Kunde inte skrivit det bättre själv..FY FAN VAD RÄTT!!Metal Machine skrev:Det brukar alltid sägas att gnihet är vår lillebror. Jag vidhåller fortfarande att Bajen är vår lillebror. En yngre förening med mindervärdeskomplex och konstant hävdelsebehov gentemot oss, som tror att vi hyser samma agg mot dem medan vi i själva verket bara tittar på dem, ler och utdelar en klapp på huvet: "jaja, lillbrorsan, du kanske också blir stor och tuff en dag".
Gnihet däremot är inte vår lillebror. Gnihet är inte ens vår släkting. Gnihet är särbarnet på gården, psykfallet i klassen - den där personen som ingen någonsin har tyckt om. Gnihet är smuts.
Hata bajen
Re: Hata bajen
1. 1.50 X. 2.45 2. 5.50Enbom skrev:Vad är oddsen på att Bajen torskar på lördag?
Enligt Svenska Spel.
1. 5.50 X. 2.45 2. 1.50
Enligt mig.
Victory is sweetest when you've known defeat.
Bajen har ju faktiskt gjort en reklamfilm för att marknadsföra sig på Tele2. Nu är jag givetvis färgad men jag kan väl tycka att vår reklamfilm var snäppet vassare och aningen mer proffsig:Axel_K skrev:http://www.youtube.com/watch?v=BJHfDqbQGx4
Hammarby Fotboll lägger alltså ner pengar på detta istället för marknadsföring.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Finns bajen på riktigt eller är allt bara ett stort skämt?
Snällt av dem att faila (som vanligt), så nu gör vi första historiska målet och tar första vinsten på tele2!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Apropå det här med offend söderort, har ni själv några roliga sätt att driva vraken på nötterna?
Är lite nyfiken på vilka som låg bakom flygplanet med banderollen "Välkommen till Nya Stockholm Stadion" som cirkulerade på vrakens matchdag.
Då jag bor i området har jag själv en gammal accesspunkt för WiFi som inte är kopplat till något nätverk men ändån i gång med namnet "Djurgårdsland" på, så när vraken försöker hitta WiFi uppkopplingar ser de den.
Kanske inte så mycket, men man drar sitt strå till stacken.
Är lite nyfiken på vilka som låg bakom flygplanet med banderollen "Välkommen till Nya Stockholm Stadion" som cirkulerade på vrakens matchdag.
Då jag bor i området har jag själv en gammal accesspunkt för WiFi som inte är kopplat till något nätverk men ändån i gång med namnet "Djurgårdsland" på, så när vraken försöker hitta WiFi uppkopplingar ser de den.
Alltid Oavsett.
Många bäckar små som man brukar säga!18DIF91 skrev:Apropå det här med offend söderort, har ni själv några roliga sätt att driva vraken på nötterna?
En ny klibba med något motiv typ "Södermalm - Djurgårdsland" eller något? Borde ju sura till det för någon inbiten bajare som ser den.
Annars har jag inte så mycket, bor inte många bajare där jag bor...
Sv: Hata bajen
Ärligt talat, "Södermalm - djurgårdsland" låter så jävla löjligt... Varför ska det vara djurgårdsland? Södermalm ligger norr om Globen. Södermalm är fint och mysigt, men ingenting jag vill förknippa med Djurgården.
-
Jag håller med, men antar att det är ett sätt att retas med bajarna bara.pulverapa skrev:Ärligt talat, "Södermalm - djurgårdsland" låter så jävla löjligt... Varför ska det vara djurgårdsland? Södermalm ligger norr om Globen. Södermalm är fint och mysigt, men ingenting jag vill förknippa med Djurgården.
Seriöst pulver, du tror väl inte att någon seriös Djurgårdare på allvar anser att Södermalm är något annat än Södermalm? Hela poängen med just den ramsan är ju enbart att driva med vraken och reta dem.pulverapa skrev:Ärligt talat, "Södermalm - djurgårdsland" låter så jävla löjligt... Varför ska det vara djurgårdsland? Södermalm ligger norr om Globen. Södermalm är fint och mysigt, men ingenting jag vill förknippa med Djurgården.
Samma tanke som flygplanet med banderollen "Välkommen till Nya Stockholm Stadion".
Samma tanke till varför jag har min WiFi accesspunkt döpt till Djurgårdsland. Inte för att jag anser att området är Djurgårdsland, utan enbart för att driva med vraken.
Är det någon bajare som kapat ditt konto eller något?

Senast redigerad av 18DIF91 den 2013-07-23 14:05:09, redigerad totalt 1 gånger.
Alltid Oavsett.
Helt min åsikt och tanke.Metal Machine skrev:Jag håller med, men antar att det är ett sätt att retas med bajarna bara.pulverapa skrev:Ärligt talat, "Södermalm - djurgårdsland" låter så jävla löjligt... Varför ska det vara djurgårdsland? Södermalm ligger norr om Globen. Södermalm är fint och mysigt, men ingenting jag vill förknippa med Djurgården.
Alltid Oavsett.
Hata bajen
Bomba på, bomba påpulverapa skrev:Ärligt talat, "Södermalm - djurgårdsland" låter så jävla löjligt... Varför ska det vara djurgårdsland? Södermalm ligger norr om Globen. Södermalm är fint och mysigt, men ingenting jag vill förknippa med Djurgården.
Defenda söderort?
Här springer Bajen fort
Bättre?