Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Nja, Mika såg inte alltför bra ut när motståndet hette Detroit Red Wings, det får man säga.
Hade inte Detroit slagit av på takten fullständigt när dem ledde 5-0 hade det nog inte blivit några Ottawa-mål eller Zibanejad-assist för den delen. För Detroit var ruskigt överlägsna.
Assisten i sig är ju bra, men jag tror inte att Ottawa-fansen är övertygade om att Mika kommer hjälpa dem vinna matcher den här säsongen pga denna match.
Hade inte Detroit slagit av på takten fullständigt när dem ledde 5-0 hade det nog inte blivit några Ottawa-mål eller Zibanejad-assist för den delen. För Detroit var ruskigt överlägsna.
Assisten i sig är ju bra, men jag tror inte att Ottawa-fansen är övertygade om att Mika kommer hjälpa dem vinna matcher den här säsongen pga denna match.
Frågade vad dom trodde om Zibanejad, om han skulle skickas tillbaka eller ej. Fick detta svar:
"Yes you will get him back, he is not ready for the best league in the universe yet."
Hoppas det stämmer, antar att vi får vänta ett par matcher hur som helst
"Yes you will get him back, he is not ready for the best league in the universe yet."
Hoppas det stämmer, antar att vi får vänta ett par matcher hur som helst
- reservjesus
Det är ju en sak att producera på försäsongen som just Mika har gjort. Tycker inte han var speciellt bra mot Detroit.
clowns to the left of me, jokers to the right
Herregud, en match. Han lär få chansen i fler.
Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Självklart kommer han få fler matcher... Men jag undrade helt enkelt vad känslan var efter första matchen och alla verkar vara eniga att om han inte höll måttet den matchen iallafall
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
CHI DAVE BOLLAND (1) SNAP - ASST: M. KRUGER (1) AND S. O'DONNELL (1)
Expert.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Okok bra, tack!Henkos skrev:Jag kollade via en halvsunkig stream. Verkar som det kommer lösa sig med tv-rättigheter (förmodligen viasat). Sen ska det tydligen komma ett alternativ till Gamecenter Live för oss nordbor.SkönaDjurgårn skrev:
Henkos, hur såg du matchen? Jag somnade tidigt igår så hann aldrig kolla upp hur det gått med TV-rättigheter och ESPN å hej å hå.
Andreas Engqvist spelar just nu mot Winipeg Jets.
No Rules In The Animal Kingdom
- Jim Morrison
Blair Betts blev återförd till Flyers, eftersom han varit skadad när han blev skickad på waivers. Därmed ökar chanserna för Ante Engqvist, kul för honom! Men hoppas fortfarande att han kommer hem nästa säsong, förlåt mig.
http://canadiens.nhl.com/club/news.htm?id=595216
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Knappa sju minuters istid, varav hälften i BP. Hoppas sjukt mycket på Antes återkomst till nästa säsong, eller rentav till årets slutspel (hoppas kan man).Jim Morrison skrev:Blair Betts blev återförd till Flyers, eftersom han varit skadad när han blev skickad på waivers. Därmed ökar chanserna för Ante Engqvist, kul för honom! Men hoppas fortfarande att han kommer hem nästa säsong, förlåt mig.
Josefson spelade fram Kovalchuk, i kvällens match mot Carolina.
No Rules In The Animal Kingdom
- DIF_Soldier
Kollar Ottawas match mot Colorado. Antingen är det inte jag som ser ordentligt med den suddiga streambilden, eller så är det så att Zibanejad inte spelat ett enda byte.
Da Costa och Regin spelar däremot frekvent.
Strålande nyheter.
Edit: Han verkar ha skjutit ett skott(?) Inget jag såg.
Men fan om de inte ska spela honom - släpp iväg honom. Ottawa är som en snorunge som promt inte vill låna ut sin leksak trots att de inte leker med den.
Da Costa missade öppet mål.
Da Costa och Regin spelar däremot frekvent.
Strålande nyheter.
Edit: Han verkar ha skjutit ett skott(?) Inget jag såg.
Men fan om de inte ska spela honom - släpp iväg honom. Ottawa är som en snorunge som promt inte vill låna ut sin leksak trots att de inte leker med den.
Da Costa missade öppet mål.
Säg den glädje som varar
- SkönaDjurgårn
Jag har också kikat litegrann men inte ens sett skymten av honom. Några minuter har han dock tydligen fått om man läser statsen på nhl.com. Kom hem nu Mika...
- Ja-ke den andre
Kollade också på matchen. Såg Zibbe några gånger, satt in några tacklingar osv. Sjukt svårt att se numren på deras tröjor dock.
Landeskog hade för övrigt 1+1 i matchen. Skulle vart spännande att se han mer i Elitserien innan han drog. Killen är riktigt bra.
Landeskog hade för övrigt 1+1 i matchen. Skulle vart spännande att se han mer i Elitserien innan han drog. Killen är riktigt bra.
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Detta är goda nyheter för oss (att Mika knappt fick speltid). Ett beslut i frågan vara eller icke vara skulle fattas efter helgen enligt någon artikel jag läste igår.