Mash skrev:Hemlig plan ska stoppa ny skandal . Vad tror ni dom hittar på nu? Bredare skynken över stolarna? Poliser istället för ordningsvakter mellan raderna? Inget jag tror på åtminstone. Dock hoppas jag att vi Djurgårdare kan hålla oss i skinnet och inte storma våra egna läktare som råttpacket gjorde.
Då är det förmodligen inte tal om att utesluta bortafansen. Eftersom "taktiken avslöjas dagen innan matchen."
Bra.
Jag ber om ursäkt, glömde att den här jävla sidan vägrar resize:a bilderna,
hoppas mod fixar detta snarast.
Tog bort inlägget med bilden så nu ska sidan se normal ut igen. Tyvärr har jag mindre kunskaper i automatisk resize av bilder, vi får se om det går att lösa på något bra sätt. Så länge kan man fixa det på ex. http://resizeimage.org/. /Jimmy
Kan säga att jag själv på min tid som spelare har slagit några (inkl medspelare) med klubbhandsken. Den är hård vilke, beroende på kraft kan medföra rejäla skador.
Huruvida det blir några större rubriker än dom som redan är tror jag inte och straff...1-2 matcher och det med det automatiska straffet (om det var ett sådant matchstraff han fick).
I övrigt så måste jag bara flika in att jag så gärna vill att det införs små rinkar, ES är så rejält tempofattigt nu. Finns alldeles för många spelare som bara glider runt längs med sargerna. Dom vet att dom har så mycket tid innan en ev motståndare hinner upp dom. Mindre rinkar medför att spelarna kommer att känna sig mer jagade och då spela snabbare = roligare.
Mäklaren skrev:Herregud vad Linkan producerar just nu. Återigen Elitseriens bästa forward... synd bara att DIF är så förbannat dumma och inte kontrakterade honom.
Men NÄ, just det, vi har ju Krüger som styr PP...
Skönt att han började producera nu och inte tidigare, hade varit jävligt jobbigt att höra det där om och om igen under hela säsongen.
Mäklaren skrev:Herregud vad Linkan producerar just nu. Återigen Elitseriens bästa forward... synd bara att DIF är så förbannat dumma och inte kontrakterade honom.
Måste varit den bästa idéen, att inte fortsätta ha kontrakt med Linkan Fan, Linkan tillbaka nästa säsong!
Övrigt så hoppas jag Tälje vinner och råttpacket fortsätter förlora, nästan så man vill ha en läggmatch mot Tälje den 27 om vi tar 9poäng av 9 möjliga nu innan
Måste varit den bästa idéen, att inte fortsätta ha kontrakt med Linkan Fan, Linkan tillbaka nästa säsong!
Övrigt så hoppas jag Tälje vinner och råttpacket fortsätter förlora, nästan så man vill ha en läggmatch mot Tälje den 27 om vi tar 9poäng av 9 möjliga nu innan
Där går gränsen mellan hat och kärlek. Som Mäklaren säger så ska man älska sitt lag mer än att hata sina rivaler.
Där går gränsen mellan hat och kärlek. Som Mäklaren säger så ska man älska sitt lag mer än att hata sina rivaler.
Ja precis Självklart älskar jag DIF mer än något annat lag men ändå så vill jag att gnaget ska åka ut mer än något annat, mest pga pyrotekniken och allt sånt dom tagit med sig till läktaren...