Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Salas
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Salas »

kenny skrev:Jo du har rätt men nog om detta nu tar vi tre poäng ikväll :D .
Det håller jag med dig om!
Framåt kämpa Djurgården, vårt blårandiga lag, hey! :)
Användarvisningsbild
Skywalker

Inlägg av Skywalker »

Salas skrev:
Framåt kämpa Djurgården, vårt blårandiga lag, hey! :)
Men nej! Redan från början snackade ju folk om att den inte skulle köra hela j*vla tiden men så körs den för ofta ändå även fast BB inte verkar vilja det egentligen.
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Skywalker skrev:Men nej! Redan från början snackade ju folk om att den inte skulle köra hela j*vla tiden men så körs den för ofta ändå även fast BB inte verkar vilja det egentligen.
Haha, vart står det att jag vill att vi ska köra den idag? Jag bara skrev texten för att den passar, precis som jag skriver Kämpa Djurgården ibland, inte nödvändigtvis för att jag tänker starta igång den under matchen.
Användarvisningsbild
Skywalker

Inlägg av Skywalker »

Salas skrev:
Skywalker skrev:Men nej! Redan från början snackade ju folk om att den inte skulle köra hela j*vla tiden men så körs den för ofta ändå även fast BB inte verkar vilja det egentligen.
Haha, vart står det att jag vill att vi ska köra den idag? Jag bara skrev texten för att den passar, precis som jag skriver Kämpa Djurgården ibland, inte nödvändigtvis för att jag tänker starta igång den under matchen.
Salas skrev:
Framåt kämpa Djurgården, vårt blårandiga lag, hey! :) (ps jag kommer starta den ramsan och alla som inte sjunger med är gnagarsvin
Gjorde du visst?

Nej men var inte menat mot dig, menade bara att den körs för ofta.
Mash

Inlägg av Mash »

Skywalker skrev:Men nej! Redan från början snackade ju
Nej men var inte menat mot dig, menade bara att den körs för ofta.
Måste flika in här, körs för ofta? JK-dagen och derbyna har den körts på, och såklart första gången mot Timrå i december. Att den körs för ofta är skitsnack.

Skön stämning i klacken idag, men att folk inte kan ''Samba Djurgår'n'' gör mig lite fundersam. Riktigt bra sång som kan dras vid varje utklassning, så öva ni som inte kan den så vi får till den maximalt :)
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Vad var det för ramsa som kördes i andra perioden? Ganska långsam, mycket tjalalala. Typ samma melodi som "Framåt kämpa Djurgården". Märktes att inte så många kunde den.
Mash

Inlägg av Mash »

Kentta skrev:Vad var det för ramsa som kördes i andra perioden? Ganska långsam, mycket tjalalala. Typ samma melodi som "Framåt kämpa Djurgården". Märktes att inte så många kunde den.
Något med Djurgården hörde jag och tjalalalala, oh oh oh oh oh och resten var otydligt.

Vilka var ''bönderna'' (ursäkta men det var så bondigt) som drog igång ''Ut med xxxx och in med Nalle Puh, och alla andra djur''? Pinsamt att höra den på vår läktare...
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Mash skrev:
Kentta skrev:Vad var det för ramsa som kördes i andra perioden? Ganska långsam, mycket tjalalala. Typ samma melodi som "Framåt kämpa Djurgården". Märktes att inte så många kunde den.
Något med Djurgården hörde jag och tjalalalala, oh oh oh oh oh och resten var otydligt.

Vilka var ''bönderna'' (ursäkta men det var så bondigt) som drog igång ''Ut med xxxx och in med Nalle Puh, och alla andra djur''? Pinsamt att höra den på vår läktare...
Den ramsan är det riktigt bra gung i, om vi sätter den kan den bli hur bra som helst.

"Vi är Djurgården tjalalalala, HATAR aik, tjalalala. Åååååååh tjalalalala"
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
AndreasA18

Inlägg av AndreasA18 »

A18 Övre Höger tror jag.

Inget uppskattat. Dock så saknade jag "För evigt Djurgården" idag. Håller också med till fullo om vad som sakts om framåt kämpa Djurgården, skall icke köras hur fan som helst.
DIFnacka

Inlägg av DIFnacka »

Melodin på de första två raderna dvs. "Vi är Djurgården, hatar AIK" hittar ni ju i Jennifer Lopez nya låt On the floor. Skönt att Djurgårdssånger ofta spelas på radio ;)
Ridderwall: " Vi har större klack kvar 20 minuter efter matchen än de andra har under hela sina matcher"
Mash

Inlägg av Mash »

Edit: Förminska bilden och försök igen //Mod
Ohly in action!
Mash

Inlägg av Mash »

Öhm... Skit sida!
:oops:
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Trodde det var -daniel- som var expert på att pajja matchtrådar med för stora bilder! :lol:
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Missade dock att detta inte var matchtråden visst.. Fan! ;)
Mash

Inlägg av Mash »

Jag kan ta hand om att pajja klacktråden, jag har redan börjat så kan lika gärna fortsätta 8)

Nej men allvarligt, nu är det dags att agera så att sida autofixerar (eller vad det heter) bilder så vi slipper detta skit.
Skriv svar