Frölunda HC - Djurgårdens IF, 13/3 2010 - En helg i Göteborg
-
Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 13/3 2010 - En helg i Göteborg
*Suck*
Med alla dessa utvisningar av Fusklundare lär vi väl få en ny gråtkavalkad i kvällspressen om hur elaka domarna är.
Med alla dessa utvisningar av Fusklundare lär vi väl få en ny gråtkavalkad i kvällspressen om hur elaka domarna är.
Djurgården - First and last and always.
Känns faktiskt helt okey att se matchen gratis..
Tack Com hem
Tack Com hem
Haha tänkte precis säga de med..gör de hela ännu roligare förutom ledningen!:)AlltidDjurgårn skrev:*Garvar*
Gillar kommentatorns kommentarer vid avblåsningarna på SR's webbsändning, när han för sin lilla dialog om vad domaren säger till spelarna.
-
Hur gör du det? Eller måste man ha Com Hem för det antar jag?warrant skrev:Känns faktiskt helt okey att se matchen gratis..
Tack Com hem

Finns på pay per view 5 hos com hemAlltidDjurgårn skrev:Hur gör du det? Eller måste man ha Com Hem för det antar jag?warrant skrev:Känns faktiskt helt okey att se matchen gratis..
Tack Com hem
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Kan man ge bort sin PPV-biljett på nåt sätt?
Årets bortamatch? 

- Daniel942
Har du köpt matchen så ska du inte betala ett dugg. Jag ska ringa till ComHem (bort) imorgon och klaga.Torpedo Novgorod skrev:Kan man ge bort sin PPV-biljett på nåt sätt?
DIF!
-
Jao, fast på sätt och vis skall kommentatorn ha lite cred, är fasligt svårt att kommentera sport som hockey i radio då det går undan utav bara fan. Han gör ett OK jobb måste jag säga.Elajtaren skrev:Haha tänkte precis säga de med..gör de hela ännu roligare förutom ledningen!:)AlltidDjurgårn skrev:*Garvar*
Gillar kommentatorns kommentarer vid avblåsningarna på SR's webbsändning, när han för sin lilla dialog om vad domaren säger till spelarna.
-
Jag har köpt matchen på Csports men kan se den via Comhem på TV;n. Tänkte om nån annan här kan "ta" min Csports PPV-biljett.Daniel942 skrev:Har du köpt matchen så ska du inte betala ett dugg. Jag ska ringa till ComHem (bort) imorgon och klaga.Torpedo Novgorod skrev:Kan man ge bort sin PPV-biljett på nåt sätt?
-
Jag skulle lugnt ha tagit den matchen
Då mitt satans c-sports fuckat sig och inte fungerar alls.
Men, du kan inte ge bort köpta matcher på det viset, om du inte fått en värdekod.
Om jag vore du, så skulle jag skriva till csports support och påpeka det faktum att matchen går gratis i ComHem, och att du vill ha pengarna tillbaka när du betalt för en match som du kan se gratis tack vare kom hem. Antingen begär du pengarna tillbaka eller en värdekod för valfri annan match. Kan ju vara bra inför finalerna om inte annat ^^

Men, du kan inte ge bort köpta matcher på det viset, om du inte fått en värdekod.
Om jag vore du, så skulle jag skriva till csports support och påpeka det faktum att matchen går gratis i ComHem, och att du vill ha pengarna tillbaka när du betalt för en match som du kan se gratis tack vare kom hem. Antingen begär du pengarna tillbaka eller en värdekod för valfri annan match. Kan ju vara bra inför finalerna om inte annat ^^
- Lee Harvey Oswald
Comhem:s Mina Sidor ligger nere över helgen, så telefon.ppv-bokningen var överbelastad 1 timme innan matchen började.
Tror Comhem fattade beslutet av köra gratis PPV för att slippa bli stenade av rabiata Djurgårdare
Tror Comhem fattade beslutet av köra gratis PPV för att slippa bli stenade av rabiata Djurgårdare
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Är det jag som fått hybris, eller är det inte lite märkligt när "experter" tror att vi kan bli outsiders i slutspelet trots att vi nu ser ut att bli näst bästa lag i serien?
Edit: 4-3 Brynäs, tack för det!
Edit2: Nähä, 4-4... Powerplay nu!
Edit: 4-3 Brynäs, tack för det!
Edit2: Nähä, 4-4... Powerplay nu!
Senast redigerad av Edin den 2010-03-13 20:16:45, redigerad totalt 1 gånger.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Just nu är jag på mordhumör. Mamma och pappa ockuperar vardagsrummet där boxen finns tack vare den där förbannade jävla melodifestivalen, och dom vägrar att flytta.warrant skrev:Känns faktiskt helt okey att se matchen gratis..
Tack Com hem
Argh...

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
-
Experter är oftast inte det mer än till namnetEdin skrev:Är det jag som fått hybris, eller är det inte lite märkligt när "experter" tror att vi kan bli outsiders i slutspelet trots att vi nu ser ut att bli näst bästa lag i serien?