Det gör det inte. Vilket inte är så konstigt med tanke på vilka andra matcher som går.sensei skrev:Bra jobbat! Pigg idag?Kentta skrev:Surt sa räven, bra slagskott av Kelly dock!
Gonatt.
Inatt är det dags för "min" match, panthers tar emot devils. Men det verkar oklart om det sänds på någon svensk tv-kanal desvärre.
NHL
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: NHL 11/12
Expert.
Sv: Re: NHL 11/12
Hoppas också på Nashville i år. Jag gillar Bengan och Radulov.DIF_Soldier skrev:Hoppas på dessa tre också. Kings var mitt tips innan säsongen, har alltid gillat Flyers för hockeykulturen och Nashville spelar rolig hockey. För att inte glömma Bengan!SirDIFalot skrev:Gissade på att Kings, Preds och Flyers skulle gå vidare i NHL-podcasten. Så inte mig emot att dom vann sina första matcher...
Go Nashville!

- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Sv: Re: NHL 11/12
För att inte nämna alla potentiella VM-förstärkningar om Nashville slår ut Red Wings.pulverapa skrev:Hoppas också på Nashville i år. Jag gillar Bengan och Radulov.DIF_Soldier skrev:Hoppas på dessa tre också. Kings var mitt tips innan säsongen, har alltid gillat Flyers för hockeykulturen och Nashville spelar rolig hockey. För att inte glömma Bengan!SirDIFalot skrev:Gissade på att Kings, Preds och Flyers skulle gå vidare i NHL-podcasten. Så inte mig emot att dom vann sina första matcher...
Go Nashville!
GOOO NASHVILLE!!!
Säg den glädje som varar
Nu är det snart dags igen! Fan vad jag älskar den här tiden på året, helt underbart.
Go Florida, Nashville och Flyers!
Go Florida, Nashville och Flyers!

Haha, Crosby är på det igen.. Den här gången tog det 15 sekunder! 1-0 Pittsburgh.
- SirDIFalot
Vi får se hur många mål Flyers släpper in idag innan dom känner för att vända...Kentta skrev:Haha, Crosby är på det igen.. Den här gången tog det 15 sekunder! 1-0 Pittsburgh.
Expert.
Ikväll blir det inget utav den varan. Jag tar på mig förra förlusten då jag gick och la mig vid 3-2. Inatt stannar jag uppe tills det är över.SirDIFalot skrev:Vi får se hur många mål Flyers släpper in idag innan dom känner för att vända...Kentta skrev:Haha, Crosby är på det igen.. Den här gången tog det 15 sekunder! 1-0 Pittsburgh.

Jag skulle också vara förbannad om jag var i Laviolettes skor.. Herregud.
Nä Flyers, tror inte ni orkar med en liknande upphämtning som i förrgår!
Nä Flyers, tror inte ni orkar med en liknande upphämtning som i förrgår!
- SirDIFalot
JÄVLAR, vilken räddning av Bryz!
Men, plocken kan nog fan vara inne där asså.
Edit: Nej, det är alltså en jävligt bra räddning.
Men, plocken kan nog fan vara inne där asså.
Edit: Nej, det är alltså en jävligt bra räddning.

- SirDIFalot
Tyst mere! Inget av den varan ikväll sa jag ju!SirDIFalot skrev:And here we go...

Talbot!
Sorry Flyers att jag tvivlade, ni har nog en chans ändå..
Sorry Flyers att jag tvivlade, ni har nog en chans ändå..

Den där får Lilja ta på sig, lämnar ju Martin helt öppen. Lilja är inte bra enligt mig.
Att se PP mellan pits och flyers, sen jämför man det med oss. Jag vet inte vad jag ska säga.. Får våra spelare att se ut som 72 åriga tanter