Välkommen Gustaf Wesslau!
Re: Välkommen Gustaf Wesslau!
Proportioner grabbar, proportioner.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Tack Wesslau för din tid i DIF och lycka till!!
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Någon som vill ha min Wesslau T-shirt? Tycker inte om den längre...
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
-
Välkommen Gustaf Wesslau!
http://www.ftiab.se/hushall/lamnahar/so ... 00899.htmlNummer19 skrev:Någon som vill ha min Wesslau T-shirt? Tycker inte om den längre...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jag ser ett mönster...
Synd att vi inte valde Tellan redan från början, jag visste att Wesslau skulle sticka.
Tellan är först äldre - han har jättestort djurgårdshjärta.
Nåja - lycka till att få hem honom.
Tellan är först äldre - han har jättestort djurgårdshjärta.
Nåja - lycka till att få hem honom.
VI ÄR TILLBAKA!!!
- Nummer19
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
- Jim Morrison
Släpp den där jävla gnagarn nu. Vidrig är han
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
Börjar man gråta av det där kan man inte vara med i game:et länge. Ska man vara helt bränd om man någon gång representerat DIF? Får man inte spela någon annanstans i Sverige då? Släpp det där bara. Det är ingen big deal.
Expert.
- Nummer19
Gråta var väl att ta i något oerhört. Tycker bara att det är så vidrigt när han berömmer Hv71 och dess fans när han har varit så jävla gulligull med oss.SirDIFalot skrev:Börjar man gråta av det där kan man inte vara med i game:et länge. Ska man vara helt bränd om man någon gång representerat DIF? Får man inte spela någon annanstans i Sverige då? Släpp det där bara. Det är ingen big deal.
- SirDIFalot
Han har sagt att DIF har Sveriges bästa fans. Och att det är bra stämning i Jönköping. Vilket förstås inte är en lögn. Sedan kan man väl förstå att han gillar HV's vinnarkultur och ambition att vinna varje år.Nummer19 skrev:Gråta var väl att ta i något oerhört. Tycker bara att det är så vidrigt när han berömmer Hv71 och dess fans när han har varit så jävla gulligull med oss.SirDIFalot skrev:Börjar man gråta av det där kan man inte vara med i game:et länge. Ska man vara helt bränd om man någon gång representerat DIF? Får man inte spela någon annanstans i Sverige då? Släpp det där bara. Det är ingen big deal.
Expert.
Wesslau vill nog, gud förbjuda tjäna lite pengar också. Vad är han 27 år och har hittils bara 3 säsonger i elitserien varav 2 som någon sorts mixxad första målis och en säsong i farmarligan i USA.
Lycka till wesslan! Årets i särklass bäste spelare och grymt sympatisk. Kan inte bli upprörd över att han väljer hiv. Han vill vinna SM-guld, tjäna pengar och utmana om landslagsplats. Inget av detta kan han göra i DIF nästa säsong. Trist med treårskontrakt, men det blir väl bra med Tellan istället.
-
Jag stör mig enkom på hans uttalande om Hv:s fans, ryktena om att han letade klubbar tidigt på säsongen och att han vek ner sig i KS (kanske redan hade lämnat oss mentalt?). Att han berömmer Hv för deras professionalism och ambitioner samt tillägger att Jönköping är en fin stad har jag inga som helst invändningar mot. Jag håller faktiskt med om just de bitarna.SirDIFalot skrev:Han har sagt att DIF har Sveriges bästa fans. Och att det är bra stämning i Jönköping. Vilket förstås inte är en lögn. Sedan kan man väl förstå att han gillar HV's vinnarkultur och ambition att vinna varje år.Nummer19 skrev:Gråta var väl att ta i något oerhört. Tycker bara att det är så vidrigt när han berömmer Hv71 och dess fans när han har varit så jävla gulligull med oss.SirDIFalot skrev:Börjar man gråta av det där kan man inte vara med i game:et länge. Ska man vara helt bränd om man någon gång representerat DIF? Får man inte spela någon annanstans i Sverige då? Släpp det där bara. Det är ingen big deal.
wesslan e en skiten gnagare som har varti proffsig o lirat bra hoss oss
bara glad att han inte valde Aik o att han smörar dar nere e ju för att försöka komma in i klubben.
så stör mej inte på att han lämnade men nu när han har lämnat hoppas jag bara på att
nesta gång dom står i valet o kvalet mellan han o en anna Första spade ska dom
inte välja han han har vart öppen o rak så inget han rår på.
utan mer åt styrelsen som spota på Tellan
o inte tog in han istället...
bara glad att han inte valde Aik o att han smörar dar nere e ju för att försöka komma in i klubben.
så stör mej inte på att han lämnade men nu när han har lämnat hoppas jag bara på att
nesta gång dom står i valet o kvalet mellan han o en anna Första spade ska dom
inte välja han han har vart öppen o rak så inget han rår på.
utan mer åt styrelsen som spota på Tellan
o inte tog in han istället...
Hoppas han trivs i staden och föreningen utan själ.