Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Du kan köpa den på khl.ru för typ 10-15 kronor, dock så står det något om att det inte går att göra det från Sverige men jag tror det ska gå i alla fall om man loggar in via facebook.
Enklast är nog att streama från livetv.ru (tar mig friheten...). Sidan är på ryska, så det kan vara svårnavigerat. Tryck på symbolen för hockeyspelare så borde du kunna matchen i listan. SKA heter CKA på ryska. Matchen börjar nu i eftermiddag, vet dock ej vilken tid. Gissar på kl. 16 eller kl. 17.
Enklast är nog att streama från livetv.ru (tar mig friheten...). Sidan är på ryska, så det kan vara svårnavigerat. Tryck på symbolen för hockeyspelare så borde du kunna matchen i listan. SKA heter CKA på ryska. Matchen börjar nu i eftermiddag, vet dock ej vilken tid. Gissar på kl. 16 eller kl. 17.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
http://livetv.sx/en/allupcomingsports/2/pulverapa skrev:Du kan köpa den på khl.ru för typ 10-15 kronor, dock så står det något om att det inte går att göra det från Sverige men jag tror det ska gå i alla fall om man loggar in via facebook.
Finns på engelska också.
Expert.
När börjar matchen svensk tid?
Vad jag kan se så börjar den faktiskt så sent som 18:30 svensk tid. Ryssarna har ändrat sina tidszoner (igen) och det betyder att Moskva och S:t Petersburg ligger i samma tidszon som Helsingfors - en timme före oss.ciirree skrev:När börjar matchen svensk tid?
25kr för normal kvalité på KHLs hemsida, 50kr för HD. Kan betalas via sms
Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Thoresen 1-0. Otippat 

Ersch, klart grabben ska ta guldet i Ryssland, sen komma hit och ta tre SM-guld innan han lägger av!ciirree skrev:Thoresen 1-0. Otippat

Roligare för oss om det slipper gå så långt innan han blir 100% klar juAxel_K skrev:Ersch, klart grabben ska ta guldet i Ryssland, sen komma hit och ta tre SM-guld innan han lägger av!ciirree skrev:Thoresen 1-0. Otippat

Jag unnar honom all framgång, ifall han verkligen väljer oss det vill säga!ciirree skrev:Roligare för oss om det slipper gå så långt innan han blir 100% klar juAxel_K skrev:Ersch, klart grabben ska ta guldet i Ryssland, sen komma hit och ta tre SM-guld innan han lägger av!ciirree skrev:Thoresen 1-0. Otippat

Ptja, Thoresens säsong fortsätter!
SKA har 2-0 borta mot CSKA efter 1 period.
Thoresen avgör i sudden. 3-3 i matcher.
https://www.youtube.com/watch?v=h3qwAU4FZKoEnbom skrev:Thoresen avgör i sudden. 3-3 i matcher.
Förjävla snyggt mål han gjorde i OT. Jag tänker på passningen.
Haha. Ja det var något i hästväg.
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk
Guter ryktas till hästen enligt expressen.