Djurgårdens IF - Luleå HF, 22/10 2011

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Jockmaniac
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgårdens IF - Luleå HF, 22/10 2011

Inlägg av Jockmaniac »

FabbeK skrev:
Daniel942 skrev:
-daniel- skrev:
Lee Harvey Oswald skrev: Vi ses i mittzon
Du måste mena vi ses i baren.

Undra om det blir Stureplan igen för DIF-herrskapet efter att kvällsvarden inmundigats?
Jag håller er rapporterade. ;)
Jag med, ska ned om någon timme. Får jag se på Sillen eller någon annan av våra latmaskar på gatan så skickar jag hem dem i första bästa taxi. Eller nej, de får fan gå hem.
Brukar inte stå för fysiskt våld, men ser du någon Djurgårdare där idag så ge dem/den en skalle från mig så sätter jag in pengar på ditt konto sen....
100% DJURGÅRDSJ***L
henka83

Inlägg av henka83 »

Skrämmande om de är som ni säger, men antar ni använder en hel del humor. Graffarna är offentliga och i många ögon ideoler och förebilder. Presterar man såhär dåligt så ska man inte visa sig på krogen för att inte sticka folk i ögonen, det är folkvett... DIF berör MÅNGA och många berörs lite mer...
tomten
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av tomten »

Helt värdelöst spel. Dags att bänka några spelare.... ex nilson, bombom, jimmie

Sedan är det bra att vi i flera matcher har tagit ut målvakten utan att få ner pucken i anfallszon.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Det stod inför matchen att DIFs säsong ser ut som en sinuskurva, personligen tycker jag mer det ser ut som en anuskurva.
Användarvisningsbild
swallat

Inlägg av swallat »

FAM vad skönt det ska bli när Honken kommer tillbaka och vi får en back som VILL och KAN skjuta i PP
Suck för denna jävla säsong, så satans jävla uselt
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Det är rätt kul hur de skadade spelarna alltid är frälsarna folk saknar. Som när Brodin var borta. Folk var överens om att Honken var en av våra absolut sämsta spelare i inledningen på säsongne. Nu längtar folk efter honom. (utom Mäklaren)
Expert.
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Kentta skrev:Tror vi kommer få gamla vanliga Djurgården (iaf nu på senare tid..). Alltså, ofokuserat och dålig fart. Och dessutom så är det lördagsmatch, kan nog vara en del tunga huvuden imorgon i laget..

Pessimist, javisst! Skulle gärna skriva något positivt, men kan inte se det positiva just nu!

1-3

6453 besvikna Djurgårdare kommer lämna Hovet imorgon.
Det var ju förbannat synd att vi gjorde den där tredje perioden. Men det låg ändå i luften att Luleå var bättre än oss, om dom bara ville. Sjukt tragiskt att se hur enkelt Luleå "överlistar" oss. Täpp till fort som fan i mittzon, låt dom dumpa och sen dumpa ut pucken om någon Djurgårdare orkar jaga. Så gör man för att förhindra vårt "spel" totalt.

Sen påpekar jag återigen att jag tror att laget är dåligt tränat. Vi orkade med Luleås spel i två perioder, sen så var orken slut. Om nu Hardy, Montén, Johansson, Järlan och fan och hans morsa ska avgå så kan även fystränarna hänga med på det tåget.

Och undra om det här inte var droppen för en stor del av publiken.. Kan hända att det blir en låg publiksiffra mot HV, "eftersom vi ändå kommer förlora".
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

Katastrof. Vet inte mer jag kan säga. Mäklaren har många poänger.
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Bara jag som saknar tiden då Linkan höll oss kvar i Elitserien?
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
lajjnus

Inlägg av lajjnus »

Djurgården är så jävla tragiskt för tillfället att det är löjligt. Nu är det fan dags att agera.
Användarvisningsbild
FabbeK

Inlägg av FabbeK »

henka83 skrev:Skrämmande om de är som ni säger, men antar ni använder en hel del humor. Graffarna är offentliga och i många ögon ideoler och förebilder. Presterar man såhär dåligt så ska man inte visa sig på krogen för att inte sticka folk i ögonen, det är folkvett... DIF berör MÅNGA och många berörs lite mer...
Vad pratar du om? Vet du inte att vi har ett gäng ungtuppar (och gamla gamar som försöker hänga med) som ses på Stureplan titt som tätt? Det är inget nytt under solen direkt. Jag tycker visserligen att man har rätt till att leva något slags liv vid sidan av men när man presterar så här pass dåligt ska man fan ligga hemma och skämmas.
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Kentta skrev:

Och undra om det här inte var droppen för en stor del av publiken.. Kan hända att det blir en låg publiksiffra mot HV, "eftersom vi ändå kommer förlora".
Får vi verkligen hoppas :shock:

Skit ska skit ha, och det här ryggradslösa laget ska inte ha Sveriges bästa publik...
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
FabbeK

Inlägg av FabbeK »

Jockmaniac skrev:Bara jag som saknar tiden då Linkan höll oss kvar i Elitserien?
Ja, skillnaden på klacken rent ljudvolymsmässigt är helt ärligt inte speciellt stor.
henka83

Inlägg av henka83 »

FabbeK skrev:
henka83 skrev:Skrämmande om de är som ni säger, men antar ni använder en hel del humor. Graffarna är offentliga och i många ögon ideoler och förebilder. Presterar man såhär dåligt så ska man inte visa sig på krogen för att inte sticka folk i ögonen, det är folkvett... DIF berör MÅNGA och många berörs lite mer...
Vad pratar du om? Vet du inte att vi har ett gäng ungtuppar (och gamla gamar som försöker hänga med) som ses på Stureplan titt som tätt? Det är inget nytt under solen direkt. Jag tycker visserligen att man har rätt till att leva något slags liv vid sidan av men när man presterar så här pass dåligt ska man fan ligga hemma och skämmas.
Hade nitat en i dagens skick!
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Visst, spelarna spelar skit och allt är värdelöst. Men är det inte rätt tröttsamt att diskutera vilka som är ute på krogen och inte? Känns som 99% rena spekulationer.

Palla.
Expert.
Skriv svar