What grinds your gears?
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
What grinds your gears?
Ha ha - jag som tycker min Fimpen-sång var riktigt bra tar åt mig direkt!minalman skrev:Riktigt dåliga Fimpen-melodier.

Re: What grinds your gears?
Peter Jihde...
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Wikegårds digitala taktik-skärm där han ska visa spel-moment. Syns ju för helvete inte ett skit vad han menar och hälften av gångarna funkar den inte som tänkt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Sossar. Sossar stör mig enmort. Jävla sossar.
What grinds your gears?
Återigen - cyklister inne i stan!! Är det nån jävla regel som gör att man mister allt vad förstånd heter så fort man sätter sig på cykel i city!
2014-04-07, vad hände?
- SirDIFalot
Har -daniel- något att tillägga här?Jepe skrev:Återigen - cyklister inne i stan!! Är det nån jävla regel som gör att man mister allt vad förstånd heter så fort man sätter sig på cykel i city!
Expert.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det kan du ge dig fan på. Finns noll och åter noll respekt för oss på cykel - framförallt från alla dessa idiotiska jävla tomtarna bakom deras fläskiga rattar. Eller alla fotgängare som inte förstår vad en cykelbana är...SirDIFalot skrev:Har -daniel- något att tillägga här?Jepe skrev:Återigen - cyklister inne i stan!! Är det nån jävla regel som gör att man mister allt vad förstånd heter så fort man sätter sig på cykel i city!
Nä, jag nöjer mig där.
Ja ingen ide att du fortsätter för jag stör mig på bilisterna också (dock inte i den utsträckningen som cyklister gör), så den vinkeln vinner du inget på men bilisterna har ifall vett att stanna för rött i de flesta fall.-daniel- skrev:Det kan du ge dig fan på. Finns noll och åter noll respekt för oss på cykel - framförallt från alla dessa idiotiska jävla tomtarna bakom deras fläskiga rattar. Eller alla fotgängare som inte förstår vad en cykelbana är...SirDIFalot skrev:Har -daniel- något att tillägga här?Jepe skrev:Återigen - cyklister inne i stan!! Är det nån jävla regel som gör att man mister allt vad förstånd heter så fort man sätter sig på cykel i city!
Nä, jag nöjer mig där.
2014-04-07, vad hände?
What grinds your gears?
Ska vi nöja oss med att alla är idioter?Jepe skrev:Ja ingen ide att du fortsätter för jag stör mig på bilisterna också (dock inte i den utsträckningen som cyklister gör), så den vinkeln vinner du inget på men bilisterna har ifall vett att stanna för rött i de flesta fall.-daniel- skrev:Det kan du ge dig fan på. Finns noll och åter noll respekt för oss på cykel - framförallt från alla dessa idiotiska jävla tomtarna bakom deras fläskiga rattar. Eller alla fotgängare som inte förstår vad en cykelbana är...SirDIFalot skrev:Har -daniel- något att tillägga här?Jepe skrev:Återigen - cyklister inne i stan!! Är det nån jävla regel som gör att man mister allt vad förstånd heter så fort man sätter sig på cykel i city!
Nä, jag nöjer mig där.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Är lite si o så med stanna för rött för bilister dock, men visst finns det idioter på cykel.
Nog måste man anse att alla som väljer att utsätta sig för fysisk ansträngning för att ta sig från punkt A till B när man bor i Stockholm, är idioter?
What grinds my gear är alla gnagare som är så oerhört stolta över att spela oavgjort i sitt sista hemma-derby och dessutom med hjälp av ett självmål av oss. Jävla gnagare.

What grinds my gear är alla gnagare som är så oerhört stolta över att spela oavgjort i sitt sista hemma-derby och dessutom med hjälp av ett självmål av oss. Jävla gnagare.
Har inte stött på en enda som är stolt. Mina vänner i bekantskapskretsen som tyvärr är gnagare körde ett värre Avgå alla race än detta forum under förra säsongen. Mest pga att spelet på plan var så kasst medans det var grymt på läktarna.Heaty skrev:Nog måste man anse att alla som väljer att utsätta sig för fysisk ansträngning för att ta sig från punkt A till B när man bor i Stockholm, är idioter?![]()
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Ordet "hen", dess skapare och varenda jävel som använder det.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.