Djurgårdshjälpen
Re: Djurgårdshjälpen
Som den stolta Djurgårdare jag är så bidrar även jag med 100 riksdaler i månaden!
Men går en prenumeration att avbryta? I så fall blir det ju inte den summan det står till slut om folk avbryter. Alla pengar kommer ju inte DIF till godo förrän om ett år och kommer ju inte bidra till förstärkningar nu. Det är väl just det som behövs?
Går det inte att få en räknare som räknar upp vad som finns på banken i fysiska pengar?
Går det inte att få en räknare som räknar upp vad som finns på banken i fysiska pengar?
Senast redigerad av Staten den 2014-06-06 07:40:20, redigerad totalt 1 gånger.
Vad händer om man under tiden för prenumerationen byter abonnemang?
ad majorem DIF gloriam
Kan man sätta in pengar på ett konto? Tänkte bidra med en liten slant men får inte till det via mobilen..
”Det är stort, så jävla stort. Det är det största jag har gjort i mitt liv.” -Michael Holmqvist
Härlig start på detta fantastiska initiativ. Helt underbart att alla går samman på detta vis, det borde ge en saftig genomslagskraft. Prenumeration igångsatt redan igår kväll.
Skön familj det här.
Skön familj det här.
Pfft, Lidingö-Salas.. Vänta bara till ekonomiskt oberoende-Sjöwall drar fram sitt italienska oxblodsröda och handsydda läder.
- Andy
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det går utmärkt att använda det konto DIF-hockey ställt till Djurgårdshjälpens förfogande och som vi använde för Rädda Otto och förra årets Djurgårdshjälpen. Du hittar kontonnumret högst upp på www.djurgardshjalpen.com Efter hand kommer jag att lägga in de bidrag som kommer in på detta konto in i insamlingen http://foreningsinsamling.se/fundraiser ... m=fairplay så att helheten redovisas på ett ställe. På samma sätt gör vi med intäkterna från våra låtar och ölen etcetera.puffen1 skrev:Kan man sätta in pengar på ett konto? Tänkte bidra med en liten slant men får inte till det via mobilen..
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Är också med på 100kr/månaden. Är tyvärr inte tät men 100kr per månad är givet!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Tack! Skralt med pengar för tillfället men satte in en hundring.Andy skrev:Det går utmärkt att använda det konto DIF-hockey ställt till Djurgårdshjälpens förfogande och som vi använde för Rädda Otto och förra årets Djurgårdshjälpen. Du hittar kontonnumret högst upp på http://www.djurgardshjalpen.com Efter hand kommer jag att lägga in de bidrag som kommer in på detta konto in i insamlingen http://foreningsinsamling.se/fundraiser ... m=fairplay så att helheten redovisas på ett ställe. På samma sätt gör vi med intäkterna från våra låtar och ölen etcetera.puffen1 skrev:Kan man sätta in pengar på ett konto? Tänkte bidra med en liten slant men får inte till det via mobilen..
”Det är stort, så jävla stort. Det är det största jag har gjort i mitt liv.” -Michael Holmqvist
Signade upp mig på 100:-/mån. Härligt initiativ och bra att man kan följa utvecklingen i realtid. Är ölpengarna inräknade i de dryga 200 k som redovisas på sidan?
Rikkard, som jag förstår av posten tre poster ovanför din så läggs det till i efterhand.
Dessa 240k är alltså endast det som kommit in via betalningsalternativen på hemsidan. På ett dygn. Det är så otroligt jävla bra jobbat!
Kommer det bli något liknande som "En dag för Djurgår'n" i år?
Dessa 240k är alltså endast det som kommit in via betalningsalternativen på hemsidan. På ett dygn. Det är så otroligt jävla bra jobbat!
Kommer det bli något liknande som "En dag för Djurgår'n" i år?
- Andy
De pengar som redovisas på insamlingssidan är de pengar som Djurgårdare skänkt via SMS och betalkort de senaste två dynen.
Efter hand kommer vi att också lägga in ölpengarna, pengar för låtarna samt de pengar som går in på SEB-kontot.
Efter hand kommer vi att också lägga in ölpengarna, pengar för låtarna samt de pengar som går in på SEB-kontot.
Kan inte nog hylla detta initiativ! Och än engång att ni tillsammans med JK och IDH gör detta! Djurgårdsfamiljen!Andy skrev:De pengar som redovisas på insamlingssidan är de pengar som Djurgårdare skänkt via SMS och betalkort de senaste två dynen.
2014-04-07, vad hände?
- Andy
Det var jätteviktigt för oss att medverka i en bred insamling. JK är grymma och det är fantastisk att de är med och driver detta. Kul också med IDH även om det för min egen del var lite enklare då jag är en av medgrundarna till både Djurgårdshjälpen och IDH.Jepe skrev:
Kan inte nog hylla detta initiativ! Och än engång att ni tillsammans med JK och IDH gör detta! Djurgårdsfamiljen!
Jag vill hylla alla er som skänker pengar, sprider info och kommer med positiv Feadback! Det ärni som är de verkliga hjältarna.