp..
4 mot 3 nu, är det spiken i kistan?
- Lee Harvey Oswald
Lugn, vi slipper det...Bigge skrev:Gör vi inte mål i förlängningen kan vi glömma straffläggningen.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan