Silly season 2008/09 - nyförvärv, förluster och lagbygget
Stana ett alternativ?
Nu när Hento ersatt Stana i LHC så är kanske Stana ett alternativ för DIF?
Vad tror ni om de?
En, i min mening, extremt stabil förstakeeper.
Vad tror ni om de?
FORZA DIF!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Stana ett alternativ?
Jösses, vägrar du läsa ett par inlägg före ditt?nattedif skrev:Nu när Hento ersatt Stana i LHC så är kanske Stana ett alternativ för DIF?
Vad tror ni om de?

-
Tycker bara det är konstigt att man inte tittar igenom vad man skrivit innan man postar det.isolerad skrev:Och du är grymt dålig på att läsa. Läs vad killen skriver. Han skrev att något blev fel när han skrev sitt förra inlägg.jjonas skrev:Isåfall är du grymt dålig på att formulera dig. Efter en fråga kommer alltid ett frågetecken, bara så du vet.Steef skrev:DIF_Soldier skrev:För att man har noll koll.Therocket1 skrev: Jösses.. killen har kontrakt till 2010, varför ens nämna honom?
Du tog upp ett namn förut som jag också funderat på, Gustaf Wesslau. Hans kontrakt med Borås går ut, och dessutom, som du nämnde, är han stockholmare (lirat för packet, dock).
Talang som inte är ovan med att vakta båsdörren, gjort det bra de gånger jag sett honom spela. Inte så rutinerad men kan hoppa in om det krisar och då gör han det bra.
jag tog upp det som en fråga om han hade kontrakt men tydligen blev det fel och det vra bara en bit som kom med
Ni tror inte Läck och Riddan vill köra en SSK och köra som Bjurling/Enroth (eller hur fan han stavar) gjorde förra sesongen? Typ den som är bäst på träning får stå eller liknande =)
Sen hoppas jag med hela mitt Gul/Röd/Blåa hjärta att NIsse är på väg hem, att se alla hans småfula trick nu under VM är så underbart ^^
Sen hoppas jag med hela mitt Gul/Röd/Blåa hjärta att NIsse är på väg hem, att se alla hans småfula trick nu under VM är så underbart ^^
-
Därför att jag vet allt om transfermarknaden.
http://www.hockeysverige.se/news_show_s ... ?id=532972
Slå ihop 1+1.
http://www.hockeysverige.se/news_show_s ... ?id=532972
Slå ihop 1+1.

-
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja