Djurgårdens IF - HV71, 27/10 2011

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Mjölner

Re: Djurgårdens IF - HV71, 27/10 2011

Inlägg av Mjölner »

NU VILL JAG SE HARDYS AVGÅNG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KOMMER ALDRIG MER GÅ PÅ DIF INNAN HAN E BORTA
Användarvisningsbild
Daniel942
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Djurgårdens IF - HV71, 27/10 2011

Inlägg av Daniel942 »

Vilka är med på att gå till nästa träning?
DIF!
Användarvisningsbild
norrlandsgold

Inlägg av norrlandsgold »

tack för en underbar match, hur grym som helst. Det säger hv´s fans nu.. haha.. jag skäms över att vara djurgårdare just nu och ja skäms även för att jag skäms, syntax error..

Bom-bom ska bänkas.
hardy ska avgå.. micke johansson med, och framförallt tony..

bara misstag hela tiden, åker och kollar på div 1 nästa gång ja kollar hockey.. dom vill inge mer detta gäng.. god natt..
Det finns bara ett mål.. Träffa det!
Bigge

Inlägg av Bigge »

AB
I stället blir det HV71 som vinner denna tillställning – helt tack vare ett par bedrövliga individuella misstag av Djurgådsspelare.
Tack!!
Måste kännas skönt att ta på sig DIF tröjan och gå in och vika ner sig totalt inför tredje perioden då man leder med 2-1... Och inte ens få skäll av tränarna utan nästa match så är fanimej samma spelare på isen igen, redo att göra den ena indianaren efter den andre...
There is no I in TEAM!!!!
Glory1

Inlägg av Glory1 »

Åberg enda forwarden jag kan ge godkänt idag, resten fyfan...

Ska bli skönt med att få tillbaka Zibanejad, Åberg-Mika-Nilson så kanske dessa två kan få lite fart på Nilson och få en lina som kan producera iallafall
Användarvisningsbild
Challen
Säsongskort: Ja

Inlägg av Challen »

Daniel942 skrev:Vilka är med på att gå till nästa träning?
Jag är med. Ge mig tid och plats så kommer jag. SAMLA FOLK FACEBOOK EVENT OCH ALLT MÖJLIGT SKIT
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
jensa85

Inlägg av jensa85 »

Om någon såg intervjun med Tjärnqvist så var det oerhört tydligt att han är fruktansvärt trött på och irriterad över individuella spelares prestationer. Kändes som att han egentligen bara ville ta fram stora sågen, men det går ju naturligtvis inte.
Användarvisningsbild
Stulle
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Stulle »

Ok, jag erkänner, jag slutade inte kolla. Grymt besviken Tjärnqvist Sr var under intervjun pga alla misslyckanden vi har i laget, jag lider med honom.
Jag är inte arg, och inte besviken.
Användarvisningsbild
DrDyngrak

Inlägg av DrDyngrak »

Jag tycker verkligen att man såg en frustration hos Daniel Tjärnkvist... dumdum sprider verkligen en aura av obehag likt en svulst av sjukdom som inte går att bota.
Douglas Murray and Dan Boyle go together like peanut butter and jelly...
Mjölner

Inlägg av Mjölner »

Challen skrev:
Daniel942 skrev:Vilka är med på att gå till nästa träning?
Jag är med. Ge mig tid och plats så kommer jag. SAMLA FOLK FACEBOOK EVENT OCH ALLT MÖJLIGT SKIT
Jag e på vill hälst snacka med ledningen men dom gömmer ju sig :/
Användarvisningsbild
Järnkaminen90

Inlägg av Järnkaminen90 »

BomBom och Kyle kanske skulle sitta på läktaren nästa match?
Användarvisningsbild
super djurgårn

Inlägg av super djurgårn »

Inget kommer ändras det är det som är roligt
Användarvisningsbild
norrlandsgold

Inlägg av norrlandsgold »

glömde även och säga att domarna nog kommer ha mycket pengar på sina konton nu , med tanke på alla utvisningar dom sket i .. Men men , dom ville väl bara hålla matchen flytande.. MEN DETTA VAR BARA LÖJLIGT!!!!!!
Det finns bara ett mål.. Träffa det!
Användarvisningsbild
Sline

Inlägg av Sline »

Nu är iaf ett mail skickat till ledningen. Så får vi se om man ens får ett svar på frågan om de funderat på hur Hardys framtid ser ut med tanke på den mängd fans som vill se hans avgång.
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
henka83

Inlägg av henka83 »

Nu får det vara nog med detta tramsande med det här laget. Nu tycker jag på fullaste allvar vi knackar på omklädningsrummet, nej jag är inte DFG, jag är en som bryr mig om att inte åka ut. Vi måste prata ut med dessa herrar, för de är så patetiskt dåligt i dagsläget så det inte finns ord. Det här skadar vårat lag och publik för flera år framöver, DIF-familjen hade nåt bra rent publikmässigt pågång, men Järlan kör ner skiten i hålet. Det är han som bär ansvaret för denna upplaga. Angående Hardy så har jag inga kommentarer mer än att jag tyvärr inte tror att någon annan är bättre utan att det är laget som är så fruktansvärt dåligt. Alla kan ju se att pucken ser ut som en bomb för våra spelare medans andra lagen jonglerar. Vi är ett talanglöst lag.

Sen så är ju Wesslau lika dåliga som alla andra och inget annat, den som vet hur en målvakt ska arbeta ser att han överarbetar och fladdrar i varenda situation....
Skriv svar