Frölunda HC - Djurgårdens IF, 8/10 2011

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Jamakra
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 8/10 2011

Inlägg av Jamakra »

andersson013 skrev:
diftobbe89 skrev:Hur fan kan man inte va frustrerad på isen just nu, ser inte spelarna vad vi ser. Det kanske helt enkelt är så att dom känner ren uppgiven het som vi också gör. För det är fan vad det är, är så jävla skogstokig på endel i detta laget att jag aldrig trodde det själv.

Men här ska fan firas ordentligt när exempelvis #78an's kontrakt äntligen löper ut. Är så sjukt less på den lata sopan. han tillför ju inget heller med tanke på att vi spelar sämre i PP en i 5/5

Håller med dig, känns som han enbart sprider negativ energi. Han har gjort det sedan dagen han kom och han kommer fotsätta med det tills hans kontrakt tar slut.
Fyhelvete vilket party jag ska ställa till med när han lämnar denna förening!
Det blir liv i luckan när han förlänger 3 år...
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

DIF_Soldier skrev:
Jim Morrison skrev:Slit av C:et från Mackans bröst, omedelbart. En sådan spelare ska INTE få vara kapten i Djurgården, han ska snarare vara bänkad till och från och som högst spela i en fjärdelina. Han är en brunkare i Elitserien, inget mer.

Det var många som ifrågasatte värvningarna av SSKs bottenskrap och vi börjar nu se frukten av sagda värvningar. Helt sjukt pinsamt bara. SKÄMS allihopa, SKÄMS.
Marcus Nilson har alltid sett ut såhär i början på en säsong, som sagt. Jag är inte orolig, han kommer igång snart.

Oavsett så orkar jag inte med mer Djurgården. Funderar på att ta en välbehövlig paus från allt det här.
Han såg ut så här hela förra säsongen också, så jag vet inte hur detta ska förbättras.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Förra säsongen var ett undantag.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
NorpaN

Inlägg av NorpaN »

så jävla dåligt.
Mindrocker

Inlägg av Mindrocker »

DIF_Soldier skrev:Förra säsongen var ett undantag.
Tydligen inte.
Avgå DJ Yes!
HockeyHovet

Inlägg av HockeyHovet »

Snart är vi Jumbo, om det fortsätter så här! Nollade och Solna går om, underbar lördag!! SUCK!!
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Jim Morrison skrev:
DIF_Soldier skrev:
Jim Morrison skrev:Slit av C:et från Mackans bröst, omedelbart. En sådan spelare ska INTE få vara kapten i Djurgården, han ska snarare vara bänkad till och från och som högst spela i en fjärdelina. Han är en brunkare i Elitserien, inget mer.

Det var många som ifrågasatte värvningarna av SSKs bottenskrap och vi börjar nu se frukten av sagda värvningar. Helt sjukt pinsamt bara. SKÄMS allihopa, SKÄMS.
Marcus Nilson har alltid sett ut såhär i början på en säsong, som sagt. Jag är inte orolig, han kommer igång snart.

Oavsett så orkar jag inte med mer Djurgården. Funderar på att ta en välbehövlig paus från allt det här.
Han såg ut så här hela förra säsongen också, så jag vet inte hur detta ska förbättras.
Det är inte OK att underprestera så här för att "komma igång" efter jul. Aldrig. Fan, om jag skulle ställa in skorna på jobbet under hela hösten för att sedan komma igen efter jull. det hade varit slutet på min karriär kan jag lova.

Bänka bort de som inte gör skäl för sin lön. Så in i helsicke enkelt är det. Blir det bättre för det?! Nej, men det sänder ohyggligt tydliga signaler till alla. Spela eller gör det inte.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Doyle

Inlägg av Doyle »

Att säga att Bremberg inte passar in i vårt lagbygge är patetiskt :evil:
Vi har ju inget lagbygge utan ett trassligt nystan som ingen orkat trassla upp...grrr, blir så irriterad över att ingen från ledningen verkar bry sig hur jävla dubbeluselt det ser ut på isen...
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

DIF_Soldier skrev:Förra säsongen var ett undantag.
Alternativt så var säsongen 09/10 undantaget, då han vaknade ur sin tjockis-koma vid jul nån gång.
Det kanske är den riktiga Nilson vi ser nu.
Men det hänger ju knappast bara på honom, denna upplaga av DIF är för oskickligt rakt igenom.
Hyfsat stabila namnkunniga men ack så stabbiga backar är det vi kan skryta med.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
andersson013

Inlägg av andersson013 »

Jamakra skrev:
andersson013 skrev:
diftobbe89 skrev:Hur fan kan man inte va frustrerad på isen just nu, ser inte spelarna vad vi ser. Det kanske helt enkelt är så att dom känner ren uppgiven het som vi också gör. För det är fan vad det är, är så jävla skogstokig på endel i detta laget att jag aldrig trodde det själv.

Men här ska fan firas ordentligt när exempelvis #78an's kontrakt äntligen löper ut. Är så sjukt less på den lata sopan. han tillför ju inget heller med tanke på att vi spelar sämre i PP en i 5/5

Håller med dig, känns som han enbart sprider negativ energi. Han har gjort det sedan dagen han kom och han kommer fotsätta med det tills hans kontrakt tar slut.
Fyhelvete vilket party jag ska ställa till med när han lämnar denna förening!
Det blir liv i luckan när han förlänger 3 år...

Får han förlängt så kan helt seriöst alla värvningsansvariga dra åt helvete. Nu har jag ju lite förtroende kvar till JJ o Co. så det problemet uppstår nog aldrig.
Djurgårdare på landsbyggden
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Jag menade "bänkningen" som ett allvarligt förslag. Inte för att jag tycker att det är lämpligt att hata vårt lag nu utan för att det behöver visas konsekvenser. När man inte orkar fokusera på jobbet ska det märkas på något sätt.

Wesslau är grym. Tack vare honom blir det inte värre.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Jokester

Inlägg av Jokester »

När Holmqvist och Tjärna är tillbaka ser jag gärna att Boumedienne bänkas. Karln är ju förfan helt jävla oduglig. Beter sig som en clown vid 1-0 målet, kunde fan inte hålla mig för garv.

Tjärnqvist - Claesson
Klubertanz - Holm
Printz - Holmqvist

Gustafsson extra back. Boumedienne behöver inte ens byta om.
Användarvisningsbild
diftobbe89

Inlägg av diftobbe89 »

Det är ju fan så man är avundsjuk på dom som slapp se denna jävla tortyr, och jag som tänkte se det på plats. Hade nog kunnat bli en áv dom sämre lördagarna på hela jävla 2000-talet.

Tackar gudarna för lite underbar riktig ishockey på viasat hockey strax, tänka på annat en Dif hockey på ett tag.
Spela fult
Användarvisningsbild
diftobbe89

Inlägg av diftobbe89 »

Magnutz skrev:Jag menade "bänkningen" som ett allvarligt förslag. Inte för att jag tycker att det är lämpligt att hata vårt lag nu utan för att det behöver visas konsekvenser. När man inte orkar fokusera på jobbet ska det märkas på något sätt.

Wesslau är grym. Tack vare honom blir det inte värre.

+ 100 000
Spela fult
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

10 omgångar spelade, 45 kvar....135 poäng kvar att spela om. Kul med serielunk.
Expert.
Skriv svar