Djurgårdshjälpen

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Tobbe350

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Tobbe350 »

1500 fixat. Kör hårt, extremt bra initiativ! :D
7/4-2014
Användarvisningsbild
Hawk
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Hawk »

Som den stolta Djurgårdare jag är så bidrar även jag med 100 riksdaler i månaden!
Staten

Inlägg av Staten »

Men går en prenumeration att avbryta? I så fall blir det ju inte den summan det står till slut om folk avbryter. Alla pengar kommer ju inte DIF till godo förrän om ett år och kommer ju inte bidra till förstärkningar nu. Det är väl just det som behövs?

Går det inte att få en räknare som räknar upp vad som finns på banken i fysiska pengar?
Senast redigerad av Staten den 2014-06-06 07:40:20, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
TobbeONE

Inlägg av TobbeONE »

Vad händer om man under tiden för prenumerationen byter abonnemang?
ad majorem DIF gloriam
puffen1

Inlägg av puffen1 »

Kan man sätta in pengar på ett konto? Tänkte bidra med en liten slant men får inte till det via mobilen..
”Det är stort, så jävla stort. Det är det största jag har gjort i mitt liv.” -Michael Holmqvist
daaviid
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av daaviid »

Härlig start på detta fantastiska initiativ. Helt underbart att alla går samman på detta vis, det borde ge en saftig genomslagskraft. Prenumeration igångsatt redan igår kväll.

Skön familj det här.
Användarvisningsbild
JohanPez
Säsongskort: Ja

Inlägg av JohanPez »

Pfft, Lidingö-Salas.. Vänta bara till ekonomiskt oberoende-Sjöwall drar fram sitt italienska oxblodsröda och handsydda läder.
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

puffen1 skrev:Kan man sätta in pengar på ett konto? Tänkte bidra med en liten slant men får inte till det via mobilen..
Det går utmärkt att använda det konto DIF-hockey ställt till Djurgårdshjälpens förfogande och som vi använde för Rädda Otto och förra årets Djurgårdshjälpen. Du hittar kontonnumret högst upp på www.djurgardshjalpen.com Efter hand kommer jag att lägga in de bidrag som kommer in på detta konto in i insamlingen http://foreningsinsamling.se/fundraiser ... m=fairplay så att helheten redovisas på ett ställe. På samma sätt gör vi med intäkterna från våra låtar och ölen etcetera.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Är också med på 100kr/månaden. Är tyvärr inte tät men 100kr per månad är givet!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
puffen1

Inlägg av puffen1 »

Andy skrev:
puffen1 skrev:Kan man sätta in pengar på ett konto? Tänkte bidra med en liten slant men får inte till det via mobilen..
Det går utmärkt att använda det konto DIF-hockey ställt till Djurgårdshjälpens förfogande och som vi använde för Rädda Otto och förra årets Djurgårdshjälpen. Du hittar kontonnumret högst upp på http://www.djurgardshjalpen.com Efter hand kommer jag att lägga in de bidrag som kommer in på detta konto in i insamlingen http://foreningsinsamling.se/fundraiser ... m=fairplay så att helheten redovisas på ett ställe. På samma sätt gör vi med intäkterna från våra låtar och ölen etcetera.
Tack! Skralt med pengar för tillfället men satte in en hundring.
”Det är stort, så jävla stort. Det är det största jag har gjort i mitt liv.” -Michael Holmqvist
rikkard

Inlägg av rikkard »

Signade upp mig på 100:-/mån. Härligt initiativ och bra att man kan följa utvecklingen i realtid. Är ölpengarna inräknade i de dryga 200 k som redovisas på sidan?
Axel_K

Inlägg av Axel_K »

Rikkard, som jag förstår av posten tre poster ovanför din så läggs det till i efterhand.
Dessa 240k är alltså endast det som kommit in via betalningsalternativen på hemsidan. På ett dygn. Det är så otroligt jävla bra jobbat!

Kommer det bli något liknande som "En dag för Djurgår'n" i år?
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

De pengar som redovisas på insamlingssidan är de pengar som Djurgårdare skänkt via SMS och betalkort de senaste två dynen.

Efter hand kommer vi att också lägga in ölpengarna, pengar för låtarna samt de pengar som går in på SEB-kontot.
Användarvisningsbild
Jepe

Inlägg av Jepe »

Andy skrev:De pengar som redovisas på insamlingssidan är de pengar som Djurgårdare skänkt via SMS och betalkort de senaste två dynen.

Efter hand kommer vi att också lägga in ölpengarna, pengar för låtarna samt de pengar som går in på SEB-kontot.
Kan inte nog hylla detta initiativ! Och än engång att ni tillsammans med JK och IDH gör detta! Djurgårdsfamiljen!
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

Jepe skrev:
Kan inte nog hylla detta initiativ! Och än engång att ni tillsammans med JK och IDH gör detta! Djurgårdsfamiljen!
Det var jätteviktigt för oss att medverka i en bred insamling. JK är grymma och det är fantastisk att de är med och driver detta. Kul också med IDH även om det för min egen del var lite enklare då jag är en av medgrundarna till både Djurgårdshjälpen och IDH.

Jag vill hylla alla er som skänker pengar, sprider info och kommer med positiv Feadback! Det ärni som är de verkliga hjältarna.
Skriv svar