Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Låst
Provokatören
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg

Inlägg av Provokatören »

De själva som kan tänka sig vara kvar(vad jag vet om):

Otto
Ölvestad
Mackan
Fimpen

Tellqvist kan vara på g, om allt går bra med hans kontrakt.

Källa: En viss grovjobbare...
Användarvisningsbild
haak

Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.

Inlägg av haak »

Fimpen skrev på twitter att han skulle bära linkans trunk hela säsongen om han kom hem!
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

haak skrev:Fimpen skrev på twitter att han skulle bära linkans trunk hela säsongen om han kom hem!
Han passar inte in i nästa års lagbygge.........
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

pulverapa skrev:
haak skrev:Fimpen skrev på twitter att han skulle bära linkans trunk hela säsongen om han kom hem!
Känns som jag hört det skämtet här förut minst hundra gånger....
Expert.
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

SirDIFalot skrev:
pulverapa skrev:
Känns som jag hört det skämtet här förut minst hundra gånger....
Du har rätt, behöver inte snacka skit om nästa års lagbygge. Vore kul om Linkan kom hem så har vi i alla fall en av sex spelare klara till de första två kedjorna.
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

Provokatören skrev:De själva som kan tänka sig vara kvar(vad jag vet om):

Otto
Ölvestad
Mackan
Fimpen

Tellqvist kan vara på g, om allt går bra med hans kontrakt.

Källa: En viss grovjobbare...
Fantastiska nyheter, om det stämmer. Kan man lägga till Printz och Wesslan till den kvartetten så har vi en trevlig sillystart!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

Fredrik Bremberg skrev:@Fimpen20jag ska först se till så Timrå blir kvar i elitserien! Dif måste upp direkt annars kan det bli som för gnaget att det tar några år
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Användarvisningsbild
David1891

Inlägg av David1891 »

Bjurre skrev:
Fredrik Bremberg skrev:@Fimpen20jag ska först se till så Timrå blir kvar i elitserien! Dif måste upp direkt annars kan det bli som för gnaget att det tar några år
Linkan har ju småhintat lite på Twitter nu den senaste tiden, skulle nog säga att han vill hem (no shit) och att styrelsen ändrat sin uppfattning, hoppas jag :roll:
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

David1891 skrev:
Bjurre skrev:
Linkan har ju småhintat lite på Twitter nu den senaste tiden, skulle nog säga att han vill hem (no shit) och att styrelsen ändrat sin uppfattning, hoppas jag :roll:
Vilket aldrig lär hända med dom som sitter där nu.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Användarvisningsbild
David1891

Inlägg av David1891 »

Bjurre skrev:
David1891 skrev:
Bjurre skrev:
Vilket aldrig lär hända med dom som sitter där nu.
Man tror inte det, tyvärr. Dock hoppas jag att de inser vad för jävla skit de satt oss i och att de nu kryper på sina bara knän framför oss fans och Linkan och låter honom få en värdig avslutning på karriären. Men det lär ju som sagt aldrig hända.
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
jensa öhling

Inlägg av jensa öhling »

Linkan, Mackan, Otto och Ölven.

Hoppas verkligen att vi INTE signar alla dom. Vi måste få in killar som är motiverade för att spela allsvenskan, hungriga spelare!

De här killarna skulle dessutom svälja enormt löneutrymme och göra så att vi in princip fick täcka resten av laget med juniorer.

Bygg ett jämnare, hårt arbetande lag i stället. Det är såna lag som haft framgång och lyckats gå upp. Inte ojämna gäng som MIF, Leksand och Örebro.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

jensa öhling skrev:Linkan, Mackan, Otto och Ölven.

Hoppas verkligen att vi INTE signar alla dom. Vi måste få in killar som är motiverade för att spela allsvenskan, hungriga spelare!

De här killarna skulle dessutom svälja enormt löneutrymme och göra så att vi in princip fick täcka resten av laget med juniorer.

Bygg ett jämnare, hårt arbetande lag i stället. Det är såna lag som haft framgång och lyckats gå upp. Inte ojämna gäng som MIF, Leksand och Örebro.
Låter som vårt så kallade lagbygge i år.

Skämt åsido. Kan vi ha Nilson, Linkan, Otto och Ölvestad i DIF 12/13 kommer jag slå frivolter!
Expert.
Användarvisningsbild
robin975

Inlägg av robin975 »

Skulle vara bra med linkan, han har så grymt spelsinne, speciellt i PP. Han visar även hjärta.
Det behöver Djurgården i Allsvenskan.
VI ÄR TILLBAKA!!!
Användarvisningsbild
robin975

Inlägg av robin975 »

Ottosson är en sån spelare som inte lämnar i såna här situationer, jag tror han vill kämpa tillbaka laget. Vart ska han spela annars liksom?
VI ÄR TILLBAKA!!!
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

SirDIFalot skrev:
jensa öhling skrev:Linkan, Mackan, Otto och Ölven.

Låter som vårt så kallade lagbygge i år.
De som skulle "arbeta hårt" med allt vad det innebär har inte gjort det. Det är en del av av de individuella misslyckanden som har sänkt oss. Du kan inte klandra själva idén för det.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Låst